Управління комунікаціями туристичних організацій

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.066
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Новаківський Ігор Іванович, д.е.н., доцент
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою освоєння дисципліни «Управління комунікаціями туристичних організацій» є формування теоретичних знань і практичних навичок з питань: використання нових інформаційних технологій і систем для розроблення, прийняття та реалізації управлінських рішень на базі використання інформаційних систем; використання сучасних інформаційних систем та технологій в управлінні підприємствами у відповідності до освітньо-кваліфікаційної програми підготовки фахівців.
Завдання: Загальні компетентності: 1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 3. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 4. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Фахові компетентності: 1. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління. 2. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності. 3. Поглиблені знання з сучасних методологічних і методичних підходів у менеджменті інноваційної діяльності.
Результати навчання: Результати навчання: 1. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи. 2. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності. 3. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера. 4. Уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління. 5. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 6. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Mетоди навчання і викладання: - лекційні та лабораторні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. - самостійна робота: репродуктивний метод. Методи оцінювання досягнення результатів навчання: - під час поточного контролю: вибіркове усне опитування; інтерпретація результатів виконаних лабораторних робіт, тести, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень тощо; - екзамен – письмове опитування, тестовий контроль.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Управління інноваційною діяльністю, Планування бізнес-процесів туристичних і рекреаційних організацій. Кореквізити: Економічне оцінювання інноваційних процесів в індустрії туризму і рекреації.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна охоплює теоретичні основи і прикладні аспекти інформаційно-комунікаційного менеджменту та охоплює такі питання: сучасний стан і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій; сутність інформаційно-комунікаційних систем та їхнє значення в управлінні сучасними організаціями; методологія розроблення інформаційно-комунікаційних систем, визначення їхньої якості та ефективності; формування інформаційно-комунікаційної структури в організації; розвиток і запровадження в організації систем підтримки прийняття рішень; використання технологій штучного інтелекту в управлінні організаціями; стратегічна й оперативна спрямованість інформаційно-комунікаційних технологій у бізнесі; застосування електронної комерції у практичній діяльності організації; підтримання безпеки інформаційних систем й надійності операцій в електронному просторі.
Опис: Інформаційне суспільство та економіка. Інформаційно-комунікаційні технології. Формування комунікаційного середовища в аудиторії. Інформаційна система менеджменту та її структура. Функціональна структура інформаційної системи у промисловому підприємстві. Розвиток інформаційних систем менеджменту. Маркетингові інформаційні системи. Логістичні інформаційні системи. Корпоративні інформаційні системи. Життєві цикли розвитку інформаційної системи. Системи штучного інтелекту. Організування електронного бізнесу в Інтернеті.Безпека інформаційно-комунікаційних систем.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль: індивідуальні завдання, аналітичні звіти за результатами лабораторних занять, усне опитування, тестування (40%); - підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: Основними критеріями, що характеризують рівень компетентності студента при оцінювання результатів поточного та підсумкового контролів, є такі: - виконання всіх видів навчальної роботи, передбачених робочою програмою з дисципліни; - глибина і характер знань навчального матеріалу за змістом навчальної дисципліни, що міститься в основних та додаткових рекомендованих фахових джерелах; - вміння аналізувати явища, що вивчаються, у їх взаємозв’язку і розвитку; - характер відповідей на поставлені питання (чіткість, лаконічність, логічність, послідовність тощо); - вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; - вміння аналізувати достовірність одержаних результатів. Сума балів, які здобувач освіти може отримати за один семестр з навчальної дисципліни, складається з балів, нарахованих йому за засвоєння змістових модулів, в межах лекційних і практичних занять, виконання індивідуальної і самостійної роботи та під час всіх видів контролю. Застосовувана методика розподілу та нарахування балів регламентована і відповідає Положенню про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання здобувачів освіти Національного університету «Львівська політехніка».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій; Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки; Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки. Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: Рекомендована література: 1. Аверкина М.Ф. Інформаційний менеджмент: навчальний посібник / Аверкина М.Ф. — Луцьк: АКВА ПРІНТ, 2018. — 168 с. 2. Новаківський І.І., Грибик І.І., Смолінська Н.В. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник.– -К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. – 440 с. 3. Новаківський І.І., Карий І.О., Леськів М.Р. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посібник. – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – 222 с. 4. Новаківський І.І., Грибик І.І., Федак Т.В. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід. Навчальний посібник– Львів: Вид-во «Національний університет «Львівська політехніка»», 2010. – 202 с. Навчально-методичне забезпечення: Навчально-методичний комплекс у ВНС НУ «ЛП» «Інформаційно-комунікаційний менеджмент» [03194]. URL: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=7639 Інформаційні ресурси 1. Інтернет-портал для управлінців. URL : http://www. management.com.ua. 2. Бібліотека ВР України http://www.rada.kiev.ua/LIBRARY/index.htm 3. Національна парламентська бібліотека України http://nplu.kiev.ua/ 4. Електронна бібліотека України http://www.lib.com.ua/ 5. Державний комітет статистики України – www.ukrstat.gov.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління комунікаціями туристичних організацій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.069
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Новаківський Ігор Іванович, д.е.н., доцент
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування теоретичних знань і практичних навичок з питань: використання нових інформаційних технологій для удосконалення комунікацій турпідприємства, прийняття та реалізації управлінських рішень на базі використання інформаційних комунікацій в управлінні турпідприємством .
Завдання: Загальні компетентності: 1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. 3. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності 4. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). Фахові компетентності: 1. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління. 2. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності. 3. Поглиблені знання з сучасних методологічних і методичних підходів у менеджменті інноваційної діяльності.
Результати навчання: Програмні результати навчання: 1. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи. 2. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. 3. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності. 4. Уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління. 5. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 6. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Методи навчання і викладання: Консультації - інформаційно-рецептивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу, самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод. Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Методи оцінювання знань: захист курсового проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Планування бізнес-процесів туристичних і рекреаційних організацій (КР), Основи інвентики та дизайн мислення. Кореквізити: Інвент-менеджмент (КР).
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна спрямована на формування системи спеціальних теоретико-методологічних знань та практичних навичок у сфері інформаційного менеджменту з метою удосконалення комунікацій турпідприємства.
Опис: Розділ 1. Характеристика системи інформаційних комунікацій турпідприємства. Розділ 2. Розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи комунікацій в турпідприємстві. Розділ 3. Оцінювання очікуваного ефекту від запропонованого рішення.
Методи та критерії оцінювання: – підсумковий контроль – захист курсового проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання студентів: Усний захист курсового проекту – 70 балів. Оформлення і зміст курсового проекту – 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література: 1. Аверкина М.Ф. Інформаційний менеджмент: навчальний посібник / Аверкина М.Ф. — Луцьк: АКВА ПРІНТ, 2018. — 168 с. 2. Новаківський І.І., Грибик І.І., Смолінська Н.В. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник.– -К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. – 440 с. 3. Новаківський І.І., Карий І.О., Леськів М.Р. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посібник. – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – 222 с. 4. Новаківський І.І., Грибик І.І., Федак Т.В. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід. Навчальний посібник– Львів: Вид-во «Національний університет «Львівська політехніка»», 2010. – 202 с. Навчально-методичне забезпечення: Навчально-методичний комплекс у ВНС НУ «ЛП» «Інформаційно-комунікаційний менеджмент» [03194]. URL: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=7639 Інформаційні ресурси 1. Інтернет-портал для управлінців. URL : http://www. management.com.ua. 2. Бібліотека ВР України http://www.rada.kiev.ua/LIBRARY/index.htm 3. Національна парламентська бібліотека України http://nplu.kiev.ua/ 4. Електронна бібліотека України http://www.lib.com.ua/ 5. Державний комітет статистики України – www.ukrstat.gov.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).