Контент-маркетинг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.090
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., Капраль О.Р.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Головною метою контент-маркетингу є залучення аудиторії, а також залучення трафіку на веб-сайт компанії, а ще - інформування користувачів про компанію і бренд. Також продаж товарів і послуг, пошукова оптимізація та лінкбілдінг, формування образу бренду і компанії в свідомості користувачів, досягнення статусу експертів у галузі. Попри це метою дисципліни є освоєння теоретичних та практичних основ контент-маркетингу, розвиток ключових компетенцій в області розробки та управління контентом, оволодіння навиками прийняття ефективних рішень щодо планування та реалізації контент-стратегій. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 9. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. Фахові компетентності спеціальності: ФК 9. Здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційній діяльності. ФК 10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності. Фахові компетентності професійного спрямування: ФКПС 4.2. Уміння ефективно використовувати інструменти Інтернет-маркетингу при розробленні підприємством системи збуту та просування товарів, а також створювати якісне інформаційне наповнення у мережі Інтернет про підприємство, товари та послуги з метою формування потрібного іміджу.
Результати навчання: ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. ПРН 21. Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет-маркетингу. ПРНС 4.2. Управляти продажами у сфері товарів та послуг, просувати торгову марку у мережі Інтернет, використовувати можливості SEO сайту та SMM-маркетингу для підвищення ефективності збутових зусиль підприємства. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Контролінг маркетингу Логістика
Короткий зміст навчальної програми: На сьогоднішній день контент-маркетинг, як інструмент маркетингових технологій, потребує детального вивчення для застосування його на вітчизняному ринку. Окрім цього, необхідно поширювати та здобувати навички застосування цього інструменту маркетингових технологій. Актуальним є дослідження сутності поняття контент-маркетингу, його основних складових та видів застосування. Отже, контент-маркетинг відіграє важливу та значну роль на сучасному ринку. Це підтверджується тим, що все більша кількість зарубіжних підприємств обирає стратегію контент-маркетингу. Сьогодні інтенсивно використовуються різноманітні види контент-маркетингу такі, як: соціальні медіа, блоги, відео- та фотоматеріали, різноманітні інтерактивні інструменти та інші.
Опис: Теоретичні основи аналізу контент-маркетингу. Розробка та просування контенту Стратегія контент-маркетингу та її ефективність Створення та оптимізація контент-текстів. Текст як інструмент контент-маркетингу Контент-маркетинг соціальних мереж Контент-маркетинг електронних повідомлень Контент-маркетинг блогів Контент-маркетинг у ЗМІ Специфіка розвитку контент-маркетингу в Україні
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль студента: - оцінювання знань студента на практичних заняттях (оцінювання участі у командних завданнях, коректність відповідей на тематичні запитання шляхом тестування); - оцінювання знань студента на лабораторних заняттях. 2. Контроль: оцінювання знань студентів на заліку, який передбачає письмову (контрольну роботу) та усну компоненту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування :10 балів Письмове опитування:20 балів Виконання практичних завдань: 30 балів Виконання лабораторних робіт: 20 балів Поточні контрольні роботи: 20 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Виконання практичних завдань – 30 балів. На кожному практичному занятті оцінюються: відповіді студентів, участь у дискусіях, розв’язування тестів на визначену тематику. Виконання лабораторних робіт – 20 балів. Студент виконує 6 лабораторних робіт. При умові правильного виконання, оформлення, вчасної здачі та знання матеріалу при захисті даної роботи студент отримує максимальну кількість балів. Якщо робота містить помилки, здана невчасно або неправильно оформлена знімається по 1 балу за кожен пункт. Якщо студент виконав все згідно вимог, проте не знає матеріалу при захисті лабораторної роботи – він отримує половину балів. Якщо студент виконав не свій варіант – робота не зараховується (студент отримує 0 балів).
Рекомендована література: 1. Капраль О.Р. Контент-маркетинг: методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021, 13с. 2. Капраль О.Р. Контент-маркетинг: методичні вказівки до виконання практичних робіт для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021, 18с. 3. Content Marketing Institute Official Webpage (2012) What is Content Marketing? [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/ 4. Маркетинг и продвижение в социальных сетях (SMM) (2012) [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://www.paprikapromo.ru/services/smm 5. Стелзнер М. Контент-маркетинг. Новые методы привлечения клиентов в эпоху Интернета [Текст] / М. Стелзнер; пер. с англ. Д. Баймухаметовой и О. Терентьевой. — 2-е изд. — М.: Манн, Иванов и Фербер, 2013. — 288 с. 6. Двуліт З., Онищенко О. Прогнозування тенденцій розвитку соціального медіа маркетингу в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу: Режим доступу: https://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/1575.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу здобувачів освіти з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017р., протокол №35).