Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.O.054
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н. Стангурська Божена Орестівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. • Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. • Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування • Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. • Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. • Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: «Системно управлінська оцінка фінансово-господарської діяльності організації», «Дослідження ринків», «Моделювання динаміки бізнес-процесів», «Прийняття управлінських рішень»; «Управлінський облік»; «Дослідження ринку інноваційних продуктів», «Методи моделювання інноваційних бізнес-процесів», «Розвиток персоналу інноваційних підприємств»; «Діагностика зовнішньоекономічної діяльності», «Офшорний бізнес», «Циркулярна економіка: політика ЄС щодо сталого розвитку та конкурентоспроможності»; «Офшорні операції», «Аналізування зовнішньоекономічної діяльності», «Митне обслуговування міжнародної інвестиційної діяльності»; «Кадровий консалтинг», «Методологія та організація наукових досліджень в менеджменті», «Управління інтелектуальним потенціалом організації»; Виробнича логістика», «Логістичне обслуговування», «Управління ризиками в логістиці». Курсові проекти: «Обґрунтування інвестиційних рішень організацій», «Обґрунтування управлінських рішень на основі використання аналітичної інформації»; «Розроблення збалансованої системи показників діяльності організації», «Формування програми розвитку персонал»; «Розроблення системи діагностики зовнішньоекономічної діяльності»; «Розроблення системи аналізування зовнішньоекономічної діяльності»; «Удосконалення діючої системи управління персоналом в організації»; «Проектування системи логістичного обслуговування клієнтів». • кореквізити: виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи та її захист.
Короткий зміст навчальної програми: Практика – це одна з обов’язкових компонент освітньо-професійних програм підготовки спеціалістів – бакалаврів. Вона є важливою та обов’язковою ланкою освітнього процесу і дає змогу закріпити знання і навички за спеціальністю, здобуті під час вивчення теоретичних курсів, забезпечити набуття фахових компетентностей студентів, здатності до самостійного навчання, аналізування результатів дослідження, вміння застосовувати на практиці основні управлінські методи, вміти приймати управлінські рішення тощо. Студенти-практиканти під час проходження переддипломної практики виконують наступні завдання: - Отримання завдання на практику від керівника, проведення відповідних роз’яснень та інструктажів - Загальне ознайомлення з організацією та інструктаж з техніки безпеки - Ознайомлення з оргструктурою бази практики, з відповідними документами, що регламентують діяльність підприємства (організації, установи). Вивчення роботи функціональних підрозділів підприємства, виконання відповідних робіт та завдань. - Виконання індивідуального завдання - Систематизація отриманої інформації - Оформлення звіту про проходження практики - Захист звіту
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт про проходження практики (30%) • підсумковий контроль (залік): усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вільгуцька Р.Б. Вплив соціальних медіа на побудову організаційної структури управління підприємств. Інвестиції: практика та досвід. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. № 21. 72-77с. 2. Рачинська Г. В. Прикладні аспекти планування кадрової стратегії підприємств малого і середнього бізнесу/Електронне наукове фахове видання "Економіка та суспільство". 2021. No32.URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/843 DOI:10.32782/2524-0072/2021-32-96 3. Геращенко О. Економіка. Власний бізнес. Перший урок: навч. посіб. Харків: Фоліо. 2020. 123 с. 4. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Процик І.С. та ін. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посіб. 5-те вид., випр. та допов. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 208 c. 5. Карий О. І. та інші Публічне адміністрування: навч. посіб. Львів: ЛА "Піраміда", 2018. 227 c. 6. Новаківський І.І. та інші Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посіб. Львів: Видавництво ННВК "АТБ", 2018. 210 c. 7. Гальків Л.І. та інші Оцінювання та підвищення ефективності інноваційних процесів: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 250 c. 8. Новаківський І. І. та інші Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід.: підручник. Львів: Видавничий дім «Кондор», 2019. 440 c. 9. Фещур Р. В. та інші Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7, 2019. 