Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.043
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Викладачі кафедри маркетингу і логістики
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вирішення та розроблення конкретного професійного завдання, що ґрунтується на опануванні теоретичного матеріалу і методів самостійного дослідження, послідовного викладення, практичного застосування теоретичних знань щодо вирішення одного з актуальних питань маркетингової діяльності підприємства
Завдання: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає формування та розвиток у студентів наступних компетентностей: Загальних компетентностей: • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; • здатність бути критичним та самокритичним для розуміння; • здатність визначити та врахувати фактори, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, в конкретних комунікаційних ситуаціях; • здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; • здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; • визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків; • здатність проведення досліджень на відповідному рівні; • здатність працювати самостійно і в команді, здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); • знання та розуміння предметної області і розуміння професійної діяльності; • здатність працювати у міжнародному контексті; • здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; • підприємницький дух, ініціативність через здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в управлінні наукою та в області ділового адміністрування; • навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; • здатність спілкуватися іноземною мовою; • здатність діяти соціально відповідально та свідомо; • здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав та свобод людини і громадянина в Україні; • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку і ведення здорового способу життя; Фахових компетентностей: • здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу; • здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу; • здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі; • здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; • здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими; • здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу; • здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності; • здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів; • здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; • здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності; • здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності; • здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу; • здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційній діяльності; • здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
Результати навчання: У процесі виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи студент повинен проявити вміння: • використовувати набуті в процесі навчання теоретичні та практичні знання для розв’язання конкретних завдань; • відбирати, систематизувати та обробляти інформацію у відповідності до цілей дослідження; • критично аналізувати літературні джерела; • застосовувати в процесі дослідження основні положення чинних законодавчих та інших нормативно-правових актів; • узагальнювати статистичні та інші фактичні дані; • застосовувати сучасні методи маркетингових досліджень; • вміти визначати і використовувати причинно-наслідкові зв’язки процесів та явищ у прикладній галузі; • оформлювати результати проведених досліджень як цілісний документ; • формувати висновки і обґрунтовувати конкретні пропозиції щодо вирішення завдань, які є темою бакалаврської кваліфікаційної роботи, на реальному об’єкті дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Переддипломна практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи Кореквізити: захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконується на основі поглибленого вивчення спеціальної наукової вітчизняної та зарубіжної літератури, передового досвіду з теми, яка досліджується, чинного законодавства України з питань підприємницької діяльності, а також результатів проведених студентом власних досліджень на реальному об’єкті.
Опис: Титульний аркуш, завдання на бакалаврську кваліфікаційну роботу, розширені анотації українською та англійською мовами, зміст, вступ, теоретичний розділ, аналітичний розділ, рекомендаційний розділ, висновки, список використаних джерел, додатки (при необхідності), ілюстративний матеріал.
Методи та критерії оцінювання: Бакалаврська кваліфікаційна робота має характеризуватися логічністю, доказовістю, аргументованістю і відповідати таким вимогам: • містити поглиблений аналіз завдань, що досліджуються; • містити розрахунки, виконані із використанням сучасного програмного забезпечення; • містити обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення окремих напрямів маркетингової діяльності об’єкта, за матеріалами якого виконується бакалаврська кваліфікаційна робота; • мати належне оформлення; • мати всі необхідні супровідні документи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Бакалаврська кваліфікаційна робота оцінюється керівником та рецензентом
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 2. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 3. Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Дейнега О.В., Лорві І.Ф. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник. Львів, 2014. 380 с. 4. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник. Львів, 2012. 260 с. 5. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посібник / В.Т. Лозинський та ін. Львів, 2020. 282 с. 6. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: підручник. Львів, 2010. 232 с. 7. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ, 2016. 362 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).