Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.05.O.082
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: Гнесь І.П.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знання та розуміння предметної області та фаху; • Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих; • Компетентно виконувати архітектурно-містобудівну документацію об’єктів архітектури та містобудування; • Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати і узагальнювати інформацію економічного та соціального характеру в процесі проектування об’єктів соціального спрямування – шкіл, садків, центрів реабілітації, центрів дитячого розвитку та ін. • Знання санітарно-гігієнічних норм, пожежної безпеки, основ формування безпечного та доступного для неповносправних середовища життєдіяльності; • Здатність розв’язувати складні проектні задачі та практичні проблеми в сфері архітектурно-містобудівного і дизайнерського проектування, що характеризуються комплексністю, що передбачає застосування методів оптимізації містобудівних, середовищних, архітектурно-розпланувальних і композиційних рішень, екологічності, соціальної ефективності, економічності, безпеки будівель та споруд.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Типологія громадських будівель і споруд. • Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів • Основи та методи архітектурного проектування.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота: - передпроектні дослідження території проектування, транспортно-пішохідних зв’язків та вихідних умов; - архітектурно-планувальна і ландшафтно-просторова організація об’єкту; - суміжні дисципліни; Проектна пропозиція по об’ємно-просторовій та архітектурній організації громадського об’єкту (площею не більше 2000 м.кв.). Проектна пропозиція повинна базуватися на особливостях природних умов ділянки та архітектурного середовища фрагменту міста, де ведеться проектування об’єкту, а також виходячи з типології об’єкту . Обґрунтування стилістичних та композиційних особливостей запроектованої архітектури об’єкту громадського призначення. Розроблення та обґрунтування прийнятої конструктивної схеми проектованого об’єкту. Розуміння застосування основних конструктивних схем та вміння виконувати робочі креслення. Склад проекту: моделі архітектурно-просторової організації об’єкту, Поверхові плани, план першого поверху з фрагментом генплану, фасади, перетини об’єкту, що характеризують прийняте архітектурне вирішення, конструктивні вузли, аксонометричне зображення архітектурно-просторової організації об’єкту з показом оточуючого міського середовища, видові зображення об’єкту, пояснювальна записка (20-25 стр). Графічне опрацювання проектних концепцій за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи в програмах (на вибір): MicrosoftWord, AutoCAD, ArchiCAD, Photoshop, CorelDraw, Lumion; Artlantis, 3DSMax.
Методи та критерії оцінювання: Бакалаврська кваліфікаційна робота (100%)
Рекомендована література: 1. ДБН В.2.2-9-99. Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення. 2. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд //Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 3. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: навч. посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко, С.В.Ганець та ін.; за ред. Г.П.Петришин, Б.С.Посацького, Ю.В.Ідак – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.06.O.094
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Лектор: к. арх., доцент Моркляник Оксана Ігорівна к. арх., доцент Юрчишин Оксана Михайлівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знання та розуміння предметної області та фаху; • Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих; • Компетентно виконувати архітектурно-містобудівну документацію об’єктів архітектури та містобудування; • Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати і узагальнювати інформацію економічного та соціального характеру в процесі проектування об’єктів соціального спрямування – шкіл, садків, центрів реабілітації, центрів дитячого розвитку та ін. • Знання санітарно-гігієнічних норм, пожежної безпеки, основ формування безпечного та доступного для неповносправних середовища життєдіяльності; • Здатність розв’язувати складні проектні задачі та практичні проблеми в сфері архітектурно-містобудівного і дизайнерського проектування, що характеризуються комплексністю, що передбачає застосування методів оптимізації містобудівних, середовищних, архітектурно-розпланувальних і композиційних рішень, екологічності, соціальної ефективності, економічності, безпеки будівель та споруд.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи архітектцрного проектування, частина 1 Основи архітектурного проектування, частина 2 Архітектурне проектування житлових будівель Архітектурне проектування громадських будівель і споруд Багатофункціональний архітектурний комплекс
