Вища математика, частина 2
Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 6.175.00.O.009
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Доцент
Кунинець Андрій Володимирович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Базові знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії;
2. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін;
3. Дослідницькі навички.
4. Володіння математичними методами, необхідними для опису та дослідження актуальних задач метрології та інформаційно-вимірювальної техніки.
Результати навчання: 1. Знаходити невизначені інтеграли.
2. Обчислювати визначені інтеграли та застосовувати їх до практичних задач.
3. Досліджувати функції багатьох змінних на екстремум.
4. Досліджувати ряди на збіжність. Розвивати функції в ряд Фур’є.
5. Обчислювати кратні, криволінійні, поверхневі інтеграли та застосовувати їх до практичних задач.
6. Обчислювати характеристики векторних та скалярних полів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Елементарна математика
• Вища математика, ч.1,3
• Фізика
• інформатика
Короткий зміст навчальної програми: • Інтегральне числення функцій однієї змінної
• Функції багатьох змінних
• Ряди
• Інтегральне числення функцій багатьох
Опис: Навчальна дисципліна «Вища математика , ч.2» складається з тем: «Похідна функції та її застосування», «Інтегральне числення функцій однієї змінної», «Ряди», «Функції багатьох змінних», «Інтегральне числення функцій багатьох змінних».
Методи та критерії оцінювання: Розрахунково-графічні роботи
Контрольні роботи
Поточна оцінка
Екзамен
Критерії оцінювання результатів навчання: Розрахунково-графічні роботи(2 по 10 балів)
Контрольні роботи (2 по 5 балів)
Поточна оцінка 30 балів
Екзамен 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Каленюк П.І. та ін..Інтегральне числення функцій однієї змінної. Ч.1. Невизначений інтеграл. Методичні вказівки та завдання до розрахунково-графічних робіт. Вид-во НУ “ЛП”, 2012.-56с.
2. Каленюк П.І. та ін..Інтегральне числення функцій однієї змінної. Ч.2. Визначений інтеграл. Методичні вказівки та завдання до розрахунково-графічних робіт. Вид-во НУ “ЛП”, 2014.-56с.
3. Білущак Г.І. та ін.. Функції багатьох змінних. Індивідуальні завдання до типових розрахунків.–Львів: Вид-во ДУ “Львівська політехніка”, 1999.– 16 с.
4. Каленюк П.І. та ін.. Числові та функціональні ряди. Методичні вказівки та завдання – Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка”, 2000.– 28 с.
5. Каленюк П.І. та ін..Кратні, криволінійні, поверхневі інтеграли та теорія поля. Методичні вказівки та завдання до розрахунково-графічних робіт. Вид-во ДУ львівська політехніка, 1996р.-105с.
6. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика. К., 2001.
7. Дубовик В.П., Юрик І.І. Збірник задач з вищої математики.. К., 2004.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).