Розробка програмного забезпечення під мобільні платформи
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.15.E.058
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: доцент Лагун А.Е.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен вміти: використовувати різні інструменти, які входять до складу Android Studio та SDK для розробки відладки, компоновки, упаковки, та інсталяції програм на емулятор AVD і мобільний пристрій, проектувати GUI та програмувати його різні віджети, створювати діалогові вікна, а також різні типи меню, відображати текстову і графічну інформацію використовуючи віджети-списки і адаптери даних, малювати графіку на канві представлення, завантажувати графіку із ресурсів, працювати з файлами ресурсів і активами, виконувати локалізацію програми, проектувати і програмувати бази даних Android - SQLite, програмувати різні сенсори Android - мобільного пристрою.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Алгоритми та структури даних. Об’єктно-орієнтоване програмування. Крос-платформне програмування. Операційні системи. Проектування програмних систем.
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення архітектури і програмного інтерфейсу ОС Android, функціональних можливостей бібліотек Android, базових класів і інтерфейсів Android SDK, інструментального ПЗ для розробки програм під Android: JDK, Android Studio, Android SDK, структури Android - програмного проекту, вміст його файлів і роботу з ними в Android Studio, основних компонент Android - програми, базові поняття GUI Android і принципи його екранної ієрархії, основні елементи GUI віджети, життєвий цикл, стек діяльностей і способи обміну даними між ними (Activity).
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (50%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Голощапов А. Л.. Google Android: программирование для мобильных устройств. –СПб.: БХВ-Петербург, 2011. – 448 с.: ил. + CD-ROM - (Профессиональное программирование).
2. Ed Burnette. Hello, Android. Introducing Google’s Mobile Development Platform. - Pragmatic Bookshelf; Third Edition edition (August 4, 2010) – 300 p.
3. Sams Teach Yourself Android Application Development in 24 Hrs - Sams; 1 ed., 2010 – 400 p.
4. Rick Rogers, John Lombardo and Meike Blake. Android Application Development: Programming with the Google SDK. – O’Reilly Media; 1 edition (May 20, 2009) – 336 p.
5. Mark Murphy. The Busy Coder's Guide to Advanced Android Development. - CommonsWare, LLC (July 10, 2009) – 260 p.