Розробка системи менеджменту (курсовий проєкт)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: кандидат економічних наук, доцент, Вільгуцька Роксолана Богданівна та інші.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою курсового проекту є систематизація теоретичних знань студентів з менеджменту та їх теоретичних та практичних аспектів.
Завдання: Загальні компетентності (ЗК): ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. Фахові компетентності (ФК): ФК1. Здатність визначати та описувати характеристики організації. ФК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту, ФК8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом. ФК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення. Фахові компетентності професійного спрямування (ФКП): ФКП1.1. Здатність організовувати процес управління організацією з формуваням альтернативних стратегічних напрямів її розвитку. ФКП1.2. Здатність застосовувати необхідні знання для роботи на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно-правових форм. ФКП2.1. Поглиблені знання з визначення ефективності менеджменту інноваційної діяльності з використанням програмного забезпечення, сучасних інформаційних систем і технологій. ФКП2.2. Здатність формувати та обґрунтовувати довгострокову інноваційну політику щодо управління організаціями туристично-рекреаційної сфери. ФКП5.1. Поглиблені знання з технології започаткування та ведення малого бізнесу. ФКП5.2. Здатність організувати процес аналітичної обробки управлінської інформації із застосуванням сучасних інформаційних систем та технологій.
Результати навчання: ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень. ПРН6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. ПРН18. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Вступ до фаху «Менеджмент (КР), Менеджмент. кореквізити: Управління бізнесом (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Опис: Вступ Розділ 1. Загальна характеристика організації розділ 2. Формування функцій менеджменту на підприємстві 2.1 Планування 2.2. Організування 2.3. Мотивування 2.4. Контролювання 2.5. Регулювання Розділ 3. Використання методів менеджменту в організації Розділ 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень в організації Розділ 5. Проектування комунікацій в організації Розділ 6. Формування механізмів управління групами працівників в організації Розділ 7. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва Розділ 8. Оцінка ефективності систем менеджменту Висновки Список використаних джерел
Методи та критерії оцінювання: - Виконання курсової роботи (80%); - Захист курсової роботи у вигляді усного опитування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання курсового проекту та його захисту у вигляді усного опитування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до проведення лабораторних занять з курсу «Менеджмент» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 051 «Економіка», 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Процик І.С., Вільгуцька Р.Б., Дарміць Р.З. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. – 46 с. 2. Кузьмін О. Є. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – 5-те вид., випр. та допов. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 208 c. 3. Вільгуцька Р.Б. Вплив соціальних медіа на побудову організаційної структури управління підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 21. С. 72–77. 4. Георгіаді Н. Г., Вільгуцька Р. Б. Аналізування організаційних структур управління вітчизняними підприємствами. Ефективна економіка. 2020. № 7. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8040 5. Кузьмін О. Є. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія / О.Є. Кузьмін, Ю.Б. Малиновська, Н.Я. Петришин, Ю.В. Малиновський. – Львів: Растр-7, 2019. – 184 c. 6. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська // Львів: Растр-7, 2019. – 202 с. 7. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2003. – 352с. 8. Antonio Nieto-Rodriguez (2019) Harvard Business Review Project Management Handbook: How to Launch, Lead, and Sponsor Successful Projects (HBR Handbooks). Harvard Business Review Press. P. 352 9. Darrell Rigby, Sarah Elk, Steve Berez (2020) Doing Agile Right: Transformation Without Chaos. Harvard Business Review Press. P.256 10. Dytrt, Zdenek; Serek, Radomir. Leadership - Management of Management. Business and Economic Research, [S.l.], v. 10, n. 1, p. 274-283, feb. 2020. Available at: http://www.macrothink.org/journal/index.php/ber/article/view/16523/12814. doi:http://dx.doi.org/10.5296/ber.v10i1.16523 11. John Child, David Faulkner, Stephen Tallman, and Linda Hsieh (2019). Cooperative Strategy: Managing Alliances and Networks. Third Edition. Paperback. 624 P. 12. Moderni aspekty vedy. - Svazek XXIV mezinarodni kolektivni monografie: колективна монографія / І. М. Васькович, Р. Б. Вільгуцька, Н. В. Смолінська, А. А. Яцик. – Jesenice: Publishing Group „Vedecka perspektiva“, 2022. – 618 c. 13. James Westphal and Sun Hyun Park (2020). Symbolic Management. Hardcover. - P. 272. 14. Robert B. Arundale (2020). Communicating & Relating. Hardcover. - P. 488. 15. Vilgutska R. Creation and regulation of organizational structures of enterprises / Roksolana Vilgutska, Iryna Kazymyra// Development of modern science: the experience of European countries and prospects for Ukraine: monograph / edited by authors. – 1st ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”. – 2019. – 312 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).