Маркетинг

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Світлана Гринкевич к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів здатності розв’язувати типові задачі та вирішувати практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі маркетингу та під час навчально-пізнавального процесу, що передбачає застосування спеціалізованих теоретичних та емпіричних методів.
Завдання: Загальні компетентності (ЗК): ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Фахові компетентності (ФК): ФК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними. ФК 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо. ФК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту. ФК 11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління. ФК 14. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності.
Результати навчання: ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Менеджмент. Кореквізити: Статистика.
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і зміст маркетингу, його складові та методи. Дисципліна передбачає набуття ними практичних навичок у сфері збирання інформації про середовище функціонування підприємства, прийняття рішень у межах окремих складових його комплексу маркетингу та у сфері управління маркетинговою діяльністю.
Опис: Сутність маркетингу та розвиток його концепцій. Маркетинг як відкрита мобільна система. Формування маркетингової інформаційної системи. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів. Товар у комплексі маркетингу. Ціна у комплексі маркетингу. Розповсюдження у комплексі маркетингу. Комунікації у комплексі маркетингу. Управління маркетинговою діяльністю
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): обговорення проблемних теоретичних питань; розв’язання аналітично-розрахункових завдань; виконання та захист лабораторних робіт; виконання контрольних робіт (для заочної форми навчання). Підсумковий контроль (30%): тестування (55%), усна відповідь (15%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%): обговорення проблемних теоретичних питань; розв’язання аналітично-розрахункових завдань; виконання та захист лабораторних робіт; виконання контрольних робіт (для заочної форми навчання). Підсумковий контроль (70%): тестування (55%), усна відповідь (15%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи: • 88-100 балів –“відмінно”; • 71-87 балів – “добре”; • 50-70 балів – “задовільно”; • 0-49 балів – “ не задовільно”. • Оцінка “відмінно” (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має вірно відповісти на поставлені завдання і розв’язати практичні завдання, допускаються незначні механічні помилки, які суттєво не спотворюють загальний результат практичних задач. • Оцінка “добре” (71-87 балів) передбачає, що в цілому володіючи матеріалом, студент правильно відповідає на більшість поставлених завдань і допускає незначні неточності та окремі помилки при розв’язанні практичних задач. • Оцінка “задовільно” (50-70 балів) виставляється студенту, який має суттєві недоліки при розв’язанні поставлених завдань та має прогалини у практичних знаннях, але спробував розв’язати задачі, де міг допустити помилки. • Оцінка “незадовільно” (менше 50 балів) виставляється студенту, який не розуміє суті поставлених питань, не знає основних понять з предмету і не вірно на них відповів.
Рекомендована література: 1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А. Мороз. Львів: БЦ «Ажур», 2013. 232 с. 2. Руделіус В., Мороз Л.А., Глинський Н.Ю. та ін. Маркетинг: Підручник / та ін. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. 422 с. 3. Котлер Ф., Амстронг, Основи маркетингу. Пер. з англ. Київ: ВД “Діалектика”, 2020. – 944 с. 4. Котлер Ф. Маркетинг 4.0 Від традиційного до цифрового/ Ф. Котлер, Г. Катараджая, І. Сетьяван. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с. 4. Руделіус В., Мороз Л.А., Глинський Н.Ю. та ін. Маркетинг: Підручник / та ін. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. 422 с. 5. Котлер Ф., Амстронг, Основи маркетингу. Пер. з англ. Київ: ВД “Діалектика”, 2020. – 944 с. 6. Котлер Ф., Катараджая Г., І. Сетьяван. Маркетинг 4.0 Від традиційного до цифрового. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с. 7. Котлер Ф. Marketing: Real People, Real Choices Ф. Котлер, Г. Катараджая, І. Сетьяван. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).