Історія української журналістики, частина 1

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.013
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Макарчук Олена Геннадіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння студентами методології вивчення української журналістики; набуття знань про специфіку журналістських творів; критична оцінка наукових праць;
Завдання: Засвоєння студентами методології вивчення української журналістики; набуття знань про специфіку журналістських творів; критична оцінка наукових праць;
Результати навчання: Засвоєння студентами методології вивчення української журналістики; набуття знань про специфіку журналістських творів; критична оцінка наукових праць;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія літератури; Історія України та її культури; Українська мова.
Короткий зміст навчальної програми: Історія української журналістики, її виникнення, розвиток, створення.
Опис: Історія української журналістики, її виникнення, розвиток, створення.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%). Підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (55 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%). Підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (55 %).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Білоус П. Зародження української літератури:-П.Білоус.- Житомир, 2001 2. Білоус П. В.Історія української літератури ХІ—ХVІІІ ст. 2-ге видання, стереотипне ("Академія"), 2012, 376 ст. 3. Возняк М. Історія української літератури: В 2 кн. – К., 2012. 4. Грабович Г. Нариси до історії української літератури. – К., 1998 5. Грицай М., Микитась К., Шолом Ф. Давня українська література. – К., 1989. 6. Грушевський М. Історія української літератури. – Т 1-6. – К., 1993-1996. 7. Українська література в загальнослов’янському і світовому контексті: У 5-и томах. – Т. 1. – К., 1987.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).