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота: - передпроектні дослідження території проектування, транспортно-пішохідних зв’язків та вихідних умов; - архітектурно-планувальна і ландшафтно-просторова організація об’єкту; - суміжні дисципліни; Проектна пропозиція по об’ємно-просторовій та архітектурній організації громадського об’єкту (площею не більше 2000 м.кв.). Проектна пропозиція повинна базуватися на особливостях природних умов ділянки та архітектурного середовища фрагменту міста, де ведеться проектування об’єкту, а також виходячи з типології об’єкту . Обґрунтування стилістичних та композиційних особливостей запроектованої архітектури об’єкту громадського призначення. Розроблення та обґрунтування прийнятої конструктивної схеми проектованого об’єкту. Розуміння застосування основних конструктивних схем та вміння виконувати робочі креслення. Склад проекту: моделі архітектурно-просторової організації об’єкту, Поверхові плани, план першого поверху з фрагментом генплану, фасади, перетини об’єкту, що характеризують прийняте архітектурне вирішення, конструктивні вузли, аксонометричне зображення архітектурно-просторової організації об’єкту з показом оточуючого міського середовища, видові зображення об’єкту, пояснювальна записка (20-25 стр). Графічне опрацювання проектних концепцій за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи в програмах (на вибір): MicrosoftWord, AutoCAD, ArchiCAD, Photoshop, CorelDraw, Lumion; Artlantis, 3DSMax.
Методи та критерії оцінювання: Клаузура. Проектна концепція - 10 балів Перегляд І. Стан виконання роботи - 10 балів Перегляд ІІ. Стан виконання роботи - 10 балів Креслення проекту - 70 балів
Рекомендована література: 1. ДБН 360–92** «Планування та забудова міських і сільських поселень». – К.: Держбуд України, 2002; 2. ДБН В.2.2–17–2007 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення». – К.: Мінбуд України, 2007; 3. ДБН В.1.1-7-2002. «Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва». – К.: Держбуд України, 2003; 4. ДБН В.2.3-15 - 2007. «Споруди транспорту. Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів». - К.: Мінбуд України, 2007; 5. ДБН В.2.2.–9–99 «Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди. Основні положення». – К.: Держбуд України, 1999; 6. ДБН В.2.2.–9–99 «Будинки і споруди. Громадські будинки і споруди. Основні положення». – К.: Держбуд України, 1999; 7. ДБН В.2.2–17–2007 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення». – К.: Мінбуд України, 2007; 8. ДБН В.1.1-7-2002. «Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва». – К.: Держбуд України, 2003; 9. ДБН В.2.2-25:2009 «Будинки і споруди. Підприємства харчування (Заклади ресторанного господарства)». – К.: Мінрегіонбуд України, 2010. 10. ДБН В.2.2-20:2008. «Будинки і споруди. Готелі». - К.: Мінрегіонбуд України, 2009.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.07.O.106
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: к. арх., доц. Тупісь Степан Павлович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знання та розуміння предметної області та фаху; • Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих; • Компетентно виконувати архітектурно-містобудівну документацію об’єктів архітектури та містобудування; • Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати і узагальнювати інформацію економічного та соціального характеру в процесі проектування об’єктів соціального спрямування – шкіл, садків, центрів реабілітації, центрів дитячого розвитку та ін. • Знання санітарно-гігієнічних норм, пожежної безпеки, основ формування безпечного та доступного для неповносправних середовища життєдіяльності; • Здатність розв’язувати складні проектні задачі та практичні проблеми в сфері архітектурно-містобудівного і дизайнерського проектування, що характеризуються комплексністю, що передбачає застосування методів оптимізації містобудівних, середовищних, архітектурно-розпланувальних і композиційних рішень, екологічності, соціальної ефективності, економічності, безпеки будівель та споруд.