Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.05.O.081
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.06.O.093
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.07.O.105
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: проф., к.арх. Петришин Галина Петрівна асистент Білоус Олена Юріївна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета практики полягає у підготовці студентів до самостійної роботи у відповідності з їхньою спеціальністю, отриманні практичних навичок та їх використанні у виконанні бакалаврської роботи. Під час практики студенти ознайомлюються з сучасними методами та формами роботи у проектних організаціях, архітектурних відділах управління та підприємствах, що займаються розробкою архітектурно-будівельної документації. Вони збирають практичний матеріал для подальшого використання у своїй кваліфікаційній бакалаврській роботі. Мета практики полягає також у сприянні адаптації молодих фахівців до реальної професійної діяльності, опануванні сучасних методів архітектора, розумінні завдань архітектурного проектування та інтеграції різноманітних знань у конкретні архітектурні концепції.
Завдання: Завдання практики визначаються кафедрою та керівником практики і відображаються у календарному плані її виконання. Вони включають ознайомлення студентів зі структурою та проблематикою роботи бази практики, підготовку до самостійного виконання професійних обов'язків архітектора та збирання та аналіз інформації з літературних джерел, пов'язаних з тематикою їхньої бакалаврської роботи.Індивідуальним завданням студента є: завершити збирання та аналіз матеріалу до бакалаврської роботи, ознайомитись з порядком проведення практики, вивчити техніку безпеки, проектну документацію та процеси, вивчити етапи, стадії, особливості проектного процесу.
Результати навчання: ПР01. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПР02. Знати основні засади та принципи архітектурно-містобудівної діяльності. ПР04. Оцінювати фактори і вимоги, що визначають передумови архітектурно-містобудівного проєктування. ПР05. Застосовувати основні теорії проєктування, реконструкції та реставрації архітектурно-містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних об’єктів, сучасні методи і технології, міжнародний і вітчизняний досвід для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР06. Збирати, аналізувати й оцінювати інформацію з різних джерел, необхідну для прийняття обґрунтованих проєктних архітектурно-містобудівних рішень. ПР07. Застосовувати програмні засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР08. Знати нормативну базу архітектурно-містобудівного проєктування. ПР09. Розробляти проєкти, здійснювати передпроєктний аналіз у процесі архітектурно-містобудівного проєктування з урахуванням цілей, ресурсних обмежень, соціальних, етичних та законодавчих аспектів. ПР10. Застосовувати сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР11. Застосовувати художньо-композиційні засади в архітектурно містобудівному проєктуванні. ПР12. Застосовувати сучасні теоретико-методологічні та типологічні підходи до вирішення проблем формування та розвитку архітектурно-містобудівного та ландшафтного середовища на засадах безпековості, екологічності, енергоефективності, інклюзивності. ПР13. Виявляти, аналізувати та оцінювати потреби і вимоги клієнтів і партнерів, знаходити ефективні спільні рішення щодо архітектурно-містобудівних проєктів. ПР14. Обирати раціональні архітектурні рішення на основі аналізу ефективності конструктивних, інженерно-технічних систем, будівельних матеріалів і виробів, декоративно- оздоблювальних матеріалів. ПР15. Забезпечувати дотримання безпекових, санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних, техніко-економічних вимог і розрахунків, вимог щодо екологічності, енергоефективності, інклюзивності в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР16. Розуміти соціально-економічні, екологічні, етичні й естетичні наслідки пропонованих рішень у сфері містобудування та архітектури. ПР17. Застосовувати енергоефективні та інші інноваційні технології при проєктуванні архітектурних об’єктів. ПР18. Знати особливості участі в архітектурно-містобудівному конкурсному проєктуванні. ПР19. Організовувати презентації та обговорення проєктів архітектурно містобудівного і ландшафтного середовища. ПР21. Усвідомлювати специфіку регіональних і місцевих природних, економічних, екологічних, соціальних та інших умов прийняття та реалізації містобудівних і архітектурних рішень. ПР22. Враховувати, інтерпретувати в конкретні просторові рішення контраверсійні інтереси держави, міської спільноти, розробляти партисипативні варіантні рішення в складних містобудівних ситуаціях
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Архітектурне проектування
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Дослідницька практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи» передбачає поглиблення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, отриманих впродовж навчання на першому (бакалаврському) рівні.
