Макроекономіка
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.005
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доцент Гуменюк В.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН3 Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН5 Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
ПРН11 Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.
ПРН14 Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
ПРН15 Діяти соціально-відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
ПРНС2.5 Здатність ефективно застосовувати сучасні маркетингові концепції, принципи та підходи у процесі надання різних видів послуг для визначення напрямків розвитку обраної сфери для постійного професійного розвитку.
КОМ1 Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб
АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: -
Кореквізити: Мікроекономіка, Міжнародна економіка
Короткий зміст навчальної програми: - Макроекономічні показники економічної діяльності в системі національних рахунків, макроекономічна нестабільність, споживання, заощадження та інвестиції;
- Макроекономічний аналіз: сукупний попит та сукупна пропозиція. макроекономічна рівновага, модель сукупних видатків та економічна рівновага, макроекономічна модель IS-LM;
- Фіскальна політика, бюджетні дефіцити і державний борг, фінансові ринки. гроші і банківська справа, механізм грошово-кредитної політики, міжнародні аспекти національної економіки, механізм зовнішньоекономічної політики, проблеми економічного розвитку сучасного світу.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100 %): поточний контроль (40%), іспит (60%)
Рекомендована література: 1. Данилович-Кропивницька М.Л. Макроекономіка: навч.посібниу / М.Л. Данилович-Кропивницька, П.І.Стецюк, І.О. Тивончук – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 292с.
2. Аналогична економія : макроекономіка і мікроекономіка : у 2-х книгах. Навчальний посібник / За ред. С. М. Панчишина. - 4-е вид., випр. і доп. - К. : Знания, 2006.
3. Базилевич В. Д. Макроекономіка: підручник для вузів / В. Д. Базилевич. - 3-тє вид., випр. - К. : Знания, 2006. - 624 с.
4. Киселёва Е. А. Макроэкономика: экспресс-курс. Учебное пособие / Е. А. Киселёва. - М. : Кно-Рус, 2008. - 380 с.