402 c. 10. Матвій І. Є. та інші Управління змінами та проектами: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c. 11. Мірошник Р. О. та інші Організація та проектування операційних систем: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 174 c. 12. Варналій З. С., Васильців Т. Г., Лупак Р.Л., Білик Р.Р. Бізнес-планування підприємницької діяльності : навч. посіб. Чернівці: Технодрук, 2019. 264 с. 13. Кваша О.С., Фоміна В.В. Бізнес-планування у діяльності організації: європейські стандарти, основні методологічні підходи та базові процедури. Електронне наукове фахове видання "Економіка та суспільство". 2017. № 12. 785с. (268-275 с.) 14. Кузьмін О.Є. та ін. Митне обслуговування міжнародної економічної діяльності в умовах євроінтеграції: теоретичні положення і методичні підходи до практичних і лабораторних занять: навч. посіб., 2-е видання доп. І перероб. Львів: Міські інформаційні системи, 2019. 128 с. 15. Кузьмін О.Є. та ін. Митне обслуговування зовнішньоекономічних операцій: прикладний аспект: навч. посіб. Львів: СТ «Міські інформаційні системи», 2019. 148 с. 16. Босак А.О. та ін.Міжнародна економіка та міжнародні економічні відносини: навч. посіб. Львів: СТ «Міські інформаційні системи», 2017. 365 с. 17. Кузьмін О.Є. та ін. Митне обслуговування зовнішньоекономічних операцій: прикладний аспект. Львів: СТ «Міські інформаційні системи», 2019. 148 с. 18. Гребельник О.П. Основи зовнішньоекономічної діяльності: підручник 5-те вид., перероб. та допов. Університет ДФС України. Ірпінь, 2019. 410 с. 19. Кузьмін О.Є. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 184 c. 20. Краснокутська Н.С., Нащекіна О.М., Замула О.В. та ін. Менеджмент: навч. посіб. Харків: «Друкарня Мадрид», 2019. 231с. 21. Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Пшик-Ковальська О. О. та ін. Підприємництво та менеджмент: навчальний посібник. Львів: Видавництво "Растр-7", 2017. 196 c. 22. Шкільняк М.М, Овсянюк-Бердадіна О.Ф., Крисько Ж.Л., Демків І.О. Менеджмент: навч.посіб. Тернопіль: Крок, 2017. 252 с. 23. Гуторова О.О. Менеджмент організації : навч. посібник. Х.: Харк. нац. аграр. ун-т. Х.: ХНАУ, 2017. 267 с. 24. Назарчук Т. В., Косіюк О. М. Менеджмент організацій : навч.посіб. К.: «Центр учбової літератури», 2016. 560 с. 25. Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 26. Законодавство України офіційний веб-портал URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws 27. Інтернет-портал для управлінців Management.com.ua. URL: http://www.management.com.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.O.078
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н. Стангурська Божена Орестівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: • Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. • Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. • Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. • Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. • Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. • Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. • Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування • Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. • Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. • Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: «Системно управлінська оцінка фінансово-господарської діяльності організації», «Дослідження ринків», «Моделювання динаміки бізнес-процесів», «Прийняття управлінських рішень»; «Управлінський облік»; «Дослідження ринку інноваційних продуктів», «Методи моделювання інноваційних бізнес-процесів», «Розвиток персоналу інноваційних підприємств»; «Діагностика зовнішньоекономічної діяльності», «Офшорний бізнес», «Циркулярна економіка: політика ЄС щодо сталого розвитку та конкурентоспроможності»; «Офшорні операції», «Аналізування зовнішньоекономічної діяльності», «Митне обслуговування міжнародної інвестиційної діяльності»; «Кадровий консалтинг», «Методологія та організація наукових досліджень в менеджменті», «Управління інтелектуальним потенціалом організації»; Виробнича логістика», «Логістичне обслуговування», «Управління ризиками в логістиці». Курсові проекти: «Обґрунтування інвестиційних рішень організацій», «Обґрунтування управлінських рішень на основі використання аналітичної інформації»; «Розроблення збалансованої системи показників діяльності організації», «Формування програми розвитку персонал»; «Розроблення системи діагностики зовнішньоекономічної діяльності»; «Розроблення системи аналізування зовнішньоекономічної діяльності»; «Удосконалення діючої системи управління персоналом в організації»; «Проектування системи логістичного обслуговування клієнтів». • кореквізити: виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи та її захист.
