Лідогенерація в інтернеті

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.03.E.072
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Леонова С.В., кафедра маркетингу та логістики к.е.н., доцент Довгунь О.С., кафедра маркетингу та логістики
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення дисципліни – формування у студентів сучасного маркетингового мислення, накопичення і систематизація знань, придбання компетенцій, що дозволять активно і творчо брати участь у розробці та практичному застосуванні сучасних концепцій, методів і моделей інтернет-маркетингу, вивченню і критичному осмисленню сучасних тенденцій розвитку інтернет-маркетингу, можливостей використання існуючих і розвитку нових підходів, методів, моделей інтернет-маркетингу для вирішення актуальних проблем в області маркетингового управління
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ): Здатність розв'язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності (ЗК): ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. Фахові компетентності спеціальності (ФК): ФК 3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі. ФК 6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності. ФК 12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу. ФК 13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі. ФКПС 3.2. Уміння ефективно використовувати інструменти Інтернет-маркетингу при розробленні підприємством системи збуту та просування товарів.
Результати навчання: ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. ПРН 21. Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет-маркетингу. ПРНС 3.2. Управляти продажами у сфері товарів та послуг, просувати торгову марку у мережі Інтернет, використовувати можливості та засоби нових інформаційних технологій для підвищення ефективності збутових зусиль підприємства. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. АіВ 1. Управління комплексним діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційні системи і технології у маркетингу Маркетингова політика комунікацій Кореквізити: Обслуговування клієнта Управління ризиками у маркетингу
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та роль Інтернет маркетингу у сучасному суспільстві. Види Інтернет маркетингу та їх структура. Ефективність інструментів Інтернет маркетингу та можливості для їх ідентифікації. Медійна реклама та її характерні особливості. Механізми формування контекстної реклами. Пошуковий маркетинг та роль SEO. Особливості просування у популярних соціальних мережах. Прямий маркетинг з використанням e-mail, RSS. Вірусний маркетинг: ризики та перспективи. Сутність Ітернет-брендингу.
Опис: Тема 1. Суть і основні завдання інтернет-маркетингу Основні тренди сучасного інтернет-маркетингу. Поняття і концепції інтернет-маркетингу. Напрямки, цілі та інструменти інтернет-маркетингу. Специфіка комплексу інтернет-маркетингу. Тема 2. Сутність та основні завдання маркетингової стратегії та діджитал-стратегії. Сегментування, аналіз цільової аудиторії. Підходи різних вчених щодо розуміння маркетингової стратегії. Методи аналізу маркетингової діяльності підприємства. SWOT- аналіз. Аналізування конкурентів. Цілі підприємства за методикою SMART. Тема 3. Реклама в Інтернеті: основні види та їхні особливості. Контекстна реклама в інтернеті. Класичний та динамічний ремаркетинг. Медійна (банерна) реклама в інтернеті. Інтернет-реклама Google Shopping. Відеореклама в інтернеті. Тема 4. Сайт. Пошукова оптимізація сайту Поняття, структура та різновиди веб-сайтів. Автоматизоване розроблення веб-сайтів. Навіщо потрібна SEO оптимізація сайту? Як вибрати кращу SEO компанію? Як дізнатися чи справедлива ціна на seo просування? Як провести аудит сайту? Як швидко потрапити в топ Google? Чи можливе безкоштовне просування сайта? Навіщо потрібен аналіз юзабіліті сайта? Тема 5. FB та Instagram: ведення сторінок та основні можливості мереж. Особливості роботи в Instagram. Особливості роботи в Facebook. Навіщо потрібен YouTube? Блогери та співпраця з ними. Аналіз конкурентів в соціальних мережах. Автоматизація роботи у соціальних мережах. Основні програми, що допомагають інтернет-маркетингу підприємств. Тема 6. Копірайтинг, візуальне та графічне оформлення. Діалог з клієнтами в соціальних мережах. Післяпродажне обслуговування. Просуванння продуктів, види просування в соціальних мережах. Акції та промокампанії. Вірусні промокампанії. Діалоговий маркетинг. Види рекламних текстів. Основні правила до написання текстів. Тема 7. Інші канали просування продукту підприємства: Linkedin, Google Ads, розсилки. Переваги та недоліки просування в інших мережах, враховуючи сферу діяльності підприємств. Основні функції Linkedin та витрати на просування у даній соціальній мережі. Можливості Google Ads. Формування рекламних кампаній, прогнозування показників. Тема 8. Ефективність інтернет-маркетингу, веб-аналітика, прогнозування. Сутність ефективності. Основні показники ефективності. Прогнозування показників. Інструменти контролювання та моніторингу показників. Персональна ефективність інтернет-маркетологів та основні компетентності.