Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.O.055
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Науковим керівником бакалаврської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри менеджменту організацій.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: 1. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. 2. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. 3. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. 4. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. 5. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. 6. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. 7. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. 8. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. 9. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. 10. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів. 11. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: «Дослідження ринків», «Моделювання динаміки бізнес процесів», «Прийняття управлінських рішень»; «Дослідження ринку інноваційних продуктів», «Методи моделювання інноваційних продуктів», «Розвиток персоналу інноваційних підприємств»; «Управління контрактною діяльністю», «Діагностика зовнішньоекономічної діяльності», «Офшорний бізнес», «Циркулярна економіка: політика ЄС щодо сталого розвитку та конкурентоспроможності»; «Офшорні операції», «Аналізування зовнішньоекономічної діяльності», «Митне обслуговування міжнародної інвестиційної діяльності»; «Кадровий консалтинг», «Методологія та організація наукових досліджень в менеджменті», «Управління інтелектуальним потенціалом організації»; Стратегічний маркетинг», Виробнича логістика», «Логістичне обслуговування», «Управління ризиками в логістиці». Кваліфікаційний екзамен, проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Кореквізити: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Основні етапи підготування та виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи: - вибір та затвердження теми; - складання та затвердження завдання на бакалаврську кваліфікаційну роботу; - проведення досліджень; - опрацювання та викладення результатів досліджень; - оформлення пояснювальної записки та графічної частини бакалаврської кваліфікаційної роботи; - розгляд та візування бакалаврської кваліфікаційної роботи науковим керівником та підготовка ним відгуку; - розгляд та візування бакалаврської роботи консультантами; - перевірка бакалаврської кваліфікаційної роботи на академічний плагіат; - попередній захист бакалаврської роботи на випусковій кафедрі та допуск її до захисту у екзаменаційній комісії; - зовнішнє рецензування бакалаврської кваліфікаційної роботи; - захист бакалаврської кваліфікаційної роботи на засіданні екзаменаційної комісії.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: За результатами публічного захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні екзаменаційної комісії більшістю голосів приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, зовнішнього рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання).
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: 1. Карий О.І. та інші Менеджмент інноваційної діяльності: 1001 тест: збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 264 c. 2. Карий О.І. та інші Менеджмент організацій і адміністрування: 1001 тест : збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 278 c. 3. Карий О. І. та інші Публічне адміністрування: навч. посіб. Львів: ЛА "Піраміда", 2018. 227 c. 4. Новаківський І.І. та інші Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посіб. Львів: Видавництво ННВК "АТБ", 2018. 210 c. 5. Гальків Л.І. та інші Оцінювання та підвищення ефективності інноваційних процесів: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 250 c. 6. Новаківський І. І. та інші Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід.: підручник. Львів: Видавничий дім «Кондор», 2019. 440 c. 7. Фещур Р. В. та інші Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7, 2019. 402 c. 8. Гальків Л.І., Мрихіна О.Б. Організування і проведення наукових досліджень: 1001 тест для магістрів (Спецкурс для спеціальностей 051 "Економіка", 073 "Менеджмент"): навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 198 c. 9. Кулиняк І.Я. та інші Організування туристичної діяльності: 1 001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 310 c. 10. Матвій І.Є., Сорочак О.З. Проектний менеджмент: прикладні аспекти: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 332 c. 11. Матвій І. Є. та інші Управління змінами та проектами: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c. 12. Мірошник Р. О. та інші Організація та проектування операційних систем: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 174 c. 13. Подольчак Н.Ю. та інші Управління економічними ризиками: 1001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2017. 268 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.O.079
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Науковим керівником бакалаврської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри менеджменту організацій.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: 1. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. 2. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. 3. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. 4. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. 5. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. 6. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. 7. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. 8. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. 9. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. 10. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів. 11. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: «Дослідження ринків», «Моделювання динаміки бізнес процесів», «Прийняття управлінських рішень»; «Дослідження ринку інноваційних продуктів», «Методи моделювання інноваційних продуктів», «Розвиток персоналу інноваційних підприємств»; «Управління контрактною діяльністю», «Діагностика зовнішньоекономічної діяльності», «Офшорний бізнес», «Циркулярна економіка: політика ЄС щодо сталого розвитку та конкурентоспроможності»; «Офшорні операції», «Аналізування зовнішньоекономічної діяльності», «Митне обслуговування міжнародної інвестиційної діяльності»; «Кадровий консалтинг», «Методологія та організація наукових досліджень в менеджменті», «Управління інтелектуальним потенціалом організації»; Стратегічний маркетинг», Виробнича логістика», «Логістичне обслуговування», «Управління ризиками в логістиці». Кваліфікаційний екзамен, проходження практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Кореквізити: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Основні етапи підготування та виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи: - вибір та затвердження теми; - складання та затвердження завдання на бакалаврську кваліфікаційну роботу; - проведення досліджень; - опрацювання та викладення результатів досліджень; - оформлення пояснювальної записки та графічної частини бакалаврської кваліфікаційної роботи; - розгляд та візування бакалаврської кваліфікаційної роботи науковим керівником та підготовка ним відгуку; - розгляд та візування бакалаврської роботи консультантами; - перевірка бакалаврської кваліфікаційної роботи на академічний плагіат; - попередній захист бакалаврської роботи на випусковій кафедрі та допуск її до захисту у екзаменаційній комісії; - зовнішнє рецензування бакалаврської кваліфікаційної роботи; - захист бакалаврської кваліфікаційної роботи на засіданні екзаменаційної комісії.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: За результатами публічного захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні екзаменаційної комісії більшістю голосів приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, зовнішнього рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання).
