Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.042
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е. н., доцент Косар Н. С
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є ознайомлення студентів з роботою та функціональними обов’язками працівників на посадах середнього управлінського персоналу в відділах підготовки виробництва, матеріально-технічного забезпечення, маркетингу, логістики, збуту; збір матеріалів для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи та підготовки доповідей на наукову конференцію; аналіз маркетингової і логістичної діяльності на підприємстві та оцінка її ефективності.
Завдання: Передбачає формування та розвиток у студентів наступних компетентностей: Загальних компетентностей: • здатності здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; • уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення; • уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси; • уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів; • знання та розуміння предметної області та розуміння фаху; • уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; • підприємницький дух, ініціативність через здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в управлінні наукою та в області ділового адміністрування; Фахових компетентностей: • здатності використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, бухгалтерського обліку, логістики, економіки для ефективної маркетингової діяльності суб’єктів господарювання в умовах ринкової економіки; • здатності розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах мінливого маркетингового середовища; • здатності спланувати маркетингове дослідження та проаналізувати його результати; • розуміння принципів етики, визначення наслідків їх впливу на діяльність підприємства (тобто використання людських ресурсів, охорона навколишнього середовища тощо).
Результати навчання: Результати проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи деталізують такі програмні результати навчання: • здатність продемонструвати базові знання і розуміння класичних і сучасних підходів до маркетингу, його концепцій, принципів, функцій та методів; • здатність продемонструвати знання щодо планування, збирання та оброблення даних, проведення досліджень та моделювання господарської діяльності підприємства на засадах маркетингу; • здатність продемонструвати знання та розуміння функціонування системи маркетингу на підприємстві; • здатність продемонструвати розуміння впливу маркетингових рішень у суспільному, соціальному й екологічному контексті; • здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків; • здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації; • аналізувати потреби та можливості споживачів, визначати та застосовувати релевантні концепції поведінки споживачів, збирати інформацію та трансформувати моделі поведінки у відповідні маркетингові стратегії; • здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях; • здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити і врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях; • здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення; • здатність усвідомлювати необхідність подальшого навчання на наступних освітніх рівнях з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; • здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики; • здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та аргументовано захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи охорони праці та безпека життєдіяльності Кореквізити: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає формування практичних навичок щодо формування маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, визначення конкурентоспроможності товарів підприємства, ознайомлення з організацією охорони праці і навколишнього середовища.
Опис: Загальні відомості про підприємство. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Аналіз комплексу маркетингу підприємства. Дослідження галузевої структури. Визначення конкурентоспроможності товарів підприємства. Охорона праці та навколишнього середовища. Індивідуальне завдання відповідно до теми роботи.
Методи та критерії оцінювання: Звіти з практики (50%) та їх захист (50%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Якість звіту з практики оцінюється за такими критеріями: • відповідність змісту звіту з практики завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання; • самостійність виконання звіту; • наявність елементів науково-дослідного характеру; • використання комп’ютерних технологій; • оформлення звіту з практики відповідно до вимог.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства: навч. посіб. Київ, 2012. 612 с. 2. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с. 3. Крикавський Є. Логістика для економістів: підручник. Львів, 2014. 476 с. 4. Маркетинг: навч. посіб. / О. Гладунов та ін. Рівне, 2013. 336 с. 5. Програма переддипломної практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Л.А. Мороз, М.М. Мамчин,. Н.С. Косар, Н.Є. Кузьо, Ю.Т. Савченко, О.П. Карпій. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 23 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).