Стратегії розвитку держави та суспільства в процесі євроінтеграції
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.01.E.052
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Пушак Я.Я.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
- здатність планувати та управляти часом
- здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ;
– засвоєння теоретичних основ менеджменту, правових засад діяльності неприбуткових організацій, а також в оволодінні професійними вміннями в сфері планування діяльності неприбуткової організації та використанні різноманітних форм організації управління НДО.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
- уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
- застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: прогнозування і макроекономічне планування; економічна безпека держави
Кореквізити: аналіз ринку і кризовий менеджмент; планування територіального розвитку
Короткий зміст навчальної програми: Розглядаються поняття і види стратегій, з використанням яких забезпечується виконання макроекономічного планування. Визначаються головні елементи стратегічного планування, його види та методологія здійснення. Охарактеризовано форми та способи розробки макроекономічних програм і планів, а також шляхи їхнього запровадження та реалізації. Теоретичний матеріал навчальної дисципліни охоплює 6 тем, які розкривають суть формування та реалізації стратегій розвитку держави з врахуванням особливостей економічних відносин в Україні.
Опис: Стратегія як інструмент забезпечення економічного розвитку держави та суспільства.
Види стратегій розвитку держави і суспільства. Нормативно-правові засади формування стратегій розвитку держави і суспільства. Технологія розробки стратегії розвитку держави і суспільства. Публічне управління стратегією розвитку України. Система індикаторів для моніторингу та оцінювання реалізації стратегії розвитку держави і суспільства.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - усне та письмове опитування, захист лабораторних робіт.
Екзамен – письмове та усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль (40%), екзаменаційний контроль (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Антикризове управління економічним розвитком регіонів: колективна монографія. / за ред. Н. С. Іванової. – Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2019. - 226 с.
Інноваційні основи відновлення та розвитку країн після збройних конфліктів: колективна монографія / за ред. д.е.н. Омельяненка В. А. Суми: Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань. 2022. 280 с.
Сталий розвиток старопромислових регіонів України: інноваційний вимір : колективна монографія / за ред. Омельяненка В. А. Суми : Триторія, 2021. 298 с.
Стратегії сталого розвитку територій в умовах посткризового відновлення :[монографія] / під заг. ред. Храпкіної В. В., Устименка В.А. К. Інтерсервіс, 2021. 382 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).