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: 1. Карий О.І. та інші Менеджмент інноваційної діяльності: 1001 тест: збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 264 c. 2. Карий О.І. та інші Менеджмент організацій і адміністрування: 1001 тест : збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 278 c. 3. Карий О. І. та інші Публічне адміністрування: навч. посіб. Львів: ЛА "Піраміда", 2018. 227 c. 4. Новаківський І.І. та інші Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посіб. Львів: Видавництво ННВК "АТБ", 2018. 210 c. 5. Гальків Л.І. та інші Оцінювання та підвищення ефективності інноваційних процесів: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 250 c. 6. Новаківський І. І. та інші Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід.: підручник. Львів: Видавничий дім «Кондор», 2019. 440 c. 7. Фещур Р. В. та інші Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7, 2019. 402 c. 8. Гальків Л.І., Мрихіна О.Б. Організування і проведення наукових досліджень: 1001 тест для магістрів (Спецкурс для спеціальностей 051 "Економіка", 073 "Менеджмент"): навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 198 c. 9. Кулиняк І.Я. та інші Організування туристичної діяльності: 1 001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 310 c. 10. Матвій І.Є., Сорочак О.З. Проектний менеджмент: прикладні аспекти: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 332 c. 11. Матвій І. Є. та інші Управління змінами та проектами: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c. 12. Мірошник Р. О. та інші Організація та проектування операційних систем: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 174 c. 13. Подольчак Н.Ю. та інші Управління економічними ризиками: 1001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2017. 268 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.O.103
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.05.O.127
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.06.O.149
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Науковим керівником бакалаврської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри менеджменту персоналу та адміністрування
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вирішення та розроблення конкретного професійного завдання, що ґрунтується на опануванні теоретичного матеріалу і методів самостійного дослідження, послідовного викладення, практичного застосування теоретичних знань щодо вирішення актуальних питань менеджменту
Завдання: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає формування та розвиток у студентів наступних компетентностей: Загальних компетентностей: • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; • здатність бути критичним та самокритичним для розуміння; • здатність визначити та врахувати фактори, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, в конкретних комунікаційних ситуаціях; • здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; • здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; • визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків; • здатність проведення досліджень на відповідному рівні; • здатність працювати самостійно і в команді, здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); • знання та розуміння предметної області і розуміння професійної діяльності; • здатність працювати у міжнародному контексті; • здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; • підприємницький дух, ініціативність через здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в управлінні наукою та в області ділового адміністрування; • навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; • здатність спілкуватися іноземною мовою; • здатність діяти соціально відповідально та свідомо; • здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав та свобод людини і громадянина в Україні; • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку і ведення здорового способу життя; Фахових компетентностей: • здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області менеджменту; • здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного менеджменту; • здатність використовувати теоретичні положення менеджменту для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів в управлінському середовищі; • здатність розробляти управлінські рішення в умовах невизначеності; • здатність проваджувати управлінську діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії менеджменту і функціональних зв’язків між її складовими; • здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень в управлінській сфері; • здатність використовувати управлінські інформаційні системи в ухваленні рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності; • здатність визначати вплив функціональних областей менеджменту на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів; • здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; • здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій менеджменту; • здатність проводити дослідження у різних сферах управлінської діяльності; • здатність конкретно застосовувати методи, прийоми та інструменти менеджменту; • здатність використовувати інструментарій менеджменту в інноваційній діяльності; • здатність провадження ефективної управлінської діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
