Маркетинг закупівель

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.059
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування знань для розв’язання складних спеціалізованих завдань та практичних проблем під час професійної діяльності у галузі маркетингу закупівель та формування уявлень у студентів про механізми матеріального забезпечення діяльності підприємства і про місце забезпечення в маркетинговому управлінні, що передбачає застосування у процесі навчання певних теорій та методів відповідної науки, формування у майбутніх спеціалістів системних знань і розуміння концептуальних положень процесів організації закупівельної діяльності на виробничому підприємстві, підприємствах оптової та роздрібної торгівлі.
Завдання: - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; - здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); - здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; - здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; - уміння застосовувати концепцію маркетингу закупівель, організовувати роботу з постачальниками, поліпшувати її за допомогою використання SRM-системи.
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. 2. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. 3. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. 4. Здатність організовувати ефективний процес закупівель, розробляти про-позиції щодо формування та удосконалення логістичних систем, здійснювати оцінку економічної ефективності логістичних рішень на основі даних SRM-системи. 5. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 6. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. 7. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Маркетинг послуг - кореквізити: Мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань у сфері закупівельної діяльності підприємств, знань про планування процесу закупівлі для потреб організації та основні етапи процесу маркетингу закупівель, a також знань про принципи та методи планування відносин між покупцем і продавцем, особливості використання інструментів маркетингу закупівель та основні переваги он-лайн-закупівлі на ринках організацій.
Опис: 1. Сутність маркетингу закупівель. 2. Сутність закупівельної діяльності підприємства. 3. Етапи процесу маркетингу закупівель. 4. Маркетинг закупівель і логістика. 5. Процес закупівель організаціями-покупцями. 6. Закупівельні центри. 7. Планування процесу закупівлі для потреб організації. 8. Он-лайн-закупівлі.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування, розв'язування задач. - підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів за видами навчальної роботи здобувачів освіти денної форми навчання 1. Усна відповідь за темою практичного заняття - 10 балів 2. Розв’язування задачі біля дошкиь - 10 балів 3. Підготовка презентації - 10 балів Загальна кількість балів за практичні заняття - 30 балів Разом практичний контроль - 30 балів. Екзаменаційний контроль - 55 балів. Усна компонента - 15 балів. Разом: 100 балів. На 100 % оцінюється, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, забезпечує опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень; на 75 % оцінюється, що характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, забезпечується подача стандартних пропозицій чи рішень; на 50 % відповідає оцінюється, що характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності у формулюваннях, чи має бути подана пропозиція чи рішення, які є недостатньо обґрунтованими; на 25 % оцінюється, яка є про низький рівень знання студентом матеріалу і менше розкриває зміст питання, ніж на 50 % чи передбачається подання необґрунтованих пропозицій чи рішень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Костенко Л.О. Маркетинг закупівельної діяльності. Донецьк: Дон Дует, 2012. 90 с. 2. Балабанова Л.В., Логвіна Ю.М. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ. 2012. 250 с. 3. Безугла Л.С., Демчук Н.І. Маркетинг закупівель: навч. посіб. Видавець Біла К.О., 2019. 240 с. 4. Бровдій А.М. Організація публічних закупівель: навч. посібник; Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. 183 с. 5. Єрмошенко М.М., Ерохін С.А., Базилюк А.В. Маркетинг: підручник. К.: Нац. акад. Управління. 2011. 631 с. 6. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства. К.: ВД Професіонал. 2004. 320 с. 7. Морозов В.В. Основи закупівель товарів, робіт та послуг в проектах: (Тендерні процедури та контракти): Навч. посіб. К.: Таксон, 2013. 744 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).