Стратегії розвитку держави та суспільства в процесі євроінтеграції

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.01.E.052
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Пушак Я.Я.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Отримання та засвоєння студентами базових знань із стратегічного мислення, вироблення навичок стратегічного планування та інноваційного управління. Зокрема стратегічного планування та розвитку на макрорівні. На основі цього формується підготовка висококваліфікованих, досвідчених та економічно орієнтованих фахівців – управлінців.
Завдання: - здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов; - здатність планувати та управляти часом - здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ; – засвоєння теоретичних основ менеджменту, правових засад діяльності неприбуткових організацій, а також в оволодінні професійними вміннями в сфері планування діяльності неприбуткової організації та використанні різноманітних форм організації управління НДО.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції. - застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: прогнозування і макроекономічне планування; економічна безпека держави Кореквізити: аналіз ринку і кризовий менеджмент; планування територіального розвитку
Короткий зміст навчальної програми: Розглядаються поняття і види стратегій, з використанням яких забезпечується виконання макроекономічного планування. Визначаються головні елементи стратегічного планування, його види та методологія здійснення. Охарактеризовано форми та способи розробки макроекономічних програм і планів, а також шляхи їхнього запровадження та реалізації. Теоретичний матеріал навчальної дисципліни охоплює 6 тем, які розкривають суть формування та реалізації стратегій розвитку держави з врахуванням особливостей економічних відносин в Україні.
Опис: Стратегія як інструмент забезпечення економічного розвитку держави та суспільства. Види стратегій розвитку держави і суспільства. Нормативно-правові засади формування стратегій розвитку держави і суспільства. Технологія розробки стратегії розвитку держави і суспільства. Публічне управління стратегією розвитку України. Система індикаторів для моніторингу та оцінювання реалізації стратегії розвитку держави і суспільства.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - усне та письмове опитування, захист лабораторних робіт. Екзамен – письмове та усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль (40%), екзаменаційний контроль (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Антикризове управління економічним розвитком регіонів: колективна монографія. / за ред. Н. С. Іванової. – Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2019. - 226 с. Інноваційні основи відновлення та розвитку країн після збройних конфліктів: колективна монографія / за ред. д.е.н. Омельяненка В. А. Суми: Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань. 2022. 280 с. Сталий розвиток старопромислових регіонів України: інноваційний вимір : колективна монографія / за ред. Омельяненка В. А. Суми : Триторія, 2021. 298 с. Стратегії сталого розвитку територій в умовах посткризового відновлення :[монографія] / під заг. ред. Храпкіної В. В., Устименка В.А. К. Інтерсервіс, 2021. 382 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).