Результати навчання: Поглиблені знання теоретико-методологічних та методико-прикладних засад конкретної управлінської або економічної сфери підприємств. • Поглиблені знання вітчизняного та зарубіжного досвіду у конкретній управлінській або економічній сфері підприємств. • Поглиблені знання нормативно-правового забезпечення конкретної управлінської або економічної сфери підприємств. • Уміння здійснювати аналізування діяльності підприємства на засадах розроблення загальної характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства та його системи менеджменту, діагностування виробничо-господарської та зовнішньоекономічної діяльності, аналізування конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві, ідентифікування та обґрунтування проблем у конкретній управлінській або економічній сфері підприємства. • Уміння розробляти конструктивні пропозиції щодо удосконалення конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві на засадах обґрунтування адекватних пропозицій та розроблення їх комплексної характеристики, підготовки технологічного та організаційного забезпечення пропозицій, формування фінансово-економічного обґрунтування пропозицій щодо удосконалення конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Переддипломна практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи Кореквізити: захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Аналізування діяльності підприємства – об’єкта дослідження: загальна характеристика діяльності підприємства, характеристика системи менеджменту, діагностування виробничо-господарської діяльності, аналізування досліджуваної управлінської або економічної сфери підприємства, ідентифікування проблем у досліджуваній управлінській або економічній сфері на підприємстві. Розроблення пропозицій щодо удосконалення досліджуваної управлінської або економічної сфери на підприємстві: обґрунтування та комплексна характеристика пропозицій щодо удосконалення досліджуваної управлінської або економічної сфери підприємства, підготовка технологічного та організаційного забезпечення пропозицій, фінансово-економічне обґрунтування пропозицій щодо удосконалення досліджуваної управлінської або економічної сфери на підприємстві.
Опис: Титульний аркуш, завдання на бакалаврську кваліфікаційну роботу, розширені анотації українською та англійською мовами, зміст, вступ, теоретичний розділ, аналітичний розділ, рекомендаційний розділ, розділ охорони праці, висновки, список використаних джерел, додатки (при необхідності), ілюстративний матеріал.
Методи та критерії оцінювання: Бакалаврська кваліфікаційна робота має характеризуватися логічністю, доказовістю, аргументованістю і відповідати таким вимогам: • містити поглиблений аналіз завдань, що досліджуються; • містити розрахунки, виконані із використанням сучасного програмного забезпечення; • містити обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення окремих напрямів маркетингової діяльності об’єкта, за матеріалами якого виконується бакалаврська кваліфікаційна робота; • мати належне оформлення; • мати всі необхідні супровідні документи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Бакалаврська кваліфікаційна робота оцінюється керівником та рецензентом
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Економіка праці: навч. посібник / Т.В. Склярук, Я.В. Панас. – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 2017. – 236 с. 2. Економічний аналіз: Підручник. – 3-тє вид., перероб. і доп. Затверджено МОН / Кіндрацька Г.І., Білик М.С., Загородній А.Г. – К.: Знання, 2008. – 487 с. 3. Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук, Н.В. Смолінська. – Львів: «Новий світ-2000», 2011. – 342 с. 4. Захарчин Г.М. Основи підприємництва: Навчальний посібник / Г.М. Захарчин, 2-ге вид., перероблене і доповнене – К.: Знання, 2013. – 407с. 5. Захарчин Г.М. Управління конфліктами: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Р.О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 160 c. 6. Захарчин Г.М. Управління персоналом: Навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2013. – 260 с. 7. Кузьмін О.Є. Теоретичні та практичні засади менеджменту: Навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник. – Львів: 2002. – 228 с. 8. Ситник Й.С. Економіка і фінанси підприємства: Навчальний посібник / Й.С. Ситник, 2-ге вид., перероблене і доповнене. – Львів: «Тріада плюс», 2013. – 244с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.O.172
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: викладачі кафедри маркетингу і логістики з науковим ступенем і вченим званням
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи є систематизація, закріплення і поглиблення набутих в університеті знань в галузі логістики та їх практичне застосування для вирішення реальних виробничо-господарських, економічних та управлінських проблем.
