Управління якістю

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.05.E.099
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Балик Уляна Олегівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: Загальні компетентності (ЗК): ЗК5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності ЗК8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ФК9. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань. ФК13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності. ФКП6.2. Уміння описувати ланцюги створення доданої цінності, застосовувати концепції ощадливості, розраховувати загальні витрати ланцюга поставок, використовувати системи управління якістю.
Результати навчання: ПРН2. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя. ПРН3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства ПРН9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: операційний менеджмент - кореквізити: виробнича логістика
Короткий зміст навчальної програми: Сутність менеджменту якості та його сучасна концепція. Еволюція підходів до управління якістю. Функції управління якістю. Методи та інструменти управління якістю. Економіка якості. Концепція TQM – як ефективний спосіб управління бізнесом. Премії з якості. Стандартизація вимог до якості. Міжнародні стандарти ISO, QS, GMP. Побудова системи менеджменту якості у відповідності з вимогами стандартів ISO серії 9000-22000. Порядок та процедура сертифікації систем менеджменту якості. Правове забезпечення процесів управління якістю.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (60%): робота на практичних заняттях, усне опитування - підсумковий контроль (40%): семестровий контроль .
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Басаков М.И. Сертификация продукции и услуг с основами стандартизации и метрологии: Учебное пособие. – Київ: МарТ, 2019. – 256 с. 2. Басовский Л.Е., Протасьев В.Б. Управление качеством: Учебник. – К.: ІНФРА-К, 2019. – 212 с. 3. Бичківський Роман Управління якістю: Навч.посібник. – Львів: ДУ “Львівська політехніка”, 2020. – 329 с. 4. Варакута С.А. Управление качеством продукции: Учебное пособие. – К.: ІНФРА – К, 2018. – 207 с. 5. Герчикова И.Н. Международные экономические организации: регулирование мирохозяйственных связей и предпринимательской деятельности: Учебное пособие. – Д.: Консалтбанкир, 2017. – 624 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).