Короткий зміст навчальної програми: Практика – це одна з обов’язкових компонент освітньо-професійних програм підготовки спеціалістів – бакалаврів. Вона є важливою та обов’язковою ланкою освітнього процесу і дає змогу закріпити знання і навички за спеціальністю, здобуті під час вивчення теоретичних курсів, забезпечити набуття фахових компетентностей студентів, здатності до самостійного навчання, аналізування результатів дослідження, вміння застосовувати на практиці основні управлінські методи, вміти приймати управлінські рішення тощо. Студенти-практиканти під час проходження переддипломної практики виконують наступні завдання: - Отримання завдання на практику від керівника, проведення відповідних роз’яснень та інструктажів - Загальне ознайомлення з організацією та інструктаж з техніки безпеки - Ознайомлення з оргструктурою бази практики, з відповідними документами, що регламентують діяльність підприємства (організації, установи). Вивчення роботи функціональних підрозділів підприємства, виконання відповідних робіт та завдань. - Виконання індивідуального завдання - Систематизація отриманої інформації - Оформлення звіту про проходження практики - Захист звіту
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт про проходження практики (30%) • підсумковий контроль (залік): усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вільгуцька Р.Б. Вплив соціальних медіа на побудову організаційної структури управління підприємств. Інвестиції: практика та досвід. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. № 21. 72-77с. 2. Рачинська Г. В. Прикладні аспекти планування кадрової стратегії підприємств малого і середнього бізнесу/Електронне наукове фахове видання "Економіка та суспільство". 2021. No32.URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/843 DOI:10.32782/2524-0072/2021-32-96 3. Геращенко О. Економіка. Власний бізнес. Перший урок: навч. посіб. Харків: Фоліо. 2020. 123 с. 4. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Процик І.С. та ін. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посіб. 5-те вид., випр. та допов. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 208 c. 5. Карий О. І. та інші Публічне адміністрування: навч. посіб. Львів: ЛА "Піраміда", 2018. 227 c. 6. Новаківський І.І. та інші Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посіб. Львів: Видавництво ННВК "АТБ", 2018. 210 c. 7. Гальків Л.І. та інші Оцінювання та підвищення ефективності інноваційних процесів: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 250 c. 8. Новаківський І. І. та інші Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід.: підручник. Львів: Видавничий дім «Кондор», 2019. 440 c. 9. Фещур Р. В. та інші Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7, 2019. 402 c. 10. Матвій І. Є. та інші Управління змінами та проектами: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c. 11. Мірошник Р. О. та інші Організація та проектування операційних систем: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 174 c. 12. Варналій З. С., Васильців Т. Г., Лупак Р.Л., Білик Р.Р. Бізнес-планування підприємницької діяльності : навч. посіб. Чернівці: Технодрук, 2019. 264 с. 13. Кваша О.С., Фоміна В.В. Бізнес-планування у діяльності організації: європейські стандарти, основні методологічні підходи та базові процедури. Електронне наукове фахове видання "Економіка та суспільство". 2017. № 12. 785с. (268-275 с.) 14. Кузьмін О.Є. та ін. Митне обслуговування міжнародної економічної діяльності в умовах євроінтеграції: теоретичні положення і методичні підходи до практичних і лабораторних занять: навч. посіб., 2-е видання доп. І перероб. Львів: Міські інформаційні системи, 2019. 128 с. 15. Кузьмін О.Є. та ін. Митне обслуговування зовнішньоекономічних операцій: прикладний аспект: навч. посіб. Львів: СТ «Міські інформаційні системи», 2019. 148 с. 16. Босак А.О. та ін.Міжнародна економіка та міжнародні економічні відносини: навч. посіб. Львів: СТ «Міські інформаційні системи», 2017. 365 с. 17. Кузьмін О.Є. та ін. Митне обслуговування зовнішньоекономічних операцій: прикладний аспект. Львів: СТ «Міські інформаційні системи», 2019. 148 с. 18. Гребельник О.П. Основи зовнішньоекономічної діяльності: підручник 5-те вид., перероб. та допов. Університет ДФС України. Ірпінь, 2019. 410 с. 19. Кузьмін О.Є. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 184 c. 20. Краснокутська Н.С., Нащекіна О.М., Замула О.В. та ін. Менеджмент: навч. посіб. Харків: «Друкарня Мадрид», 2019. 231с. 21. Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Пшик-Ковальська О. О. та ін. Підприємництво та менеджмент: навчальний посібник. Львів: Видавництво "Растр-7", 2017. 196 c. 22. Шкільняк М.М, Овсянюк-Бердадіна О.Ф., Крисько Ж.Л., Демків І.О. Менеджмент: навч.посіб. Тернопіль: Крок, 2017. 252 с. 23. Гуторова О.О. Менеджмент організації : навч. посібник. Х.: Харк. нац. аграр. ун-т. Х.: ХНАУ, 2017. 267 с. 24. Назарчук Т. В., Косіюк О. М. Менеджмент організацій : навч.посіб. К.: «Центр учбової літератури», 2016. 560 с. 25. Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 26. Законодавство України офіційний веб-портал URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws 27. Інтернет-портал для управлінців Management.com.ua. URL: http://www.management.com.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.O.102
