Теорія і методика журналістської творчості, частина 2 (курсова робота)

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.030
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Кузнецова Олена Дмитрівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Студент повинен знати: - методи аналітичного відображення дійсності; - жанри аналітичної журналістики. Студент повинен вміти: - розрізняти журналістькі матеріали на предмет жанрової приналежності;
Завдання: Студент повинен знати: - методи аналітичного відображення дійсності; - жанри аналітичної журналістики. Студент повинен вміти: - розрізняти журналістькі матеріали на предмет жанрової приналежності;
Результати навчання: Студент повинен знати: - методи аналітичного відображення дійсності; - жанри аналітичної журналістики. Студент повинен вміти: - розрізняти журналістькі матеріали на предмет жанрової приналежності;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості, частина 3; Теорія і методика журналістської творчості, частина 4; Журналістська майстерність.
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення теорії і практики створення журналістських матеріалів.
Опис: Вивчення теорії і практики створення журналістських матеріалів.
Методи та критерії оцінювання: Критерії оцінювання результатів навчання студентів: Поточний контроль - 45 балів Екзаменаційний контроль - 55 балів Разом - 100 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання студентів: Поточний контроль - 45 балів Екзаменаційний контроль - 55 балів Разом - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: Підручник. – Львів: ПАІС, 2008. – 270 с. Додаткова 2. Василенко М.К. Динаміка розвитку інформаційних та аналітичних жанрів в українській пресі: Монографія / Інститут журналістики Київського національного універсмитету імені Тараса Шевченка. – К., 2006. – 236 с. 3. Вайшенберг З. Новинна журналістика: Навчальний посібник / За загал. ред. В.Ф.Іванова. – К.: Академія української преси, 2004. – С. 17 – 158. 4. Вальтер фон Ла Рош. Вступ до практичної журналістики: Навчальний посібник / За загал. ред. В. Ф. Іванова та А. Коль. – К.: Академія української преси, 2005. – 229 с. 5. Василенко М.К. Функціонування групи інформаційних жанрів пресової журналістики в сучасних соціально-економічних умовах // Наукові записки Інституту журналістики. – К., 2002. – Т. 9. – С. 162–166. 6. Василенко М.К. Особливості підготовки репортерів для жанру репортаж-розслідування // Актуальні питання масової комунікації. – 2002. – Вип. 3. – Ч.1. – С. 10-12. 7. Ворошилов В.В. Журналистика: Учебник / В. В. Ворошилов. – 5-е изд. – Санкт-Петербург : Изд-во В. А. Михайлова, 2004. – 700 с. 8. Голік О.В. Інтерв’ю в українській пресі ХХІ ст. // http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2312 9. Засоби масової інформації: професійні стандарти, етика та законодавчі норми: наук.видання / Укл.: Петрів Т., Сафаров А., Сюмар В., Чекмишев О., – К., 2006. – 100 с. 10. Лазутина Г.В. Основы творческой деятельности журналиста: Учебник – М., 2004. 11. Лукина М. Технология интервью: Учебное пособие.- М.: Аспект Пресс, 2003 // http://evartist.narod.ru/text5/34.htm 12. Мельник Г.С., Тепляшина А.Н. Основы творческой деятельности журналиста. – СПб.: Питер, 2006. – 270 с. 13. Рендол Д. Універсальний журналіст. – Київ: ТОВ «Київська типографія», 2007. – С 6-15, 21-27. 14. Самарцев О. Р. Творческая деятельность журналиста. – М.: Академический проект, 2007. – 528 с. 15. Тертычный А. А. Жанры периодической печати: Учебное пособие / А. А. Тертычный. – М.: Аспект Пресс, 2000. – С. 267 // http://evartist.narod.ru/text2/01.htm 16. Тертычный А.А. Заголовок – слово главное // Журналист. – 2004. – №1. – С.80-82. 17. Чекмишев О.В. Основи професіональної комунікації. Теорія і практика новинної журналістики: Підручник-практикум. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2004. – 98 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).