Івент менеджмент

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.073
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н. Бондаренко Юлія Григорівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни „Івент менеджмент” є формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського мислення та поглядів, вдосконалення вмінь і практичних навичок в діяльності плануванні і організації заходів, реалізації й оцінці проєктів, та розуміння важливості івент-менеджменту в сучасних умовах.
Завдання: Загальні компетентності: 1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. 2. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Фахові компетентності: 1. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом. 2. Поглиблені знання з сучасних методологічних і методичних підходів у менеджменті інноваційної діяльності.
Результати навчання: Програмні результати навчання: 1. Зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя. 2. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. 3. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. Методи навчання і викладання: Лекційні та практичні заняття - пошук джерел інформації та використання інформаційно-рецептивного методу, абстрактно-логічний і системно-структурний, критичний аналіз, інтерпретація, командна робота, вирішення кейсів. Самостійна робота – дослідницький метод. Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Поточний контроль. Оцінювання усних відповідей на практичних заняттях, рішення кейсу. Використання методів оцінювання знань: вибіркове усне опитування; тести, дискусія, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити: Основи інвентики та дизайн-мислення Управління якістю інноваційних туристичних і рекреаційних продуктів, Івент менеджмент (КР). кореквізити: Формування і розвиток команди інноваційного проекту.
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни управління івентами розглянуті підходи та методи управління івент проектами, відповідно до яких формуються процеси управління найрізноманітнішими проектами, в томи числі і в соціокультурній сфері. Івент менеджмент – це комплексна дисципліна, яка поєднує загальні положення теорії та практики менеджменту; спеціальні знання, які відображають особливості предметної області діяльності; специфічні методи та прийоми управління, отримані в результаті вивчення загальних закономірностей, притаманних всім проектам. Таким чином, в процесі навчання студенти освоюють принципи розробки концепції заходу, планування логістики та координацію технічних аспектів перед безпосереднім виконанням умов заходу. Отримають навики планування дій заходу, його розробку та контроль за проведенням запланованого заходу, сприятиме отриманню практичних основ з івент технологій; формування сучасного управлінського мислення та оволодіння навичками професіонального планування, організації подій у діловому, громадсько-політичному та приватному житті.
Опис: 1. Теоретико-методологічні основи івент-технологій. Івент-менеджмент у системі соціокультурних комунікацій. 2. Івент-менеджмент як складник інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні. 3. Цілі та завдання подієвих заходів. 4. Методологія дослідження виняткових подій. 5. Технологія розробки програми заходу. 6. Планування івент заходів. 7. Івент-менеджмент як інструмент управління персоналом. 8. Івент-маркетинг. 9. Ефективність управління заходами та оцінювання результатів. 10. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. 11. Просування в івент-менеджменті: особливості, інструменти, стратегії. 12. Ризики івент-менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: – поточний контроль – виконання case study, розв’язування задач, опитування на практичних заняттях; – підсумковий контроль – письмовий екзаменаційний контроль (письмова форма – тестування, задачі).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: практичні заняття - 30 балів. Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 60 балів, усна компонента - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Івент менеджмент» для студентів спеціальності «Менеджмент» (укладачі: Бондаренко Ю.Г.). Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12678 Рекомендована література 1. Балашов, А. М., & Мошек Г. Є. (2018). Сучасний менеджмент у питаннях і відповідях. Київ: Алерта. 2. Батенко, Л. П., Загородніх, О. А., & Ліщинська, В. В. (2017). Управління проєктами. Київ: КНЕУ. 3. Великочий, В. С., & Шикеринець, В. В. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності (самостійна робота студентів). Київ: ТОЗ «Видавничий дім АртЕк». 4. Зеленська, Л., & Романова, А. (2015). Івент-менеджмент: словник-довідник організатора заходів. Київ: НАКККіМ. 5. Івент-менеджмент – организация мероприятий на высшем уровне. URL: http://www.pr2b.net/index.php/articles/91-listprevent 6. Кожушко, Л. Ф., & Кузнецова, Т. О. (2016). Менеджмент організацій: теорія та практика. Рівне: НУВГП. 7. Колянко, О. В. (2015). Корпоративна соціальна відповідальність. Львів: Видво Львів. комерц. акад. 8. Крушельницька, О. В., & Мельничук, Д. П. (2016). Управління персоналом. Київ: Кондор. 9. Паньків, Н. (2017). Іміджелогія та PR в туризмі. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 10. Пасічник, В. П. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності. Львів: Растр-7. 11. Петрашко, Л. П. (2016). Європейські бізнес-практики корпоративної соціальної відповідальності: міжпредметний тренінг. Київ: КНЕУ. 12. Поляничко, О., & Чернякова, А. (2016). Комунікативна професійна компетентність як умова взаємодії аніматора з клієнтом у процесі соціокультурної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3, 320–326. 13. Радіонова, О. М. (2015). Конспект лекцій з курсу «Івент-технології». Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. 14. Світайло, Н. Д., & Повалій, Т. Л. (2020). Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Практикум із соціокультурної діяльності». Суми: Сумський державний університет. 15. Світайло, Н. Д., & Повалій, Т. Л. (2020). Практикум із соціокультурної діяльності. Суми: Сумський державний університет. 16. Солоха, Д. В., & Сапельнікова, Н. Л. (2016). Моделювання системи оцінки ефективності менеджменту соціокультурної діяльності. Менеджер, 2, 33–41. 17. Філіна, А. П. (2016). Культурний простір: основні його види та культурна діяльність суспільства щодо задоволення соціокультурних потреб громадян. Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 1, 82–86. 18. Ходаківський, Є. І., Богоявленська, Ю. В., & Грабар, Т. П. (2016). Психологія управління. Київ: Центр учбової літератури. 19. Чекштуріна, В. М. (2015). Формування комунікативної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності. Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації, 46, 161–169. 20. Щербина-Яковлева, О. Ю., Світайло, Н. Д., Клочко, М. О., & Щербина, А. М. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності як напрям наукового та технологічного знання. Суми: Репозитарій СумДУ. Інформаційні ресурси 1. Власенко, О. Б. Івентивний менеджмент як окремий напрям дослідження у сучасній науці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_09/138.pdf 2. Корпоративна соціальна відповідальність. URL: http: //stud.com.ua/39622/menedzhment/korporativna_sotsialna_vidpovidalnist Дата звернення: 18.11. 2017 р. 3. Сидор, І. П. Соціокультурні технології в організації дозвілля. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/Vchu/N144/N144p146-149.pdf – Загол. з екрана 4. Струтинська, І. В. (2015). Бренд-менеджмент: теорія і практика. Тернопіль: Прінт-офіс. URL: http://elartu.tntu.edu.ua /bitstream/123456789/7116/6/Navchalno_metodychnyj_pidruchnyk.pdf
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Івент менеджмент (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.076
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доцент Беспалюк Х.М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою є формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського мислення та поглядів, вдосконалення вмінь і практичних навичок в діяльності плануванні і організації реальних заходів, реалізації й оцінці проєктів, та розуміння важливості івент менеджменту в сучасних умовах.
