Маркетинг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.018
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Люльчак З.С.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. Розробляти нові товари та супроводжувати їх розвиток на різних етапах життєвого циклу, приймати ефективні маркетингові рішення щодо споживчих властивостей товару, упакування, оформлення, розробки назви та стилю марки з урахуванням екологічних тенденцій в сфері логістики. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб га/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Вступ до фаху «Маркетинг», Іноземна мова за фаховим спрямуванням Кореквізити: Маркетинг послуг, Маркетингова політика комунікацій, Маркетингова цінова політика, Промисловий маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Формування теорії маркетингу. Концепції та основні категорії маркетингу. Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики. Маркетингова цінова політика. Маркетингова збутова політика (політика розподілу). Маркетингова політика комунікацій. Управління маркетинговою діяльністю підприємства. Організація та контроль маркетингової діяльності.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70%): семестровий екзамен (письмова та усна компоненти).
Рекомендована література: 1. Люльчак З.С., Карий О.І. Маркетинг 1 : навч.посібик. Львів: Видавництво Магнолія. 2006. 297 с. 2. Гаркавенко С.С. Маркетинг : підручник для вузів. Київ : Лібра. 2017. – 720 с. 3. Маркетинг : Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін. Київ : Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент освіти в Україні». 2005. 422 с. 4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч.посібник. – Київ : Вища школа. 2014. 327 с. 5. Основи маркетингу : навч. посібник / Чеботар С.І., Ларіна Я.С., Шевчик М.Г. та ін. Київ : Наш час. 2016. 240 с.