Розробка комп'ютерних ігор
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.15.E.052
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: старший викладач Угрин Л.Є.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати та вміти:
1. Вдосконалити знання мови С# для написання скриптів;
2. Оволодіти сучасними методами розробки «двигунів» для ігор;
3. Володіти використанням С# у взаємодії об’єктів двовимірного та тривимірного простору
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Проблемно-орієнтоване програмування
Короткий зміст навчальної програми: Мультимедіа. Розробка комп'ютерних ігор. Поняття двовимірного та тривимірного простору. Інструменти для розробки 2D та 3D ігор. Створення ігор в середовищі Unity. Ознаки, нашарування та елементи в Інспекторі гри.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на лекціях, практичних і лабораторних заняттях, захисту лабораторних робіт, написання контрольної роботи, написання та захист екзаменаційної роботи.
• Поточний контроль (65 балів): виконання лабораторних, практичних індивідуальних та самостійних робіт.
• Підсумковий контроль(35 балів): залік.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Jeannie Novak. Game Development Essentials: An Introduction [Електронний доступ: https://drive.google.com/file/d/0BxE1FMXNR2NaSDd0UTFpY0VtajQ/view]
2. Will Goldstone. Unity Game Development Essentials [Електронний доступ: https://drive.google.com/file/d/0BxE1FMXNR2NaMW0wY25rS01kcWc/view ]
3. Eric Lengyel. Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics [Електронний доступ: https://drive.google.com/file/d/0BxE1FMXNR2Naa0lJem84TThMMms/view]
4. Ian Millington. Artificial Intelligence for Games [Електронний доступ: https://drive.google.com/file/d/0BxE1FMXNR2NaRkVRUHZkVkU1a2M/view]
5. Robert Nystrom. Game Programming Patterns [Електронний доступ: https://drive.google.com/file/d/0BxE1FMXNR2NaT2ZsT3kzSjNHNjQ/view]
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).