Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 2

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.011
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Старший викладач Чишинська-Глибович Ліліана Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення дисципліни – формування вмінь і навичок спілкування англійською мовою як у межах фаху, так і на побутовому рівні.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: - ЗК3. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. - ЗК5. Здатність спілкуватися іноземною мовою. - ЗК6. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. - ЗК9. Здатність працювати в команді. - ЗК13. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен продемонструвати такі програмні результати навчання: 1) КОМ1. Уміти спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію англійською мовою. 2) КОМ3. Отримати знання для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації програмних продуктів за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій. 3) АіВ2. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова (за професійним спрямуванням) ч. 1
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) ч. 1-2» викладається студентам освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності «122 Комп’ютерні науки». Дисципліна передбачає вивчення спеціалізованої комп’ютерної термінології, розвиток навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, умінь реферувати та анотувати літературу по спеціальності. Головним змістом дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) ч.1-2» є вивчення тем, знайомство з якими є необхідне спеціалісту з інформаційних та комп’ютерних технологій, зокрема «Апарати та програмне забезпечення», «Пристрої вводу та виводу інформації», «Програмування», « Захист інформації», «Інтернет» та ін. Завдання вивчення дисципліни – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та фахової тематики.
Опис: основні частини комп’ютера,типи комп’ютерів,внутрішня будова комп’ютера,обробка інформації, постійна пам'ять, оперативна пам'ять,купівля комп’ютера,пристрої введення інформації, монітори,ергономіка,типи принтерів,комп’ютери для неповносправних,магнітні пристрої збереження інформації, оптичні пристрої збереження інформації, флеш-пам'ять, операційні системи, текстовий редактор,електронні таблиці та бази даних,Інтернет та електронна пошта,відео конференції,безпека в Інтернеті,графіка та дизайн, настільна видавнича система,мультимедіа,веб дизайн,програмування, мови програмування,Java,професії в інформаційних технологіях, системи спілкування, відеоігри, нові технології.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь здобувача при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи здобувача: - Опитування вивченої лексики; - Усне опитування на практичних заняттях ; - Письмове тестування вивченого граматичного матеріалу; - Перевірка навичок володіння діалогічним мовленням. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: - Аудіювання – тести; - Текст – переклад на українську мову; - Комп’ютерна лексика – знайти правильне визначення - Граматика – вибрати правильну форму.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК): 30 Форми поточного контролю: Опитування вивченої лексики: 5 Усне опитування: 10 Письмове тестування вивченого граматичного матеріалу: 5 Перевірка навичок володіння діалогічним мовленням: 10 Екзаменаційний контроль: 70
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Career Paths: Computing. Virginia Evans, Jenny Dooley, Will Kennedy. Express Publishing, 2021. 2. Career Paths: Information Technology. Virginia Evans, Jenny Dooley, Stanley Wright. Express Publishing, 2014. 3. Infotech: English for computer users. Santiago Remacha Esteras. Cambridge University Press, 2016. 4. Basic English for Computing. Eric H. Glendinning, John Mc Ewan. Oxford University Press, 2015. 5. Oxford English for Information Technology. Eric H. Glendinning, John Mc Ewan. Oxford University Press, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).