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: ст. викл. Григор’єв Олександр Юрійович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи є поглиблення та закріплення набутих теоретичних знань з основних професійно орієнтованих дисциплін, опанування сучасними прийомами та методами прийняття управлінських рішень, розроблення пропозицій щодо впровадження найновіших технологій управління підприємством; систематичного оновлення та творчого застосування набутих знань у практичній діяльності при вирішенні завдань діяльності, які постають при реалізації ключових функцій менеджменту.
Завдання: Відповідно до вимог освітньо-професійної програми за спеціальністю 073 «Менеджмент» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути таких компетентностей: • Загальні компетентності: ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу. ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). • Фахові компетентності: ФК 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації. ФК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. ФК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації. ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними. ФК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: В результаті проходження практики студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою освітньо-професійної програми спеціальності «Менеджмент». • Програмні результати навчання: ПРН 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН 8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера. ПРН 18. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. ПРН 19. Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування. ПРН 20. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу. ПРН 24. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. ПРН 26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. ПРН 27. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Системно-управлінська оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства, Управління якістю, Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика підприємства. Аналізування діяльності підприємства та досліджуваної проблеми. Висновки та пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства.
Опис: Загальна характеристика підприємства. Аналізування діяльності підприємства та досліджуваної проблеми. Висновки та пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства.
Методи та критерії оцінювання: Змістове наповнення роботи: 60%; Оформлення роботи: 20%; Усна компонента: 20%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, що передбачає письмову (захист звіту з переддипломної практики) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програма практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання професійного спрямування «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Управління митної діяльності». – Львів, 2022. – 15 с. 2. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с. 3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г.Мукан О.В. Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності організацій: Навч.посібник. - Львів: Видавництво «Растр-7», 2011. – 338с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.05.O.126
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: ст. викл. Григор’єв Олександр Юрійович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи є поглиблення та закріплення набутих теоретичних знань з основних професійно орієнтованих дисциплін, опанування сучасними прийомами та методами прийняття управлінських рішень, розроблення пропозицій щодо впровадження найновіших технологій управління підприємством; систематичного оновлення та творчого застосування набутих знань у практичній діяльності при вирішенні завдань діяльності, які постають при реалізації ключових функцій менеджменту.
Завдання: Відповідно до вимог освітньо-професійної програми за спеціальністю 073 «Менеджмент» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути таких компетентностей: • Загальні компетентності: ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу. ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). • Фахові компетентності: ФК 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації. ФК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. ФК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації. ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними. ФК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: В результаті проходження практики студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою освітньо-професійної програми спеціальності «Менеджмент». • Програмні результати навчання: ПРН 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН 8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера. ПРН 18. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. ПРН 19. Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування. ПРН 20. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу. ПРН 24. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. ПРН 26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. ПРН 27. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Системно-управлінська оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства, Управління якістю, Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика підприємства. Аналізування діяльності підприємства та досліджуваної проблеми. Висновки та пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства.