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Типологія громадських будівель і споруд. • Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів • Основи та методи архітектурного проектування.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота: - передпроектні дослідження території проектування, транспортно-пішохідних зв’язків та вихідних умов; - архітектурно-планувальна і ландшафтно-просторова організація об’єкту; - суміжні дисципліни; Проектна пропозиція по об’ємно-просторовій та архітектурній організації громадського об’єкту (площею не більше 2000 м.кв.). Проектна пропозиція повинна базуватися на особливостях природних умов ділянки та архітектурного середовища фрагменту міста, де ведеться проектування об’єкту, а також виходячи з типології об’єкту . Обґрунтування стилістичних та композиційних особливостей запроектованої архітектури об’єкту громадського призначення. Розроблення та обґрунтування прийнятої конструктивної схеми проектованого об’єкту. Розуміння застосування основних конструктивних схем та вміння виконувати робочі креслення. Склад проекту: моделі архітектурно-просторової організації об’єкту, Поверхові плани, план першого поверху з фрагментом генплану, фасади, перетини об’єкту, що характеризують прийняте архітектурне вирішення, конструктивні вузли, аксонометричне зображення архітектурно-просторової організації об’єкту з показом оточуючого міського середовища, видові зображення об’єкту, пояснювальна записка (20-25 стр). Графічне опрацювання проектних концепцій за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи в програмах (на вибір): MicrosoftWord, AutoCAD, ArchiCAD, Photoshop, CorelDraw, Lumion; Artlantis, 3DSMax.
Методи та критерії оцінювання: Бакалаврська кваліфікаційна робота (100%)
Рекомендована література: 1. ДБН В.2.2-9-99. Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення. 2. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд //Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. 3. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: навч. посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко, С.В.Ганець та ін.; за ред. Г.П.Петришин, Б.С.Посацького, Ю.В.Ідак – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.08.O.118
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: Канд. арх, доц. Джигіль Ю. Є.; канд. арх, доц. Яців М. Б.; канд. арх, доц. Воронкова І. С.; канд. арх, доц. Гой Б. В.; канд. арх, доц. Гуменник І. В.; канд. арх, доц. Іванов-Костецький С. О.; ст. викл. Кубай Р. М.; ст. викл. Богданова Ю. Л.; ст. викл. Копиляк І. М.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни є підбиття підсумків навчання студентів, перевірка рівня знань, практичних навичок проєктування об'єктів різної складності. Також набуття досвіду застосування знань з типології, принципів та прийомів формування архітектурних об'єктів, формування архітектурних просторів та дизайну їхнього предметного наповнення.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральна компетентність – Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері містобудування та архітектури, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування сучасних архітектурних теорій та методів, засобів суміжних наук. фахові компетентності: СК01. Усвідомлення соціально-економічних і культурних аспектів архітектури та містобудування. СК02. Здатність застосовувати теорії, методи і принципи фізико-математичних, природничих наук, комп’ютерних технологій для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. СК03. Усвідомлення особливостей розвитку історичних і сучасних стилів в архітектурі, містобудуванні, мистецтві та дизайні України та зарубіжних країн. СК04. Здатність дотримуватися вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, технічних регламентів, інших нормативних документів у сферах містобудування та архітектури при здійсненні нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд, створення безбар’єрного архітектурно-містобудівного середовища. СК05. Здатність до аналізу і оцінювання природно-кліматичних, екологічних, інженерно-технічних, соціально-демографічних і архітектурно-містобудівних умов архітектурного проектування. СК06. Здатність до виконання технічних і художніх зображень для використання в архітектурно-містобудівному, архітектурно-дизайнерському і ландшафтному проектуванні. СК07.