Публічний маркетинг та маркетинг територій
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.016
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: ст.викладач Дума О.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей з розвитку програми маркетингу громади, міста, адміністративно-територіальної одиниці
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб;
- уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації;
- уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами
Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Опис: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій
Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій
Товарна політика в маркетингу територій
Конкурентоспроможність територій
Цінова політика в маркетингу територій
Методи розповсюдження в маркетингу територій
Маркетингові комунікацій в маркетингу територій
Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (40%);
підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Контрольна робота (20%)
Практичні заняття (20%)
Екзамен (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с.
2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s.
3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Публічний маркетинг та маркетинг територій (курсовий проєкт)
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: старший викладач Дума О.I.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання навчальної дисципліни:
-надати студенту теоретичні знання з розробки і реалізації маркетингу територій
-сформувати навички використанні інструментів маркетингу
- сформувати компетенції управління маркетинговою активністю громад чи організацій
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати:методи організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації адміністративних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- уміти: ідентифікувати, класифікувати та описувати маркетингові тенденції розвитку популярності територіальної одиниці для зацікавлених осіб;
- уміти: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації;
- уміти: продемонструвати здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Керівник адміністративної служби та управління трудовими ресурсами
Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю
Опис: Концепція маркетингу територій, як основа управління розвитком територій. Особливості комплексу маркетингу у маркетингу територій. Товарна політика в маркетингу територій. Конкурентоспроможність територій. Цінова політика в маркетингу територій. Методи розповсюдження в маркетингу територій. Маркетингові комунікацій в маркетингу територій. Публічний маркетинг та відносини з громадськістю.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (50%);
підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (50%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист курсової роботи (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Карий О.І. Місцеві ініціативи та залучення громадськості до здійснення місцевого самоврядування. Навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування /Карий О.І., Панас Я.В./ Асоціація міст України – К.: ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «ВІ ЕН ЕЙ», 2015. – 176 с.
2). Duczkowska-Piasecka M. Marketing terytorialny. Jak podejsc do rozwoju z korzyscia dla wszystkich. - Warszawa: Difin, 2013. - 241s.
3). Pogorzelski J. Praktyczny marketing miast i regionow / Pogorzelski J. - Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer bisiness, 2012. - 238s
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).