Кросмедійна журналістика
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.02.E.062
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Фінклер Юрій Едуардович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Студенти повинні знати суть крос-медійної журналістики, розуміти її поняття.
Вміти застосовувати свої знання на практиці.
Результати навчання: Студенти повинні знати суть крос-медійної журналістики, розуміти її поняття.
Вміти застосовувати свої знання на практиці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія та методика журналістської творчості Ч.1,2, 3, 4; Правові норми журналістики.
Короткий зміст навчальної програми: Журналістський професіоналізм, мораль і культура, принципи журналістів та регулювання їх порушень, з*ясування поняття крос-медійної журналістики, вивчення її суті та застосування на практиці.
Опис: Журналістський професіоналізм, мораль і культура, принципи журналістів та регулювання їх порушень, з*ясування поняття крос-медійної журналістики, вивчення її суті та застосування на практиці.
Методи та критерії оцінювання: Лекції, практичні заняття, теоретично-практично орієнтовані заняття
Критерії оцінювання: індивідуальне опитування на практичних, фронтальне опитування, перевірка знань на практичних, тестування на практичних з кожної теми, контрольні роботи (45 балів), тестування на іспиті (55 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: Лекції, практичні заняття, теоретично-практично орієнтовані заняття
Критерії оцінювання: індивідуальне опитування на практичних, фронтальне опитування, перевірка знань на практичних, тестування на практичних з кожної теми, контрольні роботи (45 балів), тестування на іспиті (55 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Іванов В.Ф., Сердюк В.С. Журналістська етика. - К., 2006.
Корню Д. Етика засобів масової інформації /Пер. з фр.- К., 2004
Кузнецова О.Д. Професійна етика журналіста: навчальний посібник. - Львів, 2005.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).