Проєктування розподілених систем
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.16.E.067
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: кандидат фізико-математичних наук Сенета М.Я.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- моделі взаємодії розподілених компонент;
- методи розподілення обчислень;
- базові принципи розробки паралельних алгоритмів;
- основні методи паралельних обчислень;
- основні методи паралельного програмування для багатоядерних
процесорів та обчислювальних кластерів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології розподілених систем
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення сучасних методів та засобів високопродуктивних паралельних та розподілених обчислень для різних проблемних галузей.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на лекціях, практичних і лабораторних заняттях, захисту лабораторних робіт, написання контрольної роботи, написання та захист екзаменаційної роботи.
• Поточний контроль (60 балів): виконання лабораторних, практичних індивідуальних та самостійних робіт, написання контрольної роботи.
• Підсумковий контроль(40 балів): залік.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Петренко А.І. Вступ до Grid-технологій в науці і освіті (навчальний посібник). Київ: Політехніка. – 2008. – 124 c.
2. Дорошенко А.Е. Математические модели и методы организации
высокопроизводительных вычислений, Киев: Наукова думка, 2000.
Проєктування розподілених систем (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.16.E.068
Кількість кредитів: 1.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: кандидат фізико-математичних наук Сенета М.Я.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- моделі взаємодії розподілених компонент;
- методи розподілення обчислень;
- базові принципи розробки паралельних алгоритмів;
- основні методи паралельних обчислень;
- основні методи паралельного програмування для багатоядерних
процесорів та обчислювальних кластерів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології розподілених систем
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення сучасних методів та засобів високопродуктивних паралельних та розподілених обчислень для різних проблемних галузей.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100 балів) -захист курсової роботи, залік.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Петренко А.І. Вступ до Grid-технологій в науці і освіті (навчальний посібник). Київ: Політехніка. – 2008. – 124 c.
2. Дорошенко А.Е. Математические модели и методы организации
высокопроизводительных вычислений, Киев: Наукова думка, 2000.