Опис: Загальна характеристика підприємства. Аналізування діяльності підприємства та досліджуваної проблеми. Висновки та пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства.
Методи та критерії оцінювання: Змістове наповнення роботи: 60%; Оформлення роботи: 20%; Усна компонента: 20%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, що передбачає письмову (захист звіту з переддипломної практики) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програма практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання професійного спрямування «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Управління митної діяльності». – Львів, 2022. – 15 с. 2. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с. 3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г.Мукан О.В. Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності організацій: Навч.посібник. - Львів: Видавництво «Растр-7», 2011. – 338с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.06.O.148
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Гончар Світлана Йосипівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: одна з обов’язкових компонент освітньо-професійних програм підготовки спеціалістів – бакалаврів. Вона є важливою та обов’язковою ланкою освітнього процесу і дає змогу закріпити знання і навички за спеціальністю, здобуті під час вивчення теоретичних курсів, забезпечити набуття фахових компетентностей студентів, здатності до самостійного навчання, аналізування результатів дослідження, вміння застосовувати на практиці основні управлінські методи, вміти приймати управлінські рішення тощо.
Завдання: Підприємство, де студент проходить практику за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи, стає об’єктом проведення самостійного прикладного дослідження та виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи на фактичних даних реального підприємства (організації), що функціонує в ринкових умовах.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен знати: - наукові поняття, теорії і методи, необхідні для розуміння закономірностей функціонування та розвитку економічних систем; - види господарської діяльності, бізнес-процесів, економічного механізму функціонування підприємства; - умови виникнення та ефективного функціонування ринку праці та механізм його саморегулювання; - теоретичні засади економіки праці та управління персоналом, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін; - змістове наповнення процесу управління кадрами, нормування та стимулювання праці та методів підвищення її ефективності; - економічні, психологічні та управлінські методи розвитку персоналу організації, а також основні моделі визначення ефективності розвитку персоналу організації та шляхи її підвищення. У результаті вивчення модуля студент повинен вміти: - ідентифікувати проблеми особистісного розвитку і самореалізації людини на ринку праці та використовувати синергію людського потенціалу через мотивацію персоналу, корпоративну культуру, управління поведінкою персоналу та сучасні технології лідерства в організації; - розуміти та враховувати соціальні, екологічні, етичні, техніко-технологічні аспекти, що впливають на формування рішень у сфері економіки праці та управління персоналом; - продемонструвати знання способів мотивування працівників підприємств та організацій для ефективної діяльності та підвищення їхньої продуктивності праці; - оцінювати та аналізувати рівень задоволення працівників організацією праці та застосовувати основні методи нормування праці на підприємстві; - сегментувати ринок праці за різними ознаками (територіальний та професійний підхід) та аналізувати характеристики зайнятість та безробіття населення; - розробляти та впроваджувати в практику суб’єктів господарювання сучасні технології управління персоналом з дотриманням вимог законодавства України.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Анотація. Вступ. Дослідницько-аналітичний розділ. Методологічний розділ. Рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Опис: Практикант під час проходження практики зобов’язаний виконувати завдання програми, а також діючі на підприємстві (організації) правила внутрішнього розпорядку й охорони праці, техніки безпеки і виробничої санітарії; нести відповідальність за виконану роботу та її результати на рівні з працівниками підприємства (організації).
