Вступ до спеціальності
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.001
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: асистент кафедри ІСТ Бодник О.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення дисципліни спрямовано на отримання студентами компетенції щодо сучасних теоретичних, методичних і алгоритмічних основ інформаційних технологій для їх використання під час розв'язання прикладних і наукових завдань в області інформаційних систем і технологій у майбутній професійної діяльності. Підготовлений фахівець повинен володіти основними методами розв’язання логічних задач за допомогою програмного середовища Python.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - кореквізит: Об’єктно-орієнтоване програмування
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» має на меті детальний розбір базових алгоритмів програмування, тому що для реалізації багатьох практичних задач з різних галузей, необхідно використовувати базові принципи об’єктно-орієнтованого програмування, оскільки вони можуть адаптувати вирішення поставлених задач до їх швидкої зміни в реальному часі. Одним з шляхів забезпечення таких вимог є організація об’єктно-орієнтованих процесів і відповідних технічних засобів їх реалізації
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на лекціях, практичних і лабораторних заняттях, захисту лабораторних робіт, написання контрольної роботи, написання та захист екзаменаційної роботи.
• Поточний контроль (50%): виконання лабораторних, практичних індивідуальних та самостійних робіт, написання контрольної роботи.
• Підсумковий контроль(50%): екзамен
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. М.Лутц. Изучаєм Python 5-е издание. 2013. – 1524 с.
2. Д. Мусин. Самоучитель Python. Выпуск 0.2. 2015. – 136 с.
3. Роберт Седжвик. Кевин Уэйн. Програмирование на языке Python. 2017. – 738 c.
4. Н. Прохоренок, Владимир Дронов - "Python 3 и PyQt 5. Разработка приложений" 2016. – 832 c
5. Кнут Д. Є. Сортировка и поиск : учебн. пособ. / Д. Э. Кнут ; пер. с англ. 2-е изд. – М. : ИД "Вильямс", 2000. – 832 с.
6. Чат на Python - https://dou.ua/forums/topic/21247/
7 Python для початківців - https://pythonworld.ru/
8. Електронна версія матеріалів, а також аудіо і відео англійською мовою розміщенні у вільному доступі за посиланням https://www.python.org/about/gettingstarted/ , також є російськомавна версія матеріалів за посиланням https://pythonworld.ru/samouchitel-python