Завдання: Завдання бакалаврської кваліфікаційної роботи полягає в проведенні теоретичних досліджень в галузі логістики і виявленні проблем, що виникають при просуванні матеріалопотоку, а також виявленні наукових підходів та розробці економічних, організаційних та управлінських рекомендацій для вирішення даних проблем. У процесі виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи студент у відповідності до кваліфікаційних вимог повинен проявити вміння: • використовувати набуті в процесі навчання теоретичні та практичні знання для розв’язання конкретної проблеми; • відбирати, систематизувати та обробляти інформацію у відповідності до цілей дослідження; • критично аналізувати літературні джерела; • застосовувати в процесі дослідження основні положення чинних законодавчих та інших нормативно-правових актів; • узагальнювати статистичні та інші фактичні дані; • реалізовувати концепцію логістичного планування та управління; • застосовувати методи моделювання логістичних систем та принципи логістичного менеджменту; • оформлювати результати проведених досліджень як цілісний документ; • робити обґрунтовані висновки і розробляти конкретні пропозиції щодо вирішення проблеми, яка є темою випускної роботи.
Результати навчання: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконується на основі поглибленого вивчення спеціальної вітчизняної та зарубіжної літератури, передового досвіду з теми, яка досліджується, чинного законодавства України з питань підприємницької діяльності, а також результатів проведених студентом власних досліджень реального об’єкта. Показником якості виконаної роботи є наявність у ній узагальнених аналітичних матеріалів, обґрунтованих висновків і рекомендацій, які повністю або частково могли б бути використані в практичній діяльності конкретного підприємства. Знання і розуміння: • поглиблені знання про теорію та практику логістики в основних функціональних сферах діяльності підприємства (постачання, виробництво, дистрибуція, транспортування, складування, управління запасами) та з формування логістичної інфраструктури суб’єктів господарювання; • Застосування знань і розумінь: • уміння імплементувати теорію логістики в систему менеджменту підприємства, формувати та розвивати ключові компетенції у сфері логістики; Формування суджень: • здатність розкривати соціально-економічну сутність логістичних явищ та процесів діяльності підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на логістичні процеси, мати цілісне уявлення про логістичні системи різних інтеграційних рівнів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Стратегічний маркетинг, соціальні засади міської логістики, проектування дистрибуційної мережі, виробнича логістика, логістичне обслуговування, управління ризиками в логістиці, проектування системи логістичного обслуговування клієнтів, практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Вибір теми і об’єкта дослідження. Затвердження теми; розробка завдання на випускну роботу, складання календарного плану виконання. Опрацювання літературних джерел. Збирання фактичного матеріалу на об’єкті дослідження. Оброблення фактичного матеріалу із застосуванням ПК. Написання першого варіанту роботи, подання його на ознайомлення науковому керівникові. Усунення недоліків, написання остаточного варіанту теоретичного, аналітичного та рекомендаційного розділів, вступу та висновків. Розробка графічного матеріалу. Подання роботи на ознайомлення керівництву об’єкта дослідження, отримання відзиву. Подання роботи на кафедру.
Опис: Темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (предметом дослідження) є одна з актуальних проблем логістики, яка відповідає завданням та умінням, передбаченим варіативною компонентою освітньо-кваліфікаційної характеристики бакалавра з відповідного професійного спрямування. Тематика випускних робіт розробляється кафедрою згідно до вимог варіативної освітньо-кваліфікаційної характеристики, у відповідності до затверджених програм вивчених нормативних і вибіркових дисциплін, відображає актуальну проблематику логістики.
Методи та критерії оцінювання: Бакалаврська кваліфікаційна робота виконується на основі поглибленого вивчення спеціальної вітчизняної та зарубіжної літератури, передового досвіду з теми, яка досліджується, чинного законодавства України з питань підприємницької діяльності, а також результатів проведених студентом власних досліджень реального об’єкта. Показником якості виконаної роботи є наявність у ній узагальнених аналітичних матеріалів, обґрунтованих висновків і рекомендацій, які повністю або частково могли б бути використані в практичній діяльності конкретного підприємства.
Критерії оцінювання результатів навчання: За результатами захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи ЕК приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи, враховуючи оцінку відгуку наукового керівника та рецензента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Відповідно до індивідуальної теми бакалаврської кваліфікаційної роботи; 2. Методичні рекомендації до виконання бакалаврських кваліфікаційних робіт для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» (фахове спрямування «Логістика») / Укл. Крикавський Є.В., Гринів Н.Т., Чорнописька Н.В.. - Львів: НУ «Львівська політехніка», 2015. – 30 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).