Об'єктно-орієнтоване програмування, частина 2
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: канд. тех. наук, доцент Машевська М.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
1. вміти застосовувати знання на практиці;
2. бути здатним до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
3. вміти управляти інформацією;
4. вміти приймати обґрунтовані рішення;
5. вміти формулювати вимоги до системи і забезпечувати її властивості;
6. вміти визначати характеристики об'єктів автоматизації, брати участь в обстеженні об'єктів управління та встановлювати вимоги до системи, що розробляється;
7. володіти технологією розроблення програмного забезпечення згідно з вимогами замовника;
8. вміти застосовувати сучасні методи, технології та інструментальні засоби розробки програмних систем, оцінювати якість програмного забезпечення згідно із відповідними національними та міжнародними стандартами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Об'єктно-орієнтоване програмування, ч.1
Короткий зміст навчальної програми: Завданням вивчення дисципліни є формування уміння розробляти алгоритми виконання завдань і записувати ці алгоритми використовуючи засоби мови C#.
Основні принципи роботи з платформою Microsoft.NET та мовою C#. Реалізація головних концепцій ООП у мові С#. Основні бібліотеки .NET. Основи використання технологій WFA та WPF . Інтерфейси.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на лекціях і лабораторних заняттях, захисту лабораторних робіт, написання контрольної роботи, написання та захист екзаменаційної роботи.
• Поточний контроль (40%): виконання лабораторних, індивідуальних та самостійних робіт, написання контрольної роботи.
• Підсумковий контроль (60%): екзамен
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Герберт Шилдт Полный справочник по С#; пер. с англ. — М. : Издательский дом "Вильяме", 2004. — 752 с.
2. Джейсон Прайс, Майк Гандэрлой. Visual C# . Net. Полное руководство; пер. с англ. – К.: ВЕК+, СПб.: КОРОНА принт, К.:НТИ, М.: Энтроп, 2004. – 960 с.
3. А. Рассел Джонс. Программирование ASP.NE T средствами VB.NET. Полное руководство. – 784 с.
4. Larry O’Brien and Bruce Eckel. Thinking in C#. Prentice Hall, New Jersey, 2005. – 115 c.
1. Голуб Б.М. C#. Концепція та синтаксис. Навч. посібник. – Львів: видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2006. – 136 с.(електронний варіант)
2. Jon Flanders and Chris Sells. Mastering Visual Studio . Net, Chapter I, 2002. – 26 c.(електронний варіант)
3. Jon Flanders and Chris Sells. Mastering Visual Studio . Net, Chapter II, 2002. – 14 c.(електронний варіант)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).