Інформатика

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Старший викладач Кунинець Андрій Володимирович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знати правила технічної експлуатації ПК, будову комп’ютера, види програмного забезпечення. • Володіти основними командами операційної системи, основами керування ПК з допомогою операційної оболонки Windows. • Уміти працювати з текстовими редакторами. • Уміти використовувати електронні таблиці для обробки і збереження інформайії. • Мати навики і знання щодо роботи з БД. • Використовувати інтернет- ресурси. • Розуміти поняття алгоритму і знати роботу основних конструкцій алгоритмічної мови. • здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях • знання і розуміння наукових і математичних принципів, що лежать в основі державного та економічного аналізу
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Вища математика • Основи адміністративного менеджменту
Короткий зміст навчальної програми: • Операційна система Windows • Текстові редактори • Електронні таблиці • Створення БД • Поняття алгоритму.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (ПК)-23% • Робота на лабораторних заняттях -30% • Розрахунково-графічна робота-20% • Залік- 27%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Глинський Я.М. Інформатика. Практикум з інформаційних технологій. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014.– 304 с. 2. Каленюк П.І., Демків І.І., Клюйник І.І., Кравець І.Т., Петрович Р.Й. Основи програмування в середовищі Турбо-паскаль. Лекції та завдання до лабораторних робіт, Львів, 2001.– 161 с. 3. Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. Паскаль. Turbo Pascal i Delphi : Навч.пос.: 10-те вид. – Львів: СПД Глинський, 2009.– 192 с. 4. Каленюк П.І., Демків І.І., Клюйник І.І., Кравець І.Т., Петрович Р.Й., Сохан П. Л. Основи роботи в середовищі текстового редактора Microsoft Word. Лекції та завдання до лабораторних робіт, Львів, 1999.– 98 с. 5. Каленюк П.І., Демків І.І., Клюйник І.І., Кравець І.Т., Петрович Р.Й. Основи роботи в середрвищах Microsoft Excel 2000 та Microsoft Access 2000. Лекції та завдання до лабораторних робіт, Львів, 2001.–116 с.