Усвідомлення основних законів і принципів архітектурно-містобудівної композиції, формування художнього образу і стилю в процесі проектування будівель і споруд, містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних об’єктів. СК08. Усвідомлення теоретико-методологічних основ архітектурного проектування будівель і споруд, містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних об’єктів. СК09. Здатність розробляти архітектурно-художні, об’ємно-планувальні, функціональні та конструктивні рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію архітектурно-містобудівних проєктів. СК10. Здатність до участі в підготовці архітектурно- планувальних завдань на проектування, в організації розробки архітектурно-містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних проєктів. СК11. Здатність до ефективної роботи в колективі, а також до співпраці з клієнтами, постачальниками, іншими партнерами та громадськістю при розробленні, узгодженні і публічному обговоренні архітектурних проєктів. СК12. Усвідомлення особливостей використання різних типів конструктивних та інженерних систем і мереж, їх розрахунків в архітектурно-містобудівному проєктуванні. СК13. Здатність до розробки архітектурно-містобудівних рішень з урахуванням безпекових і санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних, техніко-економічних вимог і розрахунків, вимог щодо екологічності, енергоефективності, інклюзивності. СК14. Усвідомлення особливостей застосування сучасних будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, а також технологій при створенні об’єктів архітектури та містобудування. СК15. Здатність до здійснення комп’ютерного моделювання, візуалізації, макетування і підготовки наочних ілюстративних матеріалів до архітектурно-містобудівних проєктів. СК16. Усвідомлення загальних теоретичних, методичних і творчих засад архітектурного проєктування. СК19. Здатність застосовувати теоретичні основи дизайну архітектурного середовища для розв’язання складних спеціалізованих задач. СК20. Здатність застосовувати теоретичні основи ландшафтної архітектури для розв’язання складних спеціалізованих задач. СК21. Здатність до підготовки проектних матеріалів з реконструкції і реставрації пам’яток архітектури та містобудування. СК22. Усвідомлення специфіки регіональних і місцевих передумов архітектурної діяльності. СК23. Здатність збирати та систематизувати інформацію щодо актуальних потреб країни, міської спільноти у розвитку архітектурного середовища.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПР 01. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПР 02. Знати основні засади та принципи архітектурно-містобудівної діяльності. ПР 03. Застосовувати теорії та методи фізико-математичних, природничих, технічних та гуманітарних наук для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР 04. Оцінювати фактори і вимоги, що визначають передумови архітектурно-містобудівного проєктування. ПР 05. Застосовувати основні теорії проєктування, реконструкції та реставрації архітектурно-містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних об’єктів, сучасні методи і технології, міжнародний і вітчизняний досвід для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР 06. Збирати, аналізувати й оцінювати інформацію з різних джерел, необхідну для прийняття обґрунтованих проєктних архітектурно-містобудівних рішень. ПР 07. Застосовувати програмні засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР 08. Знати нормативну базу архітектурно-містобудівного проєктування. ПР 09. Розробляти проєкти, здійснювати передпроєктний аналіз у процесі архітектурно-містобудівного проєктування з урахуванням цілей, ресурсних обмежень, соціальних, етичних та законодавчих аспектів. ПР 10. Застосовувати сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР 11. Застосовувати художньо-композиційні засади в архітектурно містобудівному проєктуванні. ПР 12. Застосовувати сучасні теоретико-методологічні та типологічні підходи до вирішення проблем формування та розвитку архітектурно-містобудівного та ландшафтного середовища на засадах безпековості, екологічності, енергоефективності, інклюзивності. ПР 