Паблік рілейшнз у маркетингу

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.061
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів здатності розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингової організації зв'язків з громадськістю або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних комунікаційних підходів та стратегій, які характеризуються комплексністю в умовах невизначеності
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: - Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. - Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху. - Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. - Уміння мотивувати людей та рухатися до спільних цілей
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетингова політика комунікацій - кореквізити: мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Паблік рілейшнз у бізнесі. Паблік рілейшнз на підприємстві. Маркетингові дослідження в організації зв’язків з громадськістю для бізнесу. Засоби організації зв’язків з громадськістю у бізнесі. Управління PR-кампаніями у бізнесі. Моделювання процесу комунікативного впливу зв’язків з громадськістю на економічну поведінку ринкових суб’єктів. Іміджелогія у бізнес-ПР. Паблік рілейшнз у конфліктних та кризових ситуаціях.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – К.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-К, 2011. 2. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник, 2-е вид.доп. – К.: Вид.дім „Скарби”, 2011. – 400 с. 3. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ - 2-е европ.изд. - К.; В.; Р.: Издат. дом. «Вильямс», 2008. -1056с. 4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — Рига.: Санто, 2011. — 752 с. 5. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации. Теория и практика. — К., 2012. 6. Lesly’s handbook of public relations and communications / edited by Philip Lesly, 2007. – 826 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Паблік рілейшнз у маркетингу (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.064
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів здатності розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингової організації зв'язків з громадськістю або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних комунікаційних підходів та стратегій, які характеризуються комплексністю в умовах невизначеності
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: - Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. - Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху. - Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. - Уміння мотивувати людей та рухатися до спільних цілей
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетингова політика комунікацій - кореквізити: мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Паблік рілейшнз у бізнесі. Паблік рілейшнз на підприємстві. Маркетингові дослідження в організації зв’язків з громадськістю для бізнесу. Засоби організації зв’язків з громадськістю у бізнесі. Управління PR-кампаніями у бізнесі. Моделювання процесу комунікативного впливу зв’язків з громадськістю на економічну поведінку ринкових суб’єктів. Іміджелогія у бізнес-ПР. Паблік рілейшнз у конфліктних та кризових ситуаціях.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – К.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-К, 2011. 2. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник, 2-е вид.доп. – К.: Вид.дім „Скарби”, 2011. – 400 с. 3. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ - 2-е европ.изд. - К.; В.; Р.: Издат. дом. «Вильямс», 2008. -1056с. 4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — Рига.: Санто, 2011. — 752 с. 5. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации. Теория и практика. — К., 2012. 6. Lesly’s handbook of public relations and communications / edited by Philip Lesly, 2007. – 826 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).