Аналіз та візуалізація даних
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 6.122.15.E.056
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційних систем і технологій
Лектор: старший викладач Угрин Л.Є.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
а) знати:
- історію розвитку, переваги та недоліки технологій візуалізації;
- особливості створення об'єктів сцени;
- особливості застосування модифікаторів геометрії;
- методи створення складних матеріалів та використання карт текстур;
- алгоритми роботи з 3ds Max;
б) вміти:
- використовувати технології візуалізації;
- ефективно налаштовувати технології візуалізації;
- оптимізовувати технології візуалізації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп'ютерна графіка
Короткий зміст навчальної програми: Технологій візуалізації: історія виникнення, основні поняття та моделі. Основні прийоми роботи в 3ds Max. Складне моделювання в 3ds Max. Плагіни та результативна робота з 3ds Max.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на лекціях, практичних і лабораторних заняттях, захисту лабораторних робіт, написання контрольної роботи, написання та захист екзаменаційної роботи.
• Поточний контроль (40 балів): виконання лабораторних, практичних індивідуальних та самостійних робіт, написання контрольної роботи.
• Підсумковий контроль(60 балів): іспит.
Рекомендована література: 1. Бондаренко С. В. 3ds Max 8. Библиотека пользователя / С. В. Бондаренко. – Питер, 2006 г. – 616 стр.
2. Бондаренко С. В., Бондаренко М. Ю. Плагины для 3ds MAX в примерах / С. В. Бондаренко, М. Ю. Бондаренко. – КомБук, 2004 г. – 608 стр.
3. Верстак Владимир 3ds Max 8. Секреты мастерства / Владимир Верстак. – Питер, 2006 г. – 672 стр.
4. Мильчин Ф. М. 3D Studio Max 7.0. Все, что Вы хотели знать, но боялись спросить / Ф. М. Мильчин. - Бук-Пресс и К, 2005 г. - 368 стр.
5. Резников Ф.А. 3ds Max 2009. Установка, настройка и результативная работа. / Ф.А. Резников. - 2008 г. - 176 стр.
6. Рис С. Анимация персонажей в 3D Studio MAX / Стефани Рис. – Питер, 1998 г.
7. Соловьев М. М. 3DS Max. Мир трехмерной графики / М. М. Соловьев. – Солон-Пресс, 2004 г.