Вища математика, частина 1

Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 6.175.00.O.003
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Доцент Кунинець Андрій Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів базових математичних знань для розв’язування задач у професійній діяльності, вмінь аналітичного мислення та математичного формулювання технічних задач.
Завдання: 1. Базові знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії; 2. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін; 3. Дослідницькі навички. 4. Володіння математичними методами, необхідними для опису та дослідження актуальних задач метрології та інформаційно-вимірювальної техніки.
Результати навчання: 1. Обчислювати визначники 2-го, 3-го та вищих порядків. 2. Виконувати дії над матрицями. 3. Розв’язувати системи лінійних алгебраїчних рівнянь. 4. Виконувати операції над векторами. 5. Будувати рівняння прямих та кривих другого порядку на площині та прямих і площин у просторі. 6. Обчислювати границі функцій та досліджувати їх на неперервність. 7. Знаходити похідні функції однієї змінної та проводити повне дослідження функції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Елементарна математика • Вища математика, ч.2,3 • Фізика • Інформатика
Короткий зміст навчальної програми: • Лінійна алгебра • Аналітична геометрія • Диференціальне числення
Опис: Навчальна дисципліна «Вища математика , ч.1» складається з розділів «Лінійна алгебра та аналітична геометрія», «Дискретна математика» і «Диференціальне числення функцій однієї змінної». Розглядаються наступні теми: ”Матриці”, “Визначники”, “Системи лінійних рівнянь”, ”Векторна алгебра”, ”Аналітична геометрія на площині”, “Аналітична геометрія в просторі”, “Математична логіка”, “Елементи теорії множин”, “Потужність множин”, “Відношення і предикати”, “Теорія графів”, “Границя та неперервність функції однієї змінної”.
Методи та критерії оцінювання: Розрахунково-графічні роботи Контрольні роботи Поточна оцінка Екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Розрахунково-графічні роботи(2 по 10 балів) Контрольні роботи (2 по 5 балів) Поточна оцінка 30 балів Екзамен 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Рудавський Ю.К. та ін. Лінійна алгебра та аналітична геометрія. Львів, ДУ “ЛП”,1999. 2. Рудавський Ю.К. та ін. Збірник задач з лінійної алгебри та аналітичної геометрії. ЛьвівДУ “ЛП”, 1999. 3. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика. К., 2001. 4. Ефимов Р.В. Краткий курс аналитической геометрии. М.: Физматгиз, 1973. 5. Пискунов Н.С. Дифференци-альное и интегральное исчис-ления. Том. 1,2. М.: Наука, 1976.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).