Хмарні технології

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.15.E.060
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: асист. Бодник О.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення дисципліни студенти повинні: а) знати: загальні характеристики і можливості використання основних моделей хмарних технологій, які етапи надання послуг інформаційних систем з використанням хмарних обчислень; б) вміти: використовувати різні моделі хмарних обчислень в інформаційних системах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Програмування, Комп'ютерні мережі
Короткий зміст навчальної програми: Тенденції розвитку сучасних інфраструктурних рішень. Історія виникнення. Базові принципи. Проблеми інтеграції. Технології віртуалізації. Загальні відомості про віртуалізацію. Віртуальні машини. Основи хмарних обчислень. Основні поняття і принципи. Базова архітектура. Типи хмар. Типи хмарного розміщення. Проблеми та переваги різних типів хмар.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (тематичний контроль, індивідуальний контроль) (40 балів) - підсумковий контроль (60 балів)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Богородицкая, И.А. М2М – новые возможности для развития сотового бизнеса [текст] / И.А. Богородицкая // Электросвязь. – 2012. – №1. – С. 38-39. 2. Бхуптани, М. ID-технологии на службе вашего бизнеса [текст] / М. Бхуптани, Ш. Морадпур. – М.: Альпина Паблишер, 2007. – 290 с. 3. Васильков, А. Микрокомпьютеры для интернета вещей: от умного дома к поумневшему окружению [текст] / А. Васильков // Компьютерра, 14 июня 2013г. 4. Вишневский, В. Mesh-сети стандарта IEEE 802.11s – технологи и реализация [текст] / В. Вишневский, Д. Лаконцев, А. Сафонов, С. Шпилев // Первая миля. – 2008. – №2-3. – С. 26- 31. 5. Восков, Л.С. Web вещей – новый этап развития интернета вещей [текст] / Л.С. Восков, Н.А. Пилипенко // Качество. Инновации. Образование. – 2013. – № 2. – С. 44-49. 6. Гайкович, Г.Ф. Стандартизация в области промышленных сетей. Развитие беспроводных стандартов для АСУ ТП [текст] / Г.Ф. Гайкович // Электронные компоненты. – 2009. – №1. – С. 48-53. 7. Гиббс, М. Интернет вещей – не только для «умных» [текст] / М. Гиббс // Сети/network world. – 2013. – №3. 8. Голышко, А. Строим «интеллектуальный городок» [текст] / А. Голышко // Мобильные телекоммуникации. – 2013. - №10. – С. 46-51.