Методи та критерії оцінювання: Захист Практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (100 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка захисту – диференційована (відмінно, добре, задовільно), враховує висновок про роботу практиканта керівником практики від організації. Результати захисту звіту з практики заносяться в залікову відомість і проставляються в заліковій книжці.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Економіка праці: навч. посібник / Т.В. Склярук, Я.В. Панас. – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 2017. – 236 с. 2. Економічний аналіз: Підручник. – 3-тє вид., перероб. і доп. Затверджено МОН / Кіндрацька Г.І., Білик М.С., Загородній А.Г. – К.: Знання, 2008. – 487 с. 3. Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук, Н.В. Смолінська. – Львів: «Новий світ-2000», 2011. – 342 с. 4. Захарчин Г.М. Основи підприємництва: Навчальний посібник / Г.М. Захарчин, 2-ге вид., перероблене і доповнене – К.: Знання, 2013. – 407с. 5. Захарчин Г.М. Управління конфліктами: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Р.О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 160 c. 6. Захарчин Г.М. Управління персоналом: Навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2013. – 260 с. 7. Кузьмін О.Є. Теоретичні та практичні засади менеджменту: Навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник. – Львів: 2002. – 228 с. 8. Ситник Й.С. Економіка і фінанси підприємства: Навчальний посібник / Й.С. Ситник, 2-ге вид., перероблене і доповнене. – Львів: «Тріада плюс», 2013. – 244с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.O.171
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Чорнописька Н.В.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є поглиблення та закріплення набутих теоретичних знань з основних професійно орієнтованих дисциплін, опанування сучасними прийомами та методами прийняття управлінських рішень, розроблення пропозицій щодо впровадження найновіших технологій управління підприємством; систематичного оновлення та творчого застосування набутих знань у практичній діяльності при вирішенні логістичних завдань.
Завдання: Завдання навчальної дисципліни згідно компетентностей: Загальних: ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу. ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні. Фахових: ФК 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації. ФК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. ФК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення. Фахових компетентностей професійного спрямування: ФКП 6.1. Уміння застосовувати системний підхід в управлінні ланцюгами поставок, визначати «вузькі місця» та пропонувати управлінські рішення. ФКП 6.2. Уміння описувати ланцюги створення доданої цінності, застосовувати концепції ощадливості, розраховувати загальні витрати ланцюга поставок, використовувати системи управління якістю. ФКП 6.3. Уміння планувати потреби постачання, виробництва та дистрибуції; використовувати різні моделі управління запасами; застосовувати методи прогнозування попиту; розуміти різні методи планування потреб та методи оптимізації системи управління запасами. ФКП 6.4. Поглиблене розуміння складської логістики, основних проблем управління складом, різних стратегій комплектації замовлень, оптимізації упакування товарів, умови зберігання різних вантажів, роль постачальників логістичних послуг, процедури безпеки на складі. ФКП 6.5. Здатність описувати процес транспортування; керувати транспортною маршрутизацією та розкладом; обґрунтовувати процес закупівель транспортних послуг; розраховувати ключові елементи транспортних витрат; розуміти європейську транспортну політику, законодавство і процедури; розуміти умови перевезення небезпечних вантажів; розуміти функціональні можливості ТМ8 (системи управління транспортом). ФКП 6.6. Уміння описувати процедуру закупівель, використовувати різні стратегії закупівель, оцінювати та обирати постачальників, вести переговорний процес, розуміти функціональні можливості ІТ-інструментів електронних закупівель ФКП 6.7. Уміння формувати політику логістичного обслуговування клієнтів, використовувати ключові показники ефективності (КРІ) для оцінки рівня якості логістики, розуміти функціональні можливості системи управління взаємовідносинами з клієнтами (СКМ).
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПНР3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. ПНР5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. ПНР6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПНР8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації. ПНР12. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. ПНР18. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. ПНР19. Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування. ПНР24. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. ПНР26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти. ПНР27. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Виробнича логістика
Короткий зміст навчальної програми: Переддипломна практика покликана сформувати у студентів фахові компетентності, а саме – здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту та логістики, зокрема. Базами практики можуть бути логістичні підприємства, виробничі та дистрибуційні підприємства різних форм власності, де є посада логіста, підрозділи: логістики, маркетингу, матеріально-технічного забезпечення, виробництва, збуту, транспортного господарства, складського господарства.
Опис: Дослідження галузі функціонування підприємства. Планово-економічна діяльність підприємства. Організація управління діяльністю підприємства. Аналіз логістичної системи підприємства. Індивідуальне завдання.
Методи та критерії оцінювання: Захист звітів з практики (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Програма переддипломної практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» (спеціалізація "Логістика") / Укл.: Кобилюх О.Я., Чорнописька Н.В.,– Львів: НУ «Львівська політехніка», 2019. – 18 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).