Проєктування компонентів кіберфізичних систем (курсова робота)

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.16.E.074
Кількість кредитів: 1.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: доцент, к.т.н. Мисик М.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - бути обізнаними з особливостями, пов’язаними з використанням периферійних пристроїв, інтерфейсів та драйверів у периферійних підсистемах кіберфізичних систем; - вміти за технічними вимогами вибрати чи розробити структуру периферійної підсистеми кіберфізичної системи; - вміти спланувати ефективний процес розроблення та дослідження периферійних підсистем кіберфізичних систем та використати для цього відповідні засоби; - вивчити принципи управління локальними ресурсами, зокрема пристроями уведення та/виведення даних, - знати фактори, що впливають на ефективне використання периферійних підсистем кіберфізичних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія інформації та кодування Комп'ютерна схемотехніка та архітектура комп'ютерів
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Проектування компонентів кіберфізичних систем” передбачає вивчення основних характеристик та особливостей обміну інформацією в периферійних підсистемах кіберфізичних систем, виконання основних операцій у найбільш поширених послідовних і паралельних інтерфейсах периферійних пристроїв, особливостей побудови та характеристик їх драйверів, особливостей периферійних підсистем із об'єктами, в яких використовуються аналогові сигнали, особливостей та характеристики зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв, пристроїв уведення та виведення текстової та графічної інформації, пристроїв уведення та виведення мови. При вивченні використовуються лекційні, лабораторні та практичні заняття та самостійна робота студентів. Підсумкова форма оцінювання знань студентів – семестровий екзаменаційний контроль.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль(тематичний контроль, індивідуальний контроль): 30 балів; -підсумковий контроль: 70 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Кіберфізичні системи: технології збору даних: монографія. – О.Ю. Бочкарьов, В.А. Голембо, Я.С. Парамуд, В.О. Яцук. За редакцією професора А.О. Мельника. Львів: ”Магнолія 2006” – 2019.- 176 с. 2. Парамуд Я.С. Інтерфейси периферійних пристроїв ЕОМ: Навч. посібник.- К.: ІСДО, 1995. -76 с. 3. Мельник А. О. Кіберфізичні системи: проблеми створення та напрями розвитку / А.О. Мельник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – No 806 : Комп'ютерні системи та мережі. – С. 154–161.