Опис: Індивідуальне завдання Збір та опрацювання архітектурно-проектних та нормативних матеріалів за темою бакалаврської роботи. За допомогою керівника практики з боку підприємства, необхідно уточнити потенційне місце розташування об’єкту проектування, опрацювати ситуаційну схему. Самостійне проведення натурного обстеження, збір необхідних даних, фотофіксація. Вивчення особливостей та обмежень району проектування. Виконання необхідних аналітичних схем.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль здійснюється протягом всього періоду практики. До захисту звіту і отримання заліку студент допускається при умові виконання завдання у повному об’ємі, при наявності відгуку керівника практики з боку підприємства. Підсумковий контроль передбачає виконання індивідуального завдання, захист звіту, які необхідно подати на кафедру не пізніше, ніж через тиждень після закінчення практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль у вигляді  диференційованого заліку за 100- бальною шкалою оцінювання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Білоконь, Ю. М. Регіональне планування (теорія і практика). Київ: Логос, 2003. с. 246. 2. Білоконь Ю.М. Типологія містобудівних об’єктів: навч. посібник / за ред. І.О. Фоміна.- К.: Укрархбудінформ, 2001. 3. Габрель М.М. Просторова організація містобудівних систем. К.: Видавничий дім А.С.С., 2004. 400 с. 4. Габрель, М. М. Просторовий підхід до обґрунтування архітектурних рішень: навч. посібник. Львів: СПОЛОМ, 2016. с. 284. 5. Гетун Г.В. Архітектура будівель та споруд. Кн.1. Основи проектування. Київ: Кондор, 2012. 380 с.; Кн.2. Житлові будинки. К., 2017. 736 с. 6. Гнесь І.П. Багатоквартирне житло: тенденції еволюції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 652 с. 7. Зацерковний В.І., Тішаєв І.В., Демідов В.Ж. Методологія наукових досліджень: навчальний посібник. Ніжин, 2017. 236 с. 8. Куцевич В.В. та ін. Нормативно-методичні основи архітектурного проектування громадських будівель і споруд: навч. посіб. Київ, 2016. 111 c. 9. Куць Є.С. Урбанізовані території: методологія та практика планування і управління / Є.С. Куць, С. В. Куць. – К. : НДПІ містобудування, 2003. – 252 с. 10. Лінда С.М., Моркляник О.І. Типологія громадських будівель і споруд: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 348 с. 11. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: Навчальний посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко та ін. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с. 12. Містобудівне проектування. Частина ІІ: Проектування структурних елементів міста Навчальний посібник / Г.П.Петришин та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с. 13. Панченко, Т. Ф. Містобудування. Довідник проектувальника. Київ: Укрархбудінформ, 2006. c. 192. 14. Панченко Т.Ф. Ландшафтно-рекреаційне планування природно-заповідних територій, монографія, Київ: Логос, 2015. c. 170. 15. Петрушенко В.Л Філософія і методологія науки: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 184 с. 16. Плешкановська А.М. Функціонально-планувальна оптимізація використання міських територій. – К.: Ін-т урбаністики, 2005. 17. Посацький Б.С. та ін. Архітектурний образ міста: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 140 с. 18. Посацький Б.С. Простір міста і міська культура (на зламі ХХ–ХХІ ст.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2007. 208 с. 19. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Територіальне та просторове проектування: навч. посіб. Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2011. 368 с. 20. Посацький Б.С., Король Є.І. Основи містобудування: конспект лекцій. – Львів: Вид-во Львів. політех., 2017. 21. Устінова І.І. Методологічні основи сталого розвитку еколого-містобудівних систем: дисертація на здобуття наукового ступеня доктора архітектури, Київ, 2016. 484 с. 22. Фомін І.О. Основи теорії містобудування : підруч. / І. О. Фомін. – К. : Наук. думка, 1997. – 191 с. 23. Черкес Б.С., Лінда С.М. Архітектура сучасності: остання третина ХХ – початок ХХІ століть: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 384 с. 24. Шейко В.М., Кушнаренко Н.М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності. Підручник. К.: Знання, 2006. 307 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.08.O.117
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: Дмитраш Ольга Юріївна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи є засвоєння і застосування отриманих в процесі навчання загальних і фахових компетенцій і вміння виконувати поставлені завдання, розвиток дослідницьких навичок (теоретичні та емпіричні методи збору та узагальнення інформації), аналіз опрацьованої інформації та формулювання висновків під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Завдання: інтегральна компетентність – Здатність розв’язувати творчі завдання дослідницького та/або інноваційного характеру в архітектури та містобудуванні. ЗК01. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК02. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК04. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК05. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК06. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК07. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК08. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, їх місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. СК01. Усвідомлення соціально-економічних і культурних аспектів архітектури та містобудування. СК02. Здатність застосовувати теорії, методи і принципи фізико-математичних, природничих наук, комп’ютерних технологій для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. СК04. Здатність дотримуватися вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, технічних регламентів, інших нормативних документів у сферах містобудування та архітектури при здійсненні нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд, створення безбар’єрного архітектурно-містобудівного середовища.