Завдання: Загальні компетентності: 1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Фахові компетентності: 1. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту. 2. Поглибленні знання з сучасних методологічних і методичних підходів у менеджменті інноваційної діяльності.
Результати навчання: 1. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи. 2. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. 3.Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити: Управління комунікаціями туристичних організацій (КП). кореквізити: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота виконується в рамках дисципліни «Івент менеджмент». Має прикладний характер. Передбачає одержання студентами навиків роботи в команді при проектуванні та організації заходу на визначену викладачем тематику.
Опис: Розділ 1. Характеристика архетипу заходу. Розділ 2. Планування і організування заходу. Розділ 3. Формування звіту та оцінювання результатів заходу.
Методи та критерії оцінювання: Максимальна оцінка за написану і захищену курсову роботу, яка обов’язково повинна містити опис та фото-звіт з події, сто балів: 1) Колективна частина – 80 б.; 2) Індивідуальна частина – 20 б.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: 1. Балашов, А. М., & Мошек Г. Є. (2018). Сучасний менеджмент у питаннях і відповідях. Київ: Алерта. 2. Батенко, Л. П., Загородніх, О. А., & Ліщинська, В. В. (2017). Управління проєктами. Київ: КНЕУ. 3. Великочий, В. С., & Шикеринець, В. В. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності (самостійна робота студентів). Київ: ТОЗ «Видавничий дім АртЕк». 4. Зеленська, Л., & Романова, А. (2015). Івент-менеджмент: словник-довідник організатора заходів. Київ: НАКККіМ. 5. Івент-менеджмент – организация мероприятий на высшем уровне. URL: http://www.pr2b.net/index.php/articles/91-listprevent 6. Кожушко, Л. Ф., Кузнецова, Т. О. (2016). Менеджмент організацій: теорія та практика. Рівне: НУВГП. 7. Колянко, О. В. (2015). Корпоративна соціальна відповідальність. Львів: Видво Львів. комерц. акад. 8. Крушельницька, О. В., & Мельничук, Д. П. (2016). Управління персоналом. Київ: Кондор. 9. Паньків, Н. (2017). Іміджелогія та PR в туризмі. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 10. Пасічник, В. П. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності. Львів: Растр-7. 11. Петрашко, Л. П. (2016). Європейські бізнес-практики корпоративної соціальної відповідальності: міжпредметний тренінг. Київ: КНЕУ. 12. Поляничко, О., & Чернякова, А. (2016). Комунікативна професійна компетентність як умова взаємодії аніматора з клієнтом у процесі соціокультурної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3, 320–326. 13. Радіонова, О. М. (2015). Конспект лекцій з курсу «Івент-технології». Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. 14. Світайло, Н. Д., & Повалій, Т. Л. (2020). Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Практикум із соціокультурної діяльності». Суми: Сумський державний університет. 15. Світайло, Н. Д., Повалій, Т. Л. (2020). Практикум із соціокультурної діяльності. Суми: Сумський державний університет. 16. Солоха, Д. В., & Сапельнікова, Н. Л. (2016). Моделювання системи оцінки ефективності менеджменту соціокультурної діяльності. Менеджер, 2, 33–41. 17. Філіна, А. П. (2016). Культурний простір: основні його види та культурна діяльність суспільства щодо задоволення соціокультурних потреб громадян. Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 1, 82–86. 18. Ходаківський, Є. І., Богоявленська, Ю. В., & Грабар, Т. П. (2016). Психологія управління. Київ: Центр учбової літератури. 19. Чекштуріна, В. М. (2015). Формування комунікативної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності. Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації, 46, 161–169. 20. Щербина-Яковлева, О. Ю., Світайло, Н. Д., Клочко, М. О., & Щербина, А. М. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності як напрям наукового та технологічного знання. Суми: Репозитарій СумДУ. 21. Власенко, О. Б. Івентивний менеджмент як окремий напрям дослідження у сучасній науці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_09/138.pdf
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).