Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.O.056
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Голова ЕК: Челак Наталія Михайлівна керівник Департаменту перестрахування ПрАТ АСК "СКАРБНИЦЯ". Секретар: Ярмола Катерина Михайлівна - асистент. Члени ЕК: Карий Олег Ігорович д.е.н., професор; Дзюбіна Андрій Васильович к.е.н., доцент; Матвій Ігор Євстахович к.е.н., доцент; Процак Катерина Володимирівна к.е.н., доцент.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: 1. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. 2. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень. 3. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. 4. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. 5. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. 6. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. 7. Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування. 8. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу. 9. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів міжнародної співпраці та міжнародного бізнесу, інтегрування та глобалізації, факторів та параметрів сучасного міжнародного економічного середовища, систем управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю. 10. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. 11. Уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління. 12. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: успішно зданий державний іспит із спеціальності. Кореквізити: виконана програма бакалаврської підготовки та успішно здані заходи семестрового контролю навчальної програми підготовки бакалаврів за даною спеціальністю.
Короткий зміст навчальної програми: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Опис: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: За результатами публічного захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні екзаменаційної комісії більшістю голосів приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, зовнішнього рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання).
Критерії оцінювання результатів навчання: За результатами публічного захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні екзаменаційної комісії більшістю голосів приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, зовнішнього рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Господарський кодекс України. Документ №436-IV, Дата оновлення: 06.10.2021, підстава №1630-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text 2. Кодекс законів про працю України. Документ № 322-08, Дата оновлення: від 14.08.2021, підстава №1667-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#Text 3. Податковий кодекс України. Документ № 2755-VI, Дата оновлення: від 01.08.2021, підстава №1600-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text 4. Про акціонерні товариства. Закон України. Документ №14-VI, Дата оновлення: від 06.10.2021, підстава №1630-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/514-17#Text 5. Про господарські товариства. Закон України Документ №1576-XII, Дата оновлення: від 03.07.2020, підстава №720-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1576-12#Text 6. Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Закон України. Документ №755-IV, Дата оновлення: від 14.08.2021, підстава №1667-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#Text 7. Про підприємництво: Закон України. Документ №698-XII, Дата оновлення: від 29.01.2020, підстава №143-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/698-12#Text 8. Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні: Закон України. Документ №4618-VI, Дата оновлення: від 10.12.2020, підстава №1071-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4618-17#Text 10. Про Антимонопольний комітет України. Закон Документ №3659-XII, Дата оновлення: від 05.08.2021, підстава №1587-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3659-12#Text 11. Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності. Документ №1160-IV, Дата оновлення: від 01.07.2020, підстава №79-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1160-15#Text 12. Державна служба статистики України URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.O.080
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Голова ЕК: Челак Наталія Михайлівна керівник Департаменту перестрахування ПрАТ АСК "СКАРБНИЦЯ". Секретар: Ярмола Катерина Михайлівна - асистент. Члени ЕК: Карий Олег Ігорович д.е.н., професор; Дзюбіна Андрій Васильович к.е.н., доцент; Матвій Ігор Євстахович к.е.н., доцент; Процак Катерина Володимирівна к.е.н., доцент.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: 1. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства. 2. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень. 3. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. 4. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації. 5. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. 6. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. 7. Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування. 8. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу. 9. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів міжнародної співпраці та міжнародного бізнесу, інтегрування та глобалізації, факторів та параметрів сучасного міжнародного економічного середовища, систем управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю. 10. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів. 11. Уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління. 12. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: успішно зданий державний іспит із спеціальності. Кореквізити: виконана програма бакалаврської підготовки та успішно здані заходи семестрового контролю навчальної програми підготовки бакалаврів за даною спеціальністю.
Короткий зміст навчальної програми: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Опис: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: За результатами публічного захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні екзаменаційної комісії більшістю голосів приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, зовнішнього рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання).
