Підприємство та менеджмент

Спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка
Код дисципліни: 6.175.00.O.028
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Копець Г.Р.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: - Знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для управління діяльністю підприємств та успішного ведення бізнесу. - Знання особливостей ресурсного забезпечення діяльності підприємства, цінової політики, доходів та витрат підприємства. - Здатність шукати напрями і резерви удосконалення процесів і методів управління діяльністю підприємств для підвищення ефективності ведення бізнесу. - Здатність використовувати практичні навички вирішення конкретних завдань та виконувати відповідні управлінські функції. - Знання та розуміння функцій менеджменту, системи управління підприємством для задоволення потреб споживачів та ефективного ведення бізнесу в сучасних умовах господарювання. - Поєднувати різноманітні економіко-математичні методи та моделі в процесі управління діяльністю підприємств.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити • Підприємництво та менеджмент Кореквізити • Бізнес-планування діяльності організації
Короткий зміст навчальної програми: Економічні засади функціонування підприємств в системі ринкових відносин. Ресурсне забезпечення діяльності підприємства. Економічні результати фінансово-господарської діяльності підприємства. Управління власним бізнесом: практичний аспект.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль: практичні завдання, усне опитування (50%) • підсумковий контроль (50 %, комплексна контрольна робота): письмова форма 50%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Васильців Т. Г. Економіка малого підприємства : навч. посіб. / Т. Г. Васильців, О. І. Іляш, Н. Г. Міценко ; за ред. д-ра екон. наук Т. Г. Васильціва. – К. : Знання, 2013. – 446 с. 2. Грибик І. І. Економіка та управління підприємством: теорія і практика : навч. посіб. / І. І. Грибик. – К. : Ліра-К, 2014. – 428 с. 3. Данилюк М. О. Планування і контроль на підприємництві : навч. посіб. / М. О. Данилюк. – К. : Ліра-К, 2015. – 328 с. 4. Яркіна Н. М. Економіка підприємства : навч. посіб. / Н. М. Яркіна – Київ : Ліра-К, 2015. – 498 с. 5. Круш П. В. Економіка (розрахунки фінансово- інвестиційних операцій в EXCELL) : навч. посіб. / П. В. Круш. – К. : Цул, 2014. – 256 с. 6. Мороз В. С. Організація виробництва : навч. посіб. / В. С. Мороз, А. С. Тельнов. – К. : Ліра-К, 2015. – 256 с.