Навчальна практика
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.00.O.036
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: старший викладач Ялечко В.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Метою навчальної практики є закріплення набутих теоретичних знань, вивчення сучасних методів проектування та реалізації систем переробки та консолідації інформації.
Протягом практики студент отримує досвід аналітичної роботи, навички формулювання етапів виконання завдання, пошуку та опрацювання інформації для розв’язування задачі, самостійної інженерної діяльності, оволодіває виробничими навичками, а також збирає фактичний матеріал про дослідницьку та виробничу діяльність підприємств .
Студент повинен проходити практику враховуючи особливості діяльності бази практики. При цьому ознайомившись з
- фінансовою та господарською діяльністю бази практики;
- організаційною структурою бази практики;
- забезпечення економічного моніторингу на базі практики;
- діяльністю бази практики в сфері екологічного впливу внаслідок господарської діяльності;
- підбиття підсумків практики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Алгоритми та структури даних
Веб-дизайн
Веб-технології
Впровадження та супровід програмного забезпечення
Вступ до спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Оформлення й отримання перепусток на підприємство.
Вивчення правил техніки безпеки та охорони праці на підприємстві, здача заліку з техніки безпеки.
Виконання індивідуальних завдань.
Участь у виконанні дослідницької роботи та виконанні практичних завдань на робочих місцях.
Навчальні заняття та екскурсії.
Оформлення та здача звіту з практики, а також щоденника.
Захист звіту з практики, здача диференційованого заліку.
Здача перепусток, літератури та майна підприємства.
Методи та критерії оцінювання: Результати практики оцінюються на підставі якості поданого письмового звіту, відгуку від підприємства, правильності відповідей студента на запитання в обсязі робочої програми дослідницької практики. Виставляється державна оцінка за чотирибальною системою.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Введення в дію нового стандарту з бібліографічного опису ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. Основні відмінності від ГОСТ 7.1.-84 [Електронний ресурс] : нові правила бібліогр. опису / Кн. палата України. – Режим доступу: http://www.ukrbook.net/DSTU_pabl.htm
2. ГОСТ 19.701-90. Единая система программной документации. Схемы алгоритмов, программ, данных и систем. Условные обозначения и правила выполнения. – М.: Изд-во стандартов, 1991. – 20 с.
3. ГОСТ 2.105-79 ЕСКД. Общие требования к текстовым документам.
4. ДСТУ 1.5 – 93 “Загальні вимоги до побудови, викладу, оформлення та змісту стандартів”.
5. Роз’яснення Міністерства освіти і науки України щодо підготовки фахівців у сучасних умовах, Тернопіль, - 2002. – 7 с.
6. ДСТУ 3008-95. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. – К.: Держстандарт України, 1995. – 36 с
7. П’ятницька-Познякова І.С. Основи наукових досліджень у вищій школі: навчальний посібник. – К., 2003. – 116 с.
8. Український орфографічний словник: близько 170000 слів / за ред. В. М. Русанівського; [уклали: В. В. Чумак, І. В. Шевченко, Л. Л. Шевченко, Г. М. Ярун]; НАН України; Укр. мовно-інформ. фонд; Ін-т мовознав. ім. О. О. Потебні. – Вид. 6-те, переробл. і допов. – К.: Довіра, 2006. – 960 с. – ISBN 966- 507-206-4. – (Словники України).