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних та лабораторних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70%, екзамен): екзаменаційна контрольна робота (55 %), усна компонента (15%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль- 30 балів: Лабораторні заняття 20 балів, (заочна форма – 12 балів) Практичні (семінарські) заняття – 10 балів, (заочна форма – 6 балів) Контрольні роботи для заочної форми – 12 балів Екзаменаційний контроль – 70 балів: Письмова компонента – 55 балів Усна компонента – 15 балів Максимальна оцінка в балах – 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу «Інтернет-маркетинг»/ Укл.: Леонова С.В., Довгунь О.С. — Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019. – 20 с. 2. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу «Інтернет-маркетинг»/ Укл.: Леонова С.В., Довгунь О.С. — Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019. – 20 с. 3. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів: Видавництво Львівської політехніки. - 2018. – 460 с. 4. Бергер Йона. Заразливий / пер. з англ. Олени Замойської. – 3-тє вид. – К.: Наш формат, 2017. – 200 с. 5. Вайнерчук Г. Вони всіх зробили! Як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх /Гарі Вайнерчук; пер. з англ. І.Возняка. – Х.: Віват, 2019. – 288 с. – (Серія «Бізнес»). 6. Довгунь О.С. Характерні особливості маркетингових інтернет-комунікацій українських виробників одягу / Крикавський Є.В., Довгунь О.С. // Збірник “Наукові записки львівського університету бізнесу і права». - Випуск 17. Серія «Економічна». - Львівський університет бізнесу та права. – 2017. – с.68-74. 7. Довгунь О. С. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди та напрямки розвитку / Довгунь О. С., Фалович В. А. // Вісник Одеського національного університету. Економіка. – 2018. – Том 23. Випуск 1 (66). 2018. – С. 59–62. 8. Котлер Ф. 10 смертних гріхів маркетингу. – В-во Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля". – 2018. - 160 с. 9. Леонова С.В. Формування лояльності клієнтів із використанням інструментів SMM на прикладі студії краси «Lima Beauty Studio» /Леонова С.В., Гоцківська І.М. // Приазовський економічний вісник. Серія "Економіка та управління підприємствами".– 2021. – Вип. 1(24). С. 95–103. 10. Dovhun O. Marketing communications as a factor of sustainable development / Kopytko O., Lagodiienko V., Falovych V., Tchon L., Litvynenko M., Dovhun O. // International Journal of Engineering and Advanced Technology. – 2019. – Vol. 8, iss. 6. – P. 3305–3309. 11. Сайт компанії з маркетингових досліджень [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.tns-ua.com 12. Спеціалізоване агентство контент-маркетингу Content Marketing. [Електронний ресурс]. ? Режим доступу: http://contentmarketing.com.ua/ tsifroviy-marketing-10-golovnihproblem. 13. 10 головних трендів у соціальних мережах [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.usp.biz.ua/10-головних-трендів-у-соціальних-мережах/ 14. Social media marketing / Wikipedia [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.en.wikipedia.org/wiki/Social_media_marketing. 15. 5 Rules of Social Media Optimization (SMO) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rohitbhargava.typepad.com/weblog 16. Воєнний рік: які тренди у світовому рітейлі набирають чинності у 2022 році – дослідження Deloitte. URL: https://rau.ua/analitika/trendi-ritejli-2022-deloitte/ 17. Динаміка змін в інтернет-маркетингу. – Режим доступу: https://biz.nv.ua/ukr/experts/krivorychenko_e/dinamika-zmin-internet-marketinhu-2452850.html 18. Як змінився характер покупок українців під час війни. URL: https://rau.ua/novyni/harakter-pokupok-ukrainciv-kantar/ 19. Дослідження newage. Вплив війни на інтернет-аудиторію – літо 2022. URL: http://surl.li/dfinv 20. Дослідження: Український ринок E-commerce під час війни. URL: https://investory.news/doslidzhennya-ukrainskij-e-commerce-pid-chas-vijni/ 21. Дослідження Promodo: що відбувається з українським e-commerce під час війни. URL: https://ua-retail.com/2022/09/doslidzhennya-promodo-shho-vidbuvayetsya-z-ukra%D1%97nskim-e-commerce-pid-chas-vijni/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).