Інтернет-проєкт (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.15.E.061
Кількість кредитів: 1.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: канд. тех. наук, доцент Машевська М.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
1. вміти застосовувати знання на практиці;
2. вміти представляти результати проектної діяльності у вигляді інформаційних ресурсів мережі Інтернет засобами веб-технологій;
3. вміти проектувати, створювати та тестувати інформаційні джерела в мережі Інтернет;
4. мати уявлення: про сучасні основи роботи в глобальній комп'ютерній мережі Інтернет, методи знаходження та систематизації інформації, а також створення інформаційних сайтів;
5. бути здатним до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
6. вміти приймати обґрунтовані рішення;
7. вміти формулювати вимоги до системи і забезпечувати її властивості;
8. володіти технологією розроблення програмного забезпечення згідно з вимогами замовника.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Об'єктно-орієнтоване програмування, Інтернет технології
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота повинна виконуватися на рівні вимог до кваліфікації студента четвертого курсу навчання з використанням елементів аналізу та синтезу; повинна включати аналіз сучасних технологій розроблення веб-сайтів, методів та засобів проектування та розроблення програмного забезпечення комп'ютерних систем, розроблення алгоритмічного та програмного забезпечення та проведення тестування розробленого програмного комплексу, які повинні супроводжуватися відповідними обґрунтуваннями, плануванням, оптимізацією та аналізом. Окремі частини роботи повинні бути логічно пов'язані між собою і спрямовані на досягнення мети розробки.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою написання та захисту курсової роботи.
• Поточний контроль (40%): покрокове виконання та представлення на перевірку результатів проектуванням та розроблення програмного забезпечення.
• Підсумковий контроль (60%): захист курсової роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Дэвид Флэнаган JavaScript. Подробное руководство . 2013. – 1080 стр.
2. Робин Никсон. Создаем динамические веб-сайты с помощью PHP, MySQL, JavaScript, CSS и HTML5. 2016. – 768 стр
3. Hyper Text Markup Language (HTML) Standard. (http://www.w3c.org/MarkUp/)
4. Cascade Style Sheets (CSS) Standard. (http://www.w3c.org/Style/CSS/)
5. eXtensible Markup Language (XML) Standard. (http://www.w3c.org/XML/)
6. Одинцов И. Профессиональное программирование. Системный подход. – Изд-во BHVСПб.,
2002. – 512 с.
7. David Lane, Hugh E. Williams. Web Database Application with PHP and MySQL, 2nd Edition.
Published by O'Reilly. 2004. ISBN 0-596-00543-1. (816 p.)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).