Вебтехнології
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.013
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: доцент Рашкевич М.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати правила побудови і основні елементи мови Java Script;
• знати правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв;
• вміти створити веб-сайт;
• вміти написати сценарій обробки подій на Java Script;
• бути здатним вирішувати складні спеціалізовані задачі в галузі професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • комп’ютерна графіка,
• веб-дизайн.
Короткий зміст навчальної програми: Основи створення динамічних, інтерактивних web-ресурсів. Основи JavaScript Огляд основних клієнтських web-технологий, історія їх розвитку, особливості використання. Питання сумісності клієнтських web-технологій з різними типами і версіями браузеров. Область ефективного використання технологій JavaScript. Використання зображень у веб-документах. Розміщення та відтворення на веб-сторінках мультимедійних даних. Інструментальні засоби розробки клієнтських web-додатків.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. О.Г. Пасічник, О.В. Пасічник, І.В. Стеценко Основи веб-дизайну. Навчальний посібник. – К.: Вид. група BHV. – 2008 – 336 с.
2. Келли Л. Мэрдок JavaScript: Наглядный курс создания динамических Web-страниц. М.-2001 . 288 с.
3. Попов В. Б.. Практикум по Интернет-технологиям. Учебный курс. . – Питер.: 1-е издание, 2002 год, 480 стр.