Математика для економістів, частина 2

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.011
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Вища математика
Лектор: Бродяк Оксана Ярославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основною метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів базових математичних знань для розв’язування задач у професійній діяльності, вмінь аналітичного мислення та математичного формулювання технічних задач.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання , що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. загальних: ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. ЗК 13. Здатність працювати у міжнародному контексті. фахових : ФК 7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів. ФКПС 2.2. Уміння ефективно використовувати інструменти Інтернет-маркетингу при розробленні підприємством системи збуту та просування товарів.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового серидовища при прийнятті управлінських рішень. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обгрунтовані маркетингові рішення. ПРН 15. Діяти соціально-відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості. ПРНС 4.1. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Математика для економістів, ч.1 (вища математика), інформатика, аналіз господарської діяльності, економіко-математичні методи і моделі
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Математика для економістів, ч.2» є складовими освітньо- професійної програми підготовки фахівців за першим рівнем вищої освіти «бакалавр» галузі знань 07 Управління та адміністрування зі спеціальності 075 Маркетинг за освітньою програмою «Маркетинг». Дана дисципліна є обов’язковою. Викладається в 2-му семестрі 1- го курсу в обсязі – 180 год. (6 кредитів ECTS) зокрема: лекції – 45 год., практичні заняття – 45 год., самостійна робота – 90 год. У курсі передбачено 2 розрахунково-графічні роботи. Завершується дисципліна – іспитом у другому семестрі. Навчальна дисципліна “Математика для економістів.ч.2.(теорія ймовірностей і математична статистика)” складається з розділів “Теорія ймовірностей” та “Математична статистика”. У розділі “Теорія ймовірностей ” розглядаються наступні теми: “Вступ до ймовірності. Класичне означення ймовірності”, “Основні теореми теорії ймовірностей”, “Схема Бернуллі”, “Випадкові величини”, “Закони розподілу випадкових величин. Системи випадкових величин” Розділ “Математична статистика” складається з тем: “Основні поняття математичної статистики”, “Точкові та інтервальні оцінки параметрів розподілу”, “Статистична перевірка гіпотез”, ”Елементи теорії регресії”, “Елементи дисперсійного аналізу”.
Опис: Навчальна дисципліна “Математика для економістів.ч.2.(теорія ймовірностей і математична статистика)” складається з розділів “Теорія ймовірностей” та “Математична статистика”. У розділі “Теорія ймовірностей ” розглядаються наступні теми: “Вступ до ймовірності. Класичне означення ймовірності”, “Основні теореми теорії ймовірностей”, “Схема Бернуллі”, “Випадкові величини”, “Закони розподілу випадкових величин. Системи випадкових величин” Розділ “Математична статистика” складається з тем: “Основні поняття математичної статистики”, “Точкові та інтервальні оцінки параметрів розподілу”, “Статистична перевірка гіпотез”, ”Елементи теорії регресії”, “Елементи дисперсійного аналізу”.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на практичних заняттях, контрольних та самостійних робіт у віртуальному навчальному середовищі, термінологічних диктантів, індивідуальних розрахунково-графічних робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 30 балів; Екзаменаційний контроль - 70 балів; Разом за дисципліну - 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова 1. Гмурман В.Е. Теория вероятностей и математическая статистика.- М.: “Высшая школа”, 2000. 2. Шефтель З.Г. Теорія ймовірностей.-К.: “Вища школа”, 2004. Допоміжна 1. Гмурман В. Руководство к решению задач по теории вероятностей и математической статистике.- М.: “Высшая школа”, 2003. 2. Дрогомирецька Х.Т. та інші. Теорія ймовірностей та математична статистика.- Львів, вид-во НУ “ЛП”, 2012. 3. Рудавський Ю.К., Костробій П.П., Олексів І.Я. та інші. Збірник задач з теорії ймовірностей.- Львів, вид-во НУ “ЛП”, 2001. Математичний аналіз.Ч.2. електронний навчально-методичний комплекс розміщений у Віртуальному навчальному середовищі Національного університету «Львівська політехніка» http://vns.lp.edu.ua/co urse/view.php?id=14923
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).