Історія української журналістики, частина 1
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.013
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Макарчук Олена Геннадіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Засвоєння студентами методології вивчення української журналістики;
набуття знань про специфіку журналістських творів;
критична оцінка наукових праць;
Результати навчання: Засвоєння студентами методології вивчення української журналістики;
набуття знань про специфіку журналістських творів;
критична оцінка наукових праць;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія літератури;
Історія України та її культури;
Українська мова.
Короткий зміст навчальної програми: Історія української журналістики, її виникнення, розвиток, створення.
Опис: Історія української журналістики, її виникнення, розвиток, створення.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%).
Підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (55 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%).
Підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (55 %).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Білоус П. Зародження української літератури:-П.Білоус.- Житомир, 2001
2. Білоус П. В.Історія української літератури ХІ—ХVІІІ ст. 2-ге видання, стереотипне ("Академія"), 2012, 376 ст.
3. Возняк М. Історія української літератури: В 2 кн. – К., 2012.
4. Грабович Г. Нариси до історії української літератури. – К., 1998
5. Грицай М., Микитась К., Шолом Ф. Давня українська література. – К., 1989.
6. Грушевський М. Історія української літератури. – Т 1-6. – К., 1993-1996.
7. Українська література в загальнослов’янському і світовому контексті: У 5-и томах. – Т. 1. – К., 1987.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).