Аналіз та візуалізація даних

Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.15.E.056
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: старший викладач Угрин Л.Є.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: а) знати: - історію розвитку, переваги та недоліки технологій візуалізації; - особливості створення об'єктів сцени; - особливості застосування модифікаторів геометрії; - методи створення складних матеріалів та використання карт текстур; - алгоритми роботи з 3ds Max; б) вміти: - використовувати технології візуалізації; - ефективно налаштовувати технології візуалізації; - оптимізовувати технології візуалізації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп'ютерна графіка
Короткий зміст навчальної програми: Технологій візуалізації: історія виникнення, основні поняття та моделі. Основні прийоми роботи в 3ds Max. Складне моделювання в 3ds Max. Плагіни та результативна робота з 3ds Max.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на лекціях, практичних і лабораторних заняттях, захисту лабораторних робіт, написання контрольної роботи, написання та захист екзаменаційної роботи. • Поточний контроль (40 балів): виконання лабораторних, практичних індивідуальних та самостійних робіт, написання контрольної роботи. • Підсумковий контроль(60 балів): іспит.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бондаренко С. В. 3ds Max 8. Библиотека пользователя / С. В. Бондаренко. – Питер, 2006 г. – 616 стр. 2. Бондаренко С. В., Бондаренко М. Ю. Плагины для 3ds MAX в примерах / С. В. Бондаренко, М. Ю. Бондаренко. – КомБук, 2004 г. – 608 стр. 3. Верстак Владимир 3ds Max 8. Секреты мастерства / Владимир Верстак. – Питер, 2006 г. – 672 стр. 4. Мильчин Ф. М. 3D Studio Max 7.0. Все, что Вы хотели знать, но боялись спросить / Ф. М. Мильчин. - Бук-Пресс и К, 2005 г. - 368 стр. 5. Резников Ф.А. 3ds Max 2009. Установка, настройка и результативная работа. / Ф.А. Резников. - 2008 г. - 176 стр. 6. Рис С. Анимация персонажей в 3D Studio MAX / Стефани Рис. – Питер, 1998 г. 7. Соловьев М. М. 3DS Max. Мир трехмерной графики / М. М. Соловьев. – Солон-Пресс, 2004 г.