13. Виявляти, аналізувати та оцінювати потреби і вимоги клієнтів і партнерів, знаходити ефективні спільні рішення щодо архітектурно-містобудівних проєктів. ПР 14. Обирати раціональні архітектурні рішення на основі аналізу ефективності конструктивних, інженерно-технічних систем, будівельних матеріалів і виробів, декоративно- оздоблювальних матеріалів. ПР 15. Забезпечувати дотримання безпекових, санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних, техніко-економічних вимог і розрахунків, вимог щодо екологічності, енергоефективності, інклюзивності в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР 16. Розуміти соціально-економічні, екологічні, етичні й естетичні наслідки пропонованих рішень у сфері містобудування та архітектури. ПР 17. Застосовувати енергоефективні та інші інноваційні технології при проєктуванні архітектурних об’єктів. ПР 18. Знати особливості участі в архітектурно-містобудівному конкурсному проєктуванні. ПР 19. Організовувати презентації та обговорення проєктів архітектурно містобудівного і ландшафтного середовища. ПР 20. Підбирати і опрацьовувати матеріали для розроблення проектів реконструкції і реставрації пам’яток архітектури та містобудування ПР 21. Усвідомлювати специфіку регіональних і місцевих природних, економічних, екологічних, соціальних та інших умов прийняття та реалізації містобудівних і архітектурних рішень. ПР 22. Враховувати, інтерпретувати в конкретні просторові рішення контраверсійні інтереси держави, міської спільноти, розробляти партисипативні варіантні рішення в складних містобудівних ситуаціях
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: 1. Вступ до спеціальності; 2. Основи архітектурного проєктування; 3. Дизайн архітектурного середовища; 4. Типологія громадських будівель і споруд; 5. Основи ландшафтної архітектури; 6. Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні; 7. Універсальний дизайн; Супутні і наступні навчальні дисципліни: 1. Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота завершує цикл бакалаврської архітектурної підготовки. Цей проєкт традиційно орієнтований на рішення завдань, пов’язаних із проєктуванням будівлі в оточуючому середовищі, розглянутим, певною мірою, з урахуванням майбутньої спеціальності. Методологія середовищного проєктування, що прийнята на кафедрі, потребує від студента осмислення середовища міста як системи зі складною ієрархічною структурою, у якій художньо-естетичні й функціональні питання реального середовища й архітектурного проектування вирішуються в їх взаємозв’язку. Комплексність рішення полягає в органічному поєднанні внутрішніх і зовнішніх просторів проєктованої структури. Ця структура, що включає будівлю і оточуюче середовище, розуміється як нерозривне ціле, таке, що залежить від впливу вищої структури середовища, від тої діяльності, для якої формується внутрішня структура і від сприймаючої і діючої в ній людини.
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота: - передпроєктні дослідження території проєктування, транспортно-пішохідних зв’язків та вихідних умов; - архітектурно-планувальна і ландшафтно-просторова організація об’єкту; - суміжні дисципліни; - Проєктна пропозиція по об’ємно-просторовій та архітектурній організації громадського об’єкту. Проєктна пропозиція повинна базуватися на особливостях природних умов ділянки та архітектурного середовища фрагменту міста, де ведеться проєктування об’єкту, а також виходячи з типології об’єкту. - Обґрунтування стилістичних та композиційних особливостей запроєктованої архітектури об’єкту громадського призначення. - Розроблення та обґрунтування прийнятої конструктивної схеми проєктованого об’єкту. Розуміння застосування основних конструктивних схем та вміння виконувати робочі креслення. Склад проєкту: Поверхові плани, план першого поверху з фрагментом генплану, фасади, перетини об’єкту, що характеризують прийняте архітектурне вирішення, перспективне зображення архітектурно-просторової організації об’єкту з показом оточуючого міського середовища, видові зображення об’єкту, перспективні зображення характерних приміщень проєктованого об'єкту, пояснювальна записка. Графічне опрацювання проєктних концепцій за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи в програмах (на вибір): MicrosoftWord, AutoCAD, ArchiCAD, SketchUp, Photoshop, CorelDraw, Lumion; Artlantis, 3DSMax.
