Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Старший викладач Чишинська-Глибович Ліліана Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальних:
- ЗК3. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- ЗК5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
- ЗК6. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями.
- ЗК9. Здатність працювати в команді.
- ЗК13. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен продемонструвати такі програмні результати навчання:
1) КОМ1. Уміти спілкуватись, включаючи усну та письмову
комунікацію англійською мовою.
2) КОМ3. Отримати знання для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації програмних продуктів за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій.
3) АіВ2. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: шкільний курс англійської мови
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) ч. 1-2» викладається студентам освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності «122 Комп’ютерні науки».
Дисципліна передбачає вивчення спеціалізованої комп’ютерної термінології, розвиток навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, умінь реферувати та анотувати літературу по спеціальності.
Головним змістом дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) ч.1-2» є вивчення тем, знайомство з якими є необхідне спеціалісту з інформаційних та комп’ютерних технологій, зокрема «Апарати та програмне забезпечення», «Пристрої вводу та виводу інформації», «Програмування», « Захист інформації», «Інтернет» та ін.
Завдання вивчення дисципліни – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та фахової тематики.
Опис: основні частини комп’ютера,типи комп’ютерів,внутрішня будова комп’ютера,обробка інформації, постійна пам'ять, оперативна пам'ять,купівля комп’ютера,пристрої введення інформації, монітори,ергономіка,типи принтерів,комп’ютери для неповносправних,магнітні пристрої збереження інформації, оптичні пристрої збереження інформації, флеш-пам'ять, операційні системи, текстовий редактор,електронні таблиці та бази даних,Інтернет та електронна пошта,відео конференції,безпека в Інтернеті,графіка та дизайн, настільна видавнича система,мультимедіа,веб дизайн,програмування, мови програмування,Java,професії в інформаційних технологіях, системи спілкування, відеоігри, нові технології.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь здобувача при вивченні дисципліни включають:
1. Поточний контроль роботи здобувача:
- Опитування вивченої лексики;
- Усне опитування на практичних заняттях ;
- Письмове тестування вивченого граматичного матеріалу;
- Перевірка навичок володіння діалогічним мовленням.
2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент)
Письмова компонента:
- Аудіювання – тести;
- Текст – переклад на українську мову;
- Комп’ютерна лексика – знайти правильне визначення
- Граматика – вибрати правильну форму.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Форми поточного контролю:
Опитування вивченої лексики: 10
Усне опитування: 50
Письмове тестування вивченого граматичного матеріалу: 20
Перевірка навичок володіння діалогічним мовленням: 20
Разом: 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Career Paths: Computing. Virginia Evans, Jenny Dooley, Will Kennedy. Express Publishing, 2021.
2. Career Paths: Information Technology. Virginia Evans, Jenny Dooley, Stanley Wright. Express Publishing, 2014.
3. Infotech: English for computer users. Santiago Remacha Esteras. Cambridge University Press, 2016.
4. Basic English for Computing. Eric H. Glendinning, John Mc Ewan. Oxford University Press, 2015.
5. Oxford English for Information Technology. Eric H. Glendinning, John Mc Ewan. Oxford University Press, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).