Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Доктор економічних наук, доцент кафедри економіки і маркетингу Попадинець Назарій Миколайович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПР 2. Використовувати сучасний математичний апарат неперервного та дискретного аналізу, лінійної алгебри, аналітичної геометрії, в професійній діяльності для розв’язання задач теоретичного та прикладного характеру в процесі проектування та реалізації об’єктів інформатизації.
ПР 8. Використовувати методологію системного аналізу об’єктів, процесів і систем для задач аналізу, прогнозування, управління та проектування динамічних процесів в макроекономічних, технічних, технологічних і фінансових об’єктах.
ПР 10. Використовувати інструментальні засоби розробки клієнт-серверних застосувань, проектувати концептуальні, логічні та фізичні моделі баз даних, розробляти та оптимізувати запити до них, створювати розподілені бази даних, сховища та вітрини даних, бази знань, у тому числі на хмарних сервісах, із застосуванням мов веб-програмування.
ПР 16. Розуміти концепцію інформаційної безпеки, принципи безпечного проектування програмного забезпечення, забезпечувати безпеку комп’ютерних мереж в умовах неповноти та невизначеності вихідних даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит:
- Економічна теорія
- Управління ІТ-проектами
Кореквізит
- Економіка і управління підприємством
- Психологія управління
- Глобальні проблеми сучасності
Короткий зміст навчальної програми: Метою вивчення дисципліни є набуття студентами компетенцій, завдань, структури, методології використання інформаційного маркетингу в інформаційному виробництві, при вирішенні проблем ціноутворення та конкурентоспроможності інформаційних продуктів і послуг, просування їх на ринок, рекламної діяльності тощо, а також надати майбутнім фахівцям теоретичні знання та практичні навички про
інформаційно-аналітичні засоби та їх застосування для вирішення проблем управління.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль: практичні заняття, тестування у ВНС – 70 балів;
- Підсумковий контроль: залік – 30 балів.
Рекомендована література: 1. Голидьбіна А, Язвінська Н. Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2017. URL:https://www.researchgate.net/publication/321984379_OSOBLIVOSTI_SUCASNOGO_RINKU_IT-POSLUG_TA_SPECIFIKA_PROSUVANNA_NA_NOMU
2. Гринів Н. Т., Наконечна Т. В., Антоненко О. М. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг та його особливості. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Економіка. 2017. Вип. 1. С. 67-73. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2017_1_13.
3. Дрок П. В. Інформаційний маркетинг в контексті розвитку інформаційних технологій. Економічний вісник університету. 2016. Вип. 31(1). С. 46-50. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_31(1)__9
4. Дрок П. Сучасні теденції розвитку інформаційного маркетингу. Соціум. Документ. Комунікація. 2018.С. 136-144. URL:https://sdc-journal.com/index.php/journal/article/view/104
5. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг. К. 2012. 560 с.URL: https://studentbooks.com.ua/ content/view/142/44/
6. Матвієнко О. В. Основи інформаційного менеджменту: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2004. 128 с.
7. Вовчак І.С. Інформаційні системи та комп'ютерні технології в менеджменті : навч. посіб. Тернопіль : Карт-бланш, 2001. – 354 с.
8. Глівенко С. В. та ін. Інформаційні системи в менеджменті : навч. посіб.
Суми : ВТД «Університетська книга», 2005. – 407 с.
9. Знахур В. С. Інформаційний менеджмент та маркетинг: конспект лекцій. – Харків: Вид. ХНЕУ. – 2009. – 131 с.
10. Матвієнко О. В. Інформаційний менеджмент : опорний конспект лекцій у схемах і таблицях : навч. посіб. К., 2006. – 170 с.
11. Сорока П. М. Інформаційний менеджмент: навч. посіб. для дистанційного навчання. – К.: Університет Україна, 2008. – 535 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).