Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Доктор економічних наук, доцент кафедри економіки і маркетингу Попадинець Назарій Миколайович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПР 2. Використовувати сучасний математичний апарат неперервного та дискретного аналізу, лінійної алгебри, аналітичної геометрії, в професійній діяльності для розв’язання задач теоретичного та прикладного характеру в процесі проектування та реалізації об’єктів інформатизації.
ПР 8. Використовувати методологію системного аналізу об’єктів, процесів і систем для задач аналізу, прогнозування, управління та проектування динамічних процесів в макроекономічних, технічних, технологічних і фінансових об’єктах.
ПР 10. Використовувати інструментальні засоби розробки клієнт-серверних застосувань, проектувати концептуальні, логічні та фізичні моделі баз даних, розробляти та оптимізувати запити до них, створювати розподілені бази даних, сховища та вітрини даних, бази знань, у тому числі на хмарних сервісах, із застосуванням мов веб-програмування.
ПР 16. Розуміти концепцію інформаційної безпеки, принципи безпечного проектування програмного забезпечення, забезпечувати безпеку комп’ютерних мереж в умовах неповноти та невизначеності вихідних даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит:
- Економічна теорія
- Управління ІТ-проектами
Кореквізит
- Економіка і управління підприємством
- Психологія управління
- Глобальні проблеми сучасності
Короткий зміст навчальної програми: Метою вивчення дисципліни є набуття студентами компетенцій, завдань, структури, методології використання інформаційного маркетингу в інформаційному виробництві, при вирішенні проблем ціноутворення та конкурентоспроможності інформаційних продуктів і послуг, просування їх на ринок, рекламної діяльності тощо, а також надати майбутнім фахівцям теоретичні знання та практичні навички про
інформаційно-аналітичні засоби та їх застосування для вирішення проблем управління.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль: практичні заняття, тестування у ВНС – 70 балів;
- Підсумковий контроль: залік – 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Голидьбіна А, Язвінська Н. Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2017. URL:https://www.researchgate.net/publication/321984379_OSOBLIVOSTI_SUCASNOGO_RINKU_IT-POSLUG_TA_SPECIFIKA_PROSUVANNA_NA_NOMU
2. Гринів Н. Т., Наконечна Т. В., Антоненко О. М. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг та його особливості. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Економіка. 2017. Вип. 1. С. 67-73. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2017_1_13.
3. Дрок П. В. Інформаційний маркетинг в контексті розвитку інформаційних технологій. Економічний вісник університету. 2016. Вип. 31(1). С. 46-50. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_31(1)__9
4. Дрок П. Сучасні теденції розвитку інформаційного маркетингу. Соціум. Документ. Комунікація. 2018.С. 136-144. URL:https://sdc-journal.com/index.php/journal/article/view/104
5. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг. К. 2012. 560 с.URL: https://studentbooks.com.ua/ content/view/142/44/
6. Матвієнко О. В. Основи інформаційного менеджменту: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2004. 128 с.
7. Вовчак І.С. Інформаційні системи та комп'ютерні технології в менеджменті : навч. посіб. Тернопіль : Карт-бланш, 2001. – 354 с.
8. Глівенко С. В. та ін. Інформаційні системи в менеджменті : навч. посіб.
Суми : ВТД «Університетська книга», 2005. – 407 с.
9. Знахур В. С. Інформаційний менеджмент та маркетинг: конспект лекцій. – Харків: Вид. ХНЕУ. – 2009. – 131 с.
10. Матвієнко О. В. Інформаційний менеджмент : опорний конспект лекцій у схемах і таблицях : навч. посіб. К., 2006. – 170 с.
11. Сорока П. М. Інформаційний менеджмент: навч. посіб. для дистанційного навчання. – К.: Університет Україна, 2008. – 535 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).