Публічний маркетинг та маркетинг територій

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.016
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: ст.викладач Дума О.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета курсу «Публічний маркетинг та маркетинг територій» полягає у наданні студентам новітніх навичок та знань у питаннях здійснення маркетингової діяльності відносно муніципальних та територіальних громад, набуття студентами навичок управління маркетингом територіальних одиниць із врахуванням тенденцій розвитку галузей в межах цих територіальних одиниць
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей з розвитку програми маркетингу громади, міста, адміністративно-територіальної одиниці
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб; - уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації; - уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Опис: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій Товарна політика в маркетингу територій Конкурентоспроможність територій Цінова політика в маркетингу територій Методи розповсюдження в маркетингу територій Маркетингові комунікацій в маркетингу територій Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (40%); підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Контрольна робота (20%) Практичні заняття (20%) Екзамен (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с. 2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s. 3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Публічний маркетинг та маркетинг територій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: старший викладач Дума О.I.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни - освоєння навичок та інструментів формування і реалізації маркетингу територіальних громад, міст або державних/місцевих органів влади.
Завдання: Завдання навчальної дисципліни: -надати студенту теоретичні знання з розробки і реалізації маркетингу територій -сформувати навички використанні інструментів маркетингу - сформувати компетенції управління маркетинговою активністю громад чи організацій
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб; - уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації; - уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Опис: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (50%); підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (50%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист курсової роботи (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с. 2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s. 3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).