Критерії оцінювання результатів навчання: За результатами публічного захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні екзаменаційної комісії більшістю голосів приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, зовнішнього рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Господарський кодекс України. Документ №436-IV, Дата оновлення: 06.10.2021, підстава №1630-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text 2. Кодекс законів про працю України. Документ № 322-08, Дата оновлення: від 14.08.2021, підстава №1667-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#Text 3. Податковий кодекс України. Документ № 2755-VI, Дата оновлення: від 01.08.2021, підстава №1600-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text 4. Про акціонерні товариства. Закон України. Документ №14-VI, Дата оновлення: від 06.10.2021, підстава №1630-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/514-17#Text 5. Про господарські товариства. Закон України Документ №1576-XII, Дата оновлення: від 03.07.2020, підстава №720-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1576-12#Text 6. Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Закон України. Документ №755-IV, Дата оновлення: від 14.08.2021, підстава №1667-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15#Text 7. Про підприємництво: Закон України. Документ №698-XII, Дата оновлення: від 29.01.2020, підстава №143-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/698-12#Text 8. Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні: Закон України. Документ №4618-VI, Дата оновлення: від 10.12.2020, підстава №1071-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4618-17#Text 10. Про Антимонопольний комітет України. Закон Документ №3659-XII, Дата оновлення: від 05.08.2021, підстава №1587-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3659-12#Text 11. Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності. Документ №1160-IV, Дата оновлення: від 01.07.2020, підстава №79-IX URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1160-15#Text 12. Державна служба статистики України URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.O.104
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.05.O.128
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.06.O.150
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Голова та члени екзаменаційної комісії
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вирішення та розроблення конкретного професійного завдання, що ґрунтується на опануванні теоретичного матеріалу і методів самостійного дослідження, послідовного викладення, практичного застосування теоретичних знань щодо вирішення актуальних питань менеджменту
Завдання: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає формування та розвиток у студентів наступних компетентностей: Загальних компетентностей: • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; • здатність бути критичним та самокритичним для розуміння; • здатність визначити та врахувати фактори, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, в конкретних комунікаційних ситуаціях; • здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; • здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; • визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків; • здатність проведення досліджень на відповідному рівні; • здатність працювати самостійно і в команді, здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); • знання та розуміння предметної області і розуміння професійної діяльності; • здатність працювати у міжнародному контексті; • здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; • підприємницький дух, ініціативність через здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в управлінні наукою та в області ділового адміністрування; • навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; • здатність спілкуватися іноземною мовою; • здатність діяти соціально відповідально та свідомо; • здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав та свобод людини і громадянина в Україні; • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку і ведення здорового способу життя; Фахових компетентностей: • здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області менеджменту; • здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного менеджменту; • здатність використовувати теоретичні положення менеджменту для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів в управлінському середовищі; • здатність розробляти управлінські рішення в умовах невизначеності; • здатність проваджувати управлінську діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії менеджменту і функціональних зв’язків між її складовими; • здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень в управлінській сфері; • здатність використовувати управлінські інформаційні системи в ухваленні рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності; • здатність визначати вплив функціональних областей менеджменту на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів; • здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; • здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій менеджменту; • здатність проводити дослідження у різних сферах управлінської діяльності; • здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти менеджменту; • здатність використовувати інструментарій менеджменту в інноваційній діяльності; • здатність провадження ефективної управлінської діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
Результати навчання: • Поглиблені знання теоретико-методологічних та методико-прикладних засад конкретної управлінської або економічної сфери підприємств. • Поглиблені знання вітчизняного та зарубіжного досвіду у конкретній управлінській або економічній сфері підприємств. • Поглиблені знання нормативно-правового забезпечення конкретної управлінської або економічної сфери підприємств. • Уміння здійснювати аналізування діяльності підприємства на засадах розроблення загальної характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства та його системи менеджменту, діагностування виробничо-господарської та зовнішньоекономічної діяльності, аналізування конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві, ідентифікування та обґрунтування проблем у конкретній управлінській або економічній сфері підприємства. • Уміння розробляти конструктивні пропозиції щодо удосконалення конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві на засадах обґрунтування адекватних пропозицій та розроблення їх комплексної характеристики, підготовки технологічного та організаційного забезпечення пропозицій, формування фінансово-економічного обґрунтування пропозицій щодо удосконалення конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Переддипломна практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: -
Опис: Титульний аркуш, завдання на бакалаврську кваліфікаційну роботу, розширені анотації українською та англійською мовами, зміст, вступ, теоретичний розділ, аналітичний розділ, рекомендаційний розділ, розділ охорони праці, висновки, список використаних джерел, додатки (при необхідності), ілюстративний матеріал.