Результати навчання: ПР01. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПР02. Знати основні засади та принципи архітектурно-містобудівної діяльності. ПР04. Оцінювати фактори і вимоги, що визначають передумови архітектурно-містобудівного проєктування. ПР05. Застосовувати основні теорії проєктування, реконструкції та реставрації архітектурно-містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних об’єктів, сучасні методи і технології, міжнародний і вітчизняний досвід для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР06. Збирати, аналізувати й оцінювати інформацію з різних джерел, необхідну для прийняття обґрунтованих проєктних архітектурно-містобудівних рішень. ПР07. Застосовувати програмні засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР08. Знати нормативну базу архітектурно-містобудівного проєктування. ПР09. Розробляти проєкти, здійснювати передпроєктний аналіз у процесі архітектурно-містобудівного проєктування з урахуванням цілей, ресурсних обмежень, соціальних, етичних та законодавчих аспектів. ПР10. Застосовувати сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР11. Застосовувати художньо-композиційні засади в архітектурно містобудівному проєктуванні. ПР12. Застосовувати сучасні теоретико-методологічні та типологічні підходи до вирішення проблем формування та розвитку архітектурно-містобудівного та ландшафтного середовища на засадах безпековості, екологічності, енергоефективності, інклюзивності. ПР13. Виявляти, аналізувати та оцінювати потреби і вимоги клієнтів і партнерів, знаходити ефективні спільні рішення щодо архітектурно-містобудівних проєктів. ПР14. Обирати раціональні архітектурні рішення на основі аналізу ефективності конструктивних, інженерно-технічних систем, будівельних матеріалів і виробів, декоративно- оздоблювальних матеріалів. ПР15. Забезпечувати дотримання безпекових, санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних, техніко-економічних вимог і розрахунків, вимог щодо екологічності, енергоефективності, інклюзивності в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР16. Розуміти соціально-економічні, екологічні, етичні й естетичні наслідки пропонованих рішень у сфері містобудування та архітектури. ПР17. Застосовувати енергоефективні та інші інноваційні технології при проєктуванні архітектурних об’єктів. ПР18. Знати особливості участі в архітектурно-містобудівному конкурсному проєктуванні. ПР19. Організовувати презентації та обговорення проєктів архітектурно містобудівного і ландшафтного середовища. ПР21. Усвідомлювати специфіку регіональних і місцевих природних, економічних, екологічних, соціальних та інших умов прийняття та реалізації містобудівних і архітектурних рішень. ПР22. Враховувати, інтерпретувати в конкретні просторові рішення контраверсійні інтереси держави, міської спільноти, розробляти партисипативні варіантні рішення в складних містобудівних ситуаціях
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дизайн архітектурного середовища (6.191.00.O.027) Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (6.191.00.O.045) Проєктна практика (6.191.08.O.112) Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи (6.191.08.O.118)
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає поглиблення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, отриманих впродовж навчання на першому (бакалаврському) рівні, роботу в умовах реального проектного виробництва, набуття початкового досвіду роботи на посаді архітектора в проектній організації, освоєння сучасних методів розробки проектної та кошторисної документації із застосуванням інформаційних технологій. Студент має зібрати теоретичні і практичні відомості за темою бакалаврської роботи, узагальнити інформацію та сформулювати висновки щодо її застосування у подальшій роботі. Під час практики студенти засвоюють сучасні методи роботи у проектних організаціях та архітектурних відділах органів державного управління, набувають досвід практичних навичок щодо розробки архітектурно-будівельної документації, збирають практичний матеріал для кваліфікаційної бакалаврської роботи.
Опис: Ознайомлення з загальними функціональними обов'язками, правилами техніки безпеки на підприємстві та на конкретному робочому місці. Інструктаж про порядок проходження практики та з техніки безпеки і попередження нещасних випадків. Ознайомлення із режимом роботи, формою організації праці і правилами розпорядку, штатним розкладом. Узгодження цілей і завдань практики. Виконання індивідуального завдання, присвяченого темі бакалаврської кваліфікаційної роботи. Підведення підсумків практики. Оформлення матеріалів, зібраних під час практики. Представлення керівнику практики письмового звіту, захист звіту.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль здійснюється протягом всього періоду практики. До захисту звіту і отримання заліку студент допускається при умові виконання завдання у повному об’ємі, при наявності відгуку керівника практики. Підсумковий контроль передбачає виконання індивідуального завдання, захист звіту, які необхідно подати на кафедру не пізніше, ніж через тиждень після закінчення практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Індивідуальне завдання: «Збір матеріалів за темою бакалаврської кваліфікаційноїроботи» – max 50 балів - відповідність темі дослідження – max 10 балів; - повнота даних – max 20 балів; - якість оформлення графічних матеріалів – max 20 балів. Звіт з практики – max 50 балів: - повнота звіту – max 20 балів; - якість оформлення звіту – max 20 балів; якість доповіді – max 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. К.: Мінрегіонбуд України, 2018. 84 с. 2. Бойко Х.С. Типи будинків та архітектурні конструкції: Навчальний посібник. Л.: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 204 с. 3. Куцевич В.В. Нормативно-методичні основи архітектурного проектування громадських будівель і споруд: навч. посіб. Київ, 2016. 111 c. 4. Лінда С.М., Моркляник О.І. Типологія громадських будівель і споруд: Підручник. Л.: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 348 с. 5. Нойферт Е. Будівельне проектування. Д.: «Книжкова літера», 2016. 624 с. 6. Панченко, Т. Ф. Ландшафтно-рекреаційне планування природно-заповідних територій, монографія, Київ: Логос, 2015. 170 c. 7. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. Л.: НУ «Львівська політехніка», 2009. 144с. 8. Черкес Б.С., Лінда С.М. Архітектура сучасності: остання третина ХХ – початок ХХІ століть: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014, 384 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.09.O.129
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна