Публічний маркетинг та маркетинг територій

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.016
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: ст.викладач Дума О.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета курсу «Публічний маркетинг та маркетинг територій» полягає у наданні студентам новітніх навичок та знань у питаннях здійснення маркетингової діяльності відносно муніципальних та територіальних громад, набуття студентами навичок управління маркетингом територіальних одиниць із врахуванням тенденцій розвитку галузей в межах цих територіальних одиниць
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей з розвитку програми маркетингу громади, міста, адміністративно-територіальної одиниці
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб; - уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації; - уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Опис: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій Товарна політика в маркетингу територій Конкурентоспроможність територій Цінова політика в маркетингу територій Методи розповсюдження в маркетингу територій Маркетингові комунікацій в маркетингу територій Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (40%); підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Контрольна робота (20%) Практичні заняття (20%) Екзамен (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с. 2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s. 3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Публічний маркетинг та маркетинг територій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: старший викладач Дума О.I.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни - освоєння навичок та інструментів формування і реалізації маркетингу територіальних громад, міст або державних/місцевих органів влади.
Завдання: Завдання навчальної дисципліни: -надати студенту теоретичні знання з розробки і реалізації маркетингу територій -сформувати навички використанні інструментів маркетингу - сформувати компетенції управління маркетинговою активністю громад чи організацій
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; - уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб; - уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації; - уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Опис: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (50%); підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (50%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист курсової роботи (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с. 2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s. 3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).