Менеджмент і лідерство
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.M.021
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Доцент, к.е.н. Лех Ірина Анатоліївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Р5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
Р9. Оцінювати ризики провадження діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Р14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані управлінські рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
• економіка та бізнес
Короткий зміст навчальної програми: У процесі вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент і лідерство» студенти ознайомляться з теорією розвитку менеджменту, основними поняттями і категоріями науки управління, функціями управління та процесами прийняття управлінських рішень, методикою використання базових інструментів управління організаціями та характеристикою впливу різних факторів на ефективність системи управління організацією. Також дізнаються суть лідерства, наукові підходи до його пояснення та тенденції у сучасному лідерстві.
Методи та критерії оцінювання: • семестровий контроль (100%);
• поточний контроль (90%);
• усне опитування (10%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гірняк О.Н., Лозоновський П.П. Менеджмент: теоретичні основи і практикум. Навч. Посібник. – К.: Знання, 2003.-336с.
2. Кузьмін О.Є., Мала Н.Т., Мельник О.Г., Процик І.С. Керівництво організацією: Навч. посібник. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2008. – 244с.
3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту. Підручник для ВНЗ– К.: Академвидав, 2007. –.416с.
4. Кузьмін О.Є., Ноджак Л.С., Мельник О.Г. Менеджмент: теоретичні засади та прикладні аспекти: Конспект лекцій. – Л.: В-во НУ «Львівська політехніка», 2006. – 152с.
5. Тарнавська Н.П., Пушкар Р.М. Менеджмент: теорія і практика: Підручник для ВНЗ. – Тернопіль: Карт-бланш, 2005. – 486с.
6. Яцура В.В., Мицик Б.І. Основи менеджменту. Навчальний посібник. – Л.: ЛНУ, 2000. – 157с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).