Основи міжнародного ІТ-бізнесу
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.M.031
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Кандидат економічних наук, доцент Ангелко Ірина Володимирівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Знання основних функцій та особливостей ІТ бізнесу;
- Знання законів розвитку інформаційного виробництва;
- Розуміння ведення бізнесу з використанням потенціалу сучасних інформаційних технологій в умовах глобального розподіленого середовища фінансових трансакцій та інвестицій, фінансових ринків, бірж, віртуальних торгових магазинів і майданчиків;
- Знання правильно аналізувати мету, задачі та практику організації інформаційного обслуговування об’єктів управління з різних точок зору;
- Розуміння технології організації власної справи;
- Знання економічно грамотно обґрунтовувати доцільність створення тієї чи іншої організаційної форми ІТ бізнесу;
- Знання стратегічних потреб в інформаційних продуктах та послугах;
- Знання планування підприємницької діяльності та розробки бізнес-плану;
- Вміння організовувати презентацію фірми;
- Набути навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: економічна теорія, економіка та основи ІТ бізнесу
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна має на меті набуття майбутніми фахівцями знань та вміння приймати зважені управлінські рішення, виходячи з об’єктивної інформації щодо розвитку бізнес процесів на підприємстві: підходи до управління підприємствами та організаціями на підставі сучасних методів стратегічного та фінансового менеджменту, маркетингового інструментарію з метою оптимального формування і використання основних факторів виробництва і економічних ресурсів підприємства.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль (відповіді на практичних заняттях, виконання та захист індивідуальної роботи) – 80 балів;
- Підсумкове тестування – 20 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Дмитрієв І.А. Економіка і бізнес: навчальний посібник / І.А. Дмитрієв, Я.С. Левченко, І.Ю. Шевченко. – Х.: ФОП Бровін О.В., 2018. – 316 с.
2. Бізнес-планування та управління проектами: навч. посіб. / П. Г. Ільчук, Р. В. Фещур, А. І. Якимів та ін. – Львів: «Новий світ-2000», 2018. – 216 с.
3. Єгорова І.Г. Економіка та організація діяльності об'єднань підприємств: навч. посібник / І.Г. Єгорова. – К.: Ліра-К, 2014. – 336 с.
4. Ярошевич Н.Б. Підприємництво і менеджмент: навч. посібник / Н.Б. Ярошевич. – К.: Ліра-К, 2014. – 408 с.
5. Кібік О.М. Теорія бізнесу: навч. посібник / О.М. Кібік, К.В. Белоус. – К.: Алерта, 2012. – 256 с.
6. Прийняття проєктних рішень: підручник / за ред. проф. Р.В. Фещура; [Р.В. Фещур, У.Я. Садова, А.І. Якимів, С.В. Шишковський та ін.]. – Львів : Растр–7, 2019. – 402 с.