Маркетинг, PR та брендинг стартап-проектів

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.111
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: асист. Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази управління маркетингом стартап проекту. 1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування і використання інструментів маркетингу, PR та брендинг для запуску підприємницьких проектів. 1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації і удосконалення процесів просування стартапу на ринку. 1.4. Вміти аналізувати ринкове середовище для планування маркетингової активності стартап проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетинг - кореквізит: менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Поняття «маркетинг», «звязки з громадськістю», «брендинг» в управлінні стартап проектами. Здійснення PR для стартап проекту. Розвиток бренду стартап проекту. Управління маркетингом стартап проекту. Планування та організування маркетингу стартап проекту. Розроблення програми PR для стартап проекту. Управління брендом стартап проекту.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - 40 Екзамен -60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с. 2. Р. Моборн та ін. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Клуб сімейного відпочинку, 2015.-288р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Маркетинг, PR та брендинг стартап-проектів (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.E.115
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: асист. Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: 1.1. Поглиблені знання теоретико-прикладної бази управління маркетингом стартап проекту. 1.2. Вміння аналізувати науково-методологічні підходи до формування і використання інструментів маркетингу, PR та брендинг для запуску підприємницьких проектів. 1.3. Спроможність до розробки, організації, реалізації і удосконалення процесів просування стартапу на ринку. 1.4. Вміти аналізувати ринкове середовище для планування маркетингової активності стартап проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетинг - кореквізит: менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Поняття «маркетинг», «звязки з громадськістю», «брендинг» в управлінні стартап проектами. Здійснення PR для стартап проекту. Розвиток бренду стартап проекту. Управління маркетингом стартап проекту. Планування та організування маркетингу стартап проекту. Розроблення програми PR для стартап проекту. Управління брендом стартап проекту.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Эрик Рис Бизнес с нуля. Метод Lean Startup для быстрого тестирования идей и выбора бизнес-модели. М.: Альпина Паблишер, 2013р.-249с. 2. Р. Моборн та ін. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Клуб сімейного відпочинку, 2015.-288р.