Інтерфейси та протоколи передачі даних
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.16.E.064
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: к.т.н. Ялечко В.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - знати основні сучасні інтерфейси передачі даних різного призначення, зокрема для мереж Інтернету речей;
- знати основні сучасні стандарти та протоколи для Інтернету речей та суміжних з ним інфокомунікаційних технологій;
- знати основні апаратні засоби мереж Інтернету речей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп’ютерні мережі
Операційні системи
Web-технології та Web-дизайн
Проектування Інтернет речей
Короткий зміст навчальної програми: У процесі навчання студенти ознайомлюються з сучасними інтерфейсами та протоколами передачі даних різного призначення, зокрема для мереж Інтернету речей, та отримують практичні навички у галузі розробки і експлуатації мереж Інтернету речей, розуміння їх функціонування і подальшого використання в різних галузях науки і техніки
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль(тематичний контроль, індивідуальний контроль): 40 балів;
-підсумковий контроль: 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. .Компьютерные сети. Принципи, технологии, протоколи / В.Г.Олифер, Н.А.Олифер.-, 5 изд. — СПб.: Питер, 2016. — 916 с.
2. Таненбаум Э., Уэзеролл Д. Т18 Компьютерные сети. 5-е изд. — СПб.: Питер, 2012. — 960 с.
3. Джеймс Ф. Куроуз, Кит В. Росс Переводчик: Михаил Райтман. Издательство: Эксмо. Серия Мировой компьютерный бестселлер, 2016— 912 с.
4. . Буров Є., Митник М. Комп’ютерні мережі.( у 2-х томах) Львів, Магнолія, 2018.
5. Палмер М., Синклер Р. Проектирование и внедрение комп’ютерных сетей. Учебный курс.- Спб: БХВ-Петербург, 2004.
6. Росляков, А.В. Интернет вещей : учеб. пособие по направлению подготовки «Инфокоммуникационные технологии и системы связи» 11.03.02 - бакалавриат и 11.04.02 - магистратура / С.В. Ваняшин, А.Ю. Гребешков, А.В. Росляков .— Самара : Изд-во ПГУТИ, 2015 .— 136 с. : ил.
7. Интернет вещей. Исследования и область применения : монография / Е.П. Зараменских, И.Е. Артемьев. — М. : ИНФРА-М, 2018. - 188 с.
8. Velusami K. Iinternet of Things in Cloud IDG/ К. Velusamy, D. Venkitaramanan, Sh. K. Vasudevan // Journal of Engineering and Applied Sciences.. – 2013. – 8(9-12). – P. 304-313.