Методи та критерії оцінювання: Контроль відсутній.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання бакалаврської кваліфікаційної роботи: - повнота розкриття теми; - якість виконання креслень проєктованого об'єкту; - новизна задуму, ідеї проєкту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи бакалавра архітектури для студентів IV курсу денної форми навчання напряму 6.060102 «Архітектура», спец. 6.120.103 «Дизайн архітектурного середовища» / Укл.: С.О. Іванов-Костецький, І.М. Копиляк, О.В. Проскуряков. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. – 24 с. 2. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с. 3. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Л : НУ «Львівська політехніка», 2013. – 642с. 4. Методичні вказівки до виконання графічної частини бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів базового напряму 6.060102 «Архітектура», спеціальності «Дизайн архітектурного середовища» / Укл.: С.О. Іванов-Костецький, І.М. Копиляк. – Львів, 2016. – 32 с. 5. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с. 6. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016 – 624с. 7. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. – Л: НУ «Львівська політехніка», 2009. – 144с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.09.O.130
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Лектор: Юрій Ярославович Дубик - доцент Мирон Васильович Демків - к.т.н., доцент Ростислав Богданович Гнідець - к.арх., доцент Юрій Володимирович Лукомський - к.арх., доцент Василь Михайлович Петрик - к.арх., доцент Леся Ярославівна Чень - к.арх., доцент Ігор Юрійович Бокало - к.арх., ст.викладач Максим Романович Ясінський - к.арх., ст.викладач Ірина Ігорівна Погранична - к.арх., асистент Юлія Вячеславівна Фролова - к.арх., асистент
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Метою дисципліни є виробити у студентів творчий підхід до архітектурного проектування будівель різного призначення; відпрацювання студентами навичок реального проектування будівель та споруд, набуття досвіду застосування знань з типології принципів та прийомів формування архітектурних об'єктів; отримання досвіду формування архітектурних просторів та дизайну їхнього предметного наповнення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельні конструкції будівель і споруд; Архітектурне проектування громадської будівлі; Архітектурне проектування середовища; Архітектурна фізика. Містобудівне проектування Архітектурне проектування інтер'єрів Реконструкція та реставрація архітектурних об'єктів, охорона пам'яток архітектури Багатофункціональний архітектурний комплекс
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота має узагальнюючий характер, оскільки є своєрідним підсумком підготовки студента. Проектно-графічна частина показує можливості втілення отриманих теоретичних положень у конкретні проектні пропозиції. Склад, масштаб креслень, їх композиційне розташування узгоджуються з керівником роботи. Подача матеріалів на планшетах повинна мати логічний порядок і структуровано розвиватися від висвітлення актуальності питання до способів його вирішення. Проектна пропозиція повинна базуватися на особливостях природних умов ділянки та архітектурного середовища фрагменту міста, де ведеться проектування об’єкту, а також виходячи з типології об’єкту. Методи та критерії оцінювання: Студент працює з керівником..
Методи та критерії оцінювання: Контроль відсутній
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (галузь знань 19 Архітектура та будівництво, спеціальність 191 Архітектура та містобудування) / Укл.: Демків М.В., Петрик В.М., Ясінський М.Р., Погранична І.І.,. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. – 30 с. 2. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. Друге видання, виправлене і доповнене. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 3. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування : навч. посібник / С. В. Ганець, А. В. Гоблик, Ю. В. Ідак, Г. Є. Кознарська, Ю. І. Криворучко, Т. М. Мазур, Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, І. В. Русанова, І.В. Склярова, Н. С. Соснова, С. П. Тупісь, І. Я. Черняк; за ред. Г. П. Петришин, Б. С. Посацького, Ю. В. Ідак. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328 с. 4. Містобудівне проектування. Частина ІІ: Проектування структурних елементів міста: навч. посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. В. Ідак, Т. М. Мазур, І. В. Русанова, Н. С. Соснова, Ю. Р. Петровська, В. Є. Гончарук, В. В. Дідик, Є. І. Король, С. П. Тупісь, Я. О. Онуфрів, О. А. Кліщ, А. О. Ігнатюк, Я. Т. Сеньковська, Р. І. Любицький, Т. М. Максим’юк; за ред. Г. П. Петришин, Б. С. Посацького, Ю. В. Ідак. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 288 с. 5. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с. 6. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с. 7. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016 – 624с. .
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).