Розвиток професійної кар'єри

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.03.E.074
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Миськів Г.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у здобувачів сучасного підходу та спеціальних знань до розвитку професійної кар’єри маркетолога, який здійснюється в умовах динамічної технологізації та інформатизації соціально-економічних відносин, що зумовлює необхідність здійснення професійної діяльності на засадах системного вдосконалення професійних знань та умінь у відповідності з вимогами конкретних умов праці.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральна: ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. загальних: ЗК04. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різ¬них джерел. ЗК06. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. фахових: ФК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими. ФК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
Результати навчання: ПРН3 Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу ПРН7 Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію ПРН21 Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію ПРНС2.5 Здатність ефективно застосовувати сучасні маркетингові концепції, принципи та підходи у процесі надання різних видів послуг для визначення напрямків розвитку обраної сфери для постійного професійного розвитку КОМ1 Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності АіВ2. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. Аів3. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Поведінка споживача Психологія комунікацій
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Розвиток професійної кар’єри» розкриває практичні аспекти можливостей побудови та розвитку професійної кар’єри маркетолога, типи маркетингових вакансій та особливості професійної діяльності у кожній із них; дозволить сформувати практичні навики побудови плану професійного зростання та його реалізації; передбачає ознайомлення здобувачів із інструментами та засобами побудови кар’єри; умотивує до побудови кар’єри на базі отриманих професійних знань, навчить адаптуватися до місця праця та керувати власними амбіціями й емоціями під час просування кар’єрними сходинками.
Опис: Поняття та види кар'єри Кар’єрні орієнтації сучасної особистості Професія маркетолога. Типи вакансій у маркетинговій кар'єрі Основні види діяльності в цифровому маркетингу Складання резюме Постановка кар’єрних цілей Підготовка до успішної співбесіди Методи і форми планування кар’єрного розвитку Пошук та відбір вакансій Адаптація на робочому місці Інструменти для розвитку кар’єри Організаційні аспекти професійної кар`єри Розвиток професійних комунікативних навиків
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи здобувача: - виконання практичних завдань із розміщенням їх у ВНС; - вирішення ситуаційних задач та проблемних теоретичних питань; - контрольна робота та її захист. 2. Підсумковий контроль (залік): підсумкова оцінка виставляється за результатами поточного контролю за 100-бальною шкалою.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань 40 Вирішення ситуаційних задач та проблемних теоретичних питань 30 Контрольна робота та її захист 30 Усього - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Лозовецька В.Т. Професійна кар’єра особистості в сучасних умовах праці: монографія. Київ, 2021. 244 с. 2. Осьодло В. І., Татарінов Є. В. Кар’єрні атрибути, як орієнтир при висуванні власних кар’єрних домагань та планування свого шляху. Вісник національної академії оборони України. 2019. № 1 (9). С. 133–138. 3. Річард Темплар Правила кар’єри. Керівні принципи персонального успіху. Видавництво КМ-БУКС 2022. 296 с. 4. Управління розвитком персоналу: навчальний посібник / Т. П. Збрицька, Г. О. Савченко, М. С. Татаревська. Одеса: Атлант, 2020. 427 с. 5. Кудінова М.М. Меденець В.В. Менеджмент кар’єри. Економіка і суспільство. Випуск # 15 / 2018. С. 364-370. 6. Sajjab M., Riaz A., Orangzab, Chani M., &Hussain R. (2020). Innovationsin Human Resources Management: Mediating Role of Intrinsic Motivation Marketing and Management of Innovations, 2020, Issue 1.URL :http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/en. 7. Steele, L. M., McIntosh, T., &Higgs, C. (2017). Intrinsic motivation and creativity: openingup a blackbox. Handbook of Research on Leadershipand Creativity. EdwardElgarPublishing. [GoogleScholar] [CrossRef]. URL :http://mmi.fem. sumdu.edu.ua/en.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).