Основи адміністративного менеджменту

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.001
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н.. доцент Корчинська О.О.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основною метою вивчення дисципліни «Основи адміністративного менеджменту» є підвищення ефективності управління організаційними структурами завдяки правильному використанню менеджерами різних рівнів принципів та інструментів адміністрування, створенню цілісної системи адміністративного управління організацією. Мета вивчення дисципліни також полягає в поглибленому вивченні сутності, змісту державного і муніципального управління, його суб'єктів і об'єктів, видів, форм і особливостей, функцій, методів, технологій, керуючого впливу державної служби.
Завдання: Завданням вивчення навчальної дисципліни «Основи адміністративного менеджменту» є узагальнення та обґрунтування процесів формування управлінських навичок та застосування практичних даних при управлінні. Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: -вивчення термінологічної бази з адміністративного менеджменту; -обґрунтування ролі адміністрації та менеджера-адміністратора в системі адміністративного менеджменту; -вивчення функцій та процесу адміністративного управління.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати: базові знання в галузі публічного управління та адміністрування, - знати: уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення -уміти: здатність до визначення напрямів розвитку держави, галузі, територій, підприємства, інших об’єктів управління (публічного адміністрування) -уміти: здатність аналізувати державну та регіональну політику в сфері безпеки, інноваційно-інвестиційній, економічній, конкурентній, екологічній та соціальних сферах, розробляти та реалізовувати заходи щодо удосконалення їх формування та реалізації, виходячи зі змісту державно-управлінських технологій, механізмів розвитку громадянського суспільства та конкуренційного розвитку підприємств, ринків, регіонів та держави.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: - - кореквізит: політична економія
Короткий зміст навчальної програми: Адміністративне управління – молода сфера наукового знання, яка дуже швидко розвивається. В Україні за останні роки збільшився інтерес до цих знань через те, що проблема підготовки кваліфікованих професійних державних службовців стала вимогою сьогодення. Країни Заходу першими започаткували наукову організацію праці державних службовців. Їх досвід досліджується українськими науковцями. Державні структури, забезпечуючи виконання законів, за якими живе країна, мають бути озброєні знаннями з питань управління, зокрема знаннями з питань управління державними організаціями. Вони повинні вміти виконувати функції планування, організації, мотивації, контролю працівників організації, які забезпечують досягнення її цілей. Саме вивчення дисципліни «Основи адміністративного менеджменту» забезпечує у визначальній мірі підготовку таких спеціалістів. Теорія адміністративно управління – одна з молодих теорій управління суспільством – розвивається, набуває досвіду. Предметом вивчення дисципліни є система наукових методів управління адміністративною системою.
Опис: Теоретико-методологічні засади адміністративного менеджменту в Україні. Концептуальні засади адміністративного менеджменту. Апарат управління. Основні принципи та процеси у адміністративному менеджменті. Методи адміністративного менеджменту. Організація, контроль та мотивування персоналу. Організація роботи в адміністративно-державній установі. Аналіз та регулювання в адміністративному менеджменті. Адміністрування управлінських рішень. Критерії ефективності діяльності керівника адміністративно-державної установи.
Методи та критерії оцінювання: Екзаменаційний контроль – 60%; поточний контроль – 40%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Кожне практичне заняття проводиться опитування студентів з використанням різних інтерактивних способів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1). Бородіна О. А. Адміністративний менеджмент : навч. посіб. / О. А. Бородіна, Я. О. Ходова; за заг. ред. О. А. Бородіна. – Маріуполь : ПДТУ, 2015. – 84 с. 2). Державне управління : навч. посіб. / А. Ф. Мельник, О. Ю. Оболенський, А. Ю. Васіна, Л. Ю. Гордієнко ; за ред. А. Ф. Мельник. – К. : Знання-Прес, 2003. – 343 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).