Методи та критерії оцінювання: Бакалаврська кваліфікаційна робота має характеризуватися логічністю, доказовістю, аргументованістю і відповідати таким вимогам: • містити поглиблений аналіз завдань, що досліджуються; • містити розрахунки, виконані із використанням сучасного програмного забезпечення; • містити обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення окремих напрямів маркетингової діяльності об’єкта, за матеріалами якого виконується бакалаврська кваліфікаційна робота; • мати належне оформлення; • мати всі необхідні супровідні документи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Бакалаврська кваліфікаційна робота оцінюється ЕК, керівником та рецензентом
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г. М. Управління конфліктами: навчальний посібник / Г. М. Захарчин, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 160 c. 2.Кривов’язюк І.В. Економічна діагностика. 2-ге вид. : навч. посіб. / І.В. Кривов’язюк. – К.: ЦУЛ, 2017. – 456 с. 3.Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35) 4.Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р.) URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-atestatsiiu-zdobuvachiv-vyshchoi-osvity 5.Ситник Й.С. Інтелектуалізація систем менеджменту підприємств: концепція, системний моніторинг та моделювання : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 380 с. 6.Ситник Й.С. Менеджмент організацій. Навчальний посіб. – Львів: - Тріада плюс, 2008. – 456 с. 7. Ситник Й.С. Теоретико-методологічні засади інтелектуалізації систем менеджменту підприємств : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 248 с. 8. Склярук Т.В., Панас Я. В. Економіка праці: Навчальний посібник / Т.В. Склярук, Я.В. Панас. – Видавництво Львівської політехніки. – Львів, 2017. – 222 с. 9. Управління персоналом: Навчальний посібник /Г.М. Захарчин, Л.Р. Струтинська, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2013. – 260 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.07.O.173
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Крикавський Є.В., cекретар ДЕК – к.е.н., ст. викл. Наконечна Т.В.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи є систематизація, закріплення і поглиблення набутих в університеті знань в галузі логістики та їх практичне застосування для вирішення реальних виробничо-господарських, економічних та управлінських проблем.
Завдання: Завдання бакалаврської кваліфікаційної роботи полягає в проведенні теоретичних досліджень в галузі логістики і виявленні проблем, що виникають при просуванні матеріалопотоку, а також виявленні наукових підходів та розробці економічних, організаційних та управлінських рекомендацій для вирішення даних проблем. У процесі виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи студент у відповідності до кваліфікаційних вимог повинен проявити вміння: • використовувати набуті в процесі навчання теоретичні та практичні знання для розв’язання конкретної проблеми; • відбирати, систематизувати та обробляти інформацію у відповідності до цілей дослідження; • критично аналізувати літературні джерела; • застосовувати в процесі дослідження основні положення чинних законодавчих та інших нормативно-правових актів; • узагальнювати статистичні та інші фактичні дані; • реалізовувати концепцію логістичного планування та управління; • застосовувати методи моделювання логістичних систем та принципи логістичного менеджменту; • оформлювати результати проведених досліджень як цілісний документ; • робити обґрунтовані висновки і розробляти конкретні пропозиції щодо вирішення проблеми, яка є темою випускної роботи.
Результати навчання: Публічний захист бакалаврської кваліфікаційної роботи, на підставі якого рішенням екзаменаційної комісії випускнику присвоюється кваліфікація «бакалавр" з менеджменту за спеціалізацією логістика» і видається диплом державного зразка.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: переддипломна практика, виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка бакалаврської кваліфікаційної роботи до захисту: розробка графічного матеріалу, підписання роботи науковим керівником, консультантами, отримання відгуку з підприємства, відгуку наукового керівника, проходження попереднього захисту, підписання роботи завідувачем кафедри, проходження рецензування. Організація захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи: підготовка виступу з доповіддю та ілюстративного матеріалу до неї. Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи: прилюдна доповідь з демонстрацією основних положень результатів дослідження, відповіді на запитання членів державної екзаменаційної комісії та інших присутніх на захисті фахівців.
Опис: Темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (предметом дослідження) є одна з актуальних проблем логістики, яка відповідає завданням та умінням, передбаченим варіативною компонентою освітньо-кваліфікаційної характеристики бакалавра з відповідного професійного спрямування. Тематика випускних робіт розробляється кафедрою згідно до вимог варіативної освітньо-кваліфікаційної характеристики, у відповідності до затверджених програм вивчених нормативних і вибіркових дисциплін, відображає актуальну проблематику логістики.
Методи та критерії оцінювання: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: За результатами захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи ЕК приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи, враховуючи оцінку відгуку наукового керівника та рецензента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні рекомендації до виконання бакалаврських кваліфікаційних робіт для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» (фахове спрямування «Логістика») / Укл. Крикавський Є.В., Гринів Н.Т., Чорнописька Н.В.. - Львів: НУ «Львівська політехніка», 2021. – 52 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).