Вступ до фаху "Менеджмент"
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.003
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Таранський І.П., к.е.н., доцент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей:
інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук
загальні компетентності:
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
фахові компетентності:
Здатність визначати та описувати характеристики організації.
Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.
Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Супутні і наступні навчальні дисципліни: Менеджмент, Ефективне лідерство
Короткий зміст навчальної програми: Зміст та завдання курсу «Вступ до фаху «Менеджмент» відображає основні положення, які дозволять студентам ознайомитися з основними теоретичними та методологічними аспектами сучасного менеджменту та набути практичних навичок в сфері управління організаціями. Цілями курсу є здобуття студентами базових управлінських знань, ознайомлення з сучасними концепціями лідерства, тайм-менеджменту, поведінкової економіки, інструментами маркетингу, набуття навичок у комунікуванні, прийнятті, демонстрації та обґрунтуванні управлінських рішень
Опис: Вступ. Сучасні підходи в менеджменті
Ключові аспекти психології лідерства як основи менеджменту.
Поведінкова економіка.
Менеджмент організацій і його структура.
Адаптація персоналу.
Роль корпоративної культури в системі менеджменту.
Оцінювання персоналу в менеджменті
Актуальні проблеми менеджменту організацій.
Загальна характеристика логістичних систем та логістичних операцій.
Академічна доброчесність у закладах вищої освіти.
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі заліку, що передбачає виставлення оцінки на основі поточного контролю під час проведення пар (усне експрес-опитування, виконання завдань, виступи та презентації) та результатів виконання контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів під час семестрового контролю з навчальної дисципліни «Вступ до фаху «Менеджмент» проводиться згідно з Положенням «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів», затвердженим ректором Національного університету «Львівська політехніка» від 30 серпня 2018 р.
Оцінювання результатів навчання та досягнень студента здійснюється відповідно до інституційної 100-бальної шкали:
88-100 балів – атестований з оцінкою «відмінно»;
71-87 балів – атестований з оцінкою «добре»;
50-70 балів – атестований з оцінкою «задовільно»;
26-49 – «не атестований»;
00-25 балів – «не атестований» – оцінка «незадовільно».
Рівень знань в межах встановленої максимальної кількості балів встановлюється наступним чином:
А – оцінку «відмінно» (88-100 балів) виставляють за глибокі знання навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
В – оцінку «добре» (80-87 балів) виставляють за міцні знання навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
С – оцінку «добре» (71-79 балів) виставляють за міцні знання навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, місять певні (неістотні) неточності, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
D – оцінку «задовільно» (61-70 балів) виставляють за посередні знання навчального матеріалу модуля, мало аргументовані відповіді, слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
Е – оцінку «задовільно» (50-60 балів) виставляють за слабкі знання навчального матеріалу модуля, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач.
FX – оцінку «незадовільно» з можливістю повторного складання екзамену (26-49 балів) виставляють за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач.
F – оцінку «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням модуля (навчальної дисципліни) (00-25 балів) виставляють за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Гоулман Д. Емоційний інтелект. Харків. Віват, 2018. 512с.
2. Краснокутська Н.С., Нащекіна О.М., Замула О.В. Менеджмент: навч. посіб. Харків: «Друкарня Мадрид», 2019. 231 с
3. Петруня Ю. Є., Петруня В. Ю. Менеджмент. Практикум: навч. посібник. Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2019. 104 с.
4. Шкільняк М. М, Овсянюк-Бердадіна О. Ф., Крисько Ж. Л., Демків І. О. Менеджмент: навч.посіб. Тернопіль: Крок, 2017. 252 с
5. Стахів О. Г., Явнюк О. І., Волощук В. В. Основи менеджменту: навч.посіб. ; За наук. ред. док. екон. наук, проф. М. Г. Бойко. Івано-Франківськ, «Лілея НВ», 2015. 336 с.
6. Лугова В. М., Голубєв С. М. Основи самоменеджменту та лідерства: навч. посіб. Харків, ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. 212 с.
7. Селютін В. М. Самоменеджмент: навч. посіб. Х.: ХДУХТ, 2017. 206 с.
8. Польова Л.В. Корпоративна культура. Діловий етикет: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ, Фоліант, 2016. 201 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Вступ до фаху "Менеджмент"
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н, доцент Мірошник Роман Олександрович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ). Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК16. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
Фахові компетентності (ФК):
ЗК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
ЗК7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
ЗК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: ПРН3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.
ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
ПРН14. Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації.
ПРН22. Здатність демонструвати поглиблені знання й розуміння процесів реалізації кадрової політики, адміністративних, інформаційних і мотиваційних моделей діяльності персоналу, уміння забезпечувати цілеспрямований розвиток персоналу організації.
АіВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: -.
кореквізити: Розробка системи менеджменту (КП), Менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна розкриває сучасні теоретичні засади управлінської діяльності, в тому числі і зовнішньоекономічної, дозволяє набути практичні навики управління організаціями.
Опис: Історія розвитку менеджменту. Передумови виникнення науки управління організацією. Етапи розвитку менеджменту. Розвиток науки про управління людьми у процесі виробництва. Формування управлінських механізмів на засадах розвитку людських стосунків. Побудова систем управління, орієнтованих на ринок. Кількісні (економіко-математичні) методи - школа науки управління. Підходи в менеджменті. Комп'ютеризація управлінських процесів. Сучасні погляди на менеджмент.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод.
Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: вибіркове усне опитування на початку занять; оцінка активності студента у процесі занять, перевірка індивідуальних завдань, фронтальне стандартизоване опитування за тестами у ВНС.
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль: практичні роботи (30%), контрольний захід: письмова форма (70%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є.Теоретичні та практичні засади менеджменту: [навч. посібник] / О.Є. Кузьмін, О.Г.Мельник – [3-тє вид.доп. і перероб.] - Львів: 2007. – 384 с.
2. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: [підручник] / О.Є.Кузьмін, О.Г.Мельник. – К.: 2005. – 406 с.
3. Георгіаді Н.Г. Основи зовнішньоекономічної діяльності: навч. посібник / Н.Г. Георгіаді, Х.С. Передало, С.В. Князь. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. – 236 с.
4. Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
5. Менеджмент [Текст]: навч. посіб. / А.В. Бардась, М.В. Бойченко, А.В. Дудник. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 381 с.
6. Основи менеджменту: Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; укладачі: Т.В. Лазоренко, С.О. Пермінова.– Електронні текстові дані (1 файл: 560 КБ). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2021.166 с.
7. Менеджмент: навч. посіб./ Проданова Л. В., Мильніченко С. М., Бєлова О. І., Руденко О. А. ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2019. – 370 с.
8. Вступ до фаху «Менеджмент» Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів першого(бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073«Менеджмент». Мірошник Р.О., Передало Х.С., Бондаренко Ю.Г., 2020 р.
9. Вступ до фаху «Менеджмент» Методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів першого(бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073«Менеджмент», Карий О.І., Мірошник Р.О. 2020 р.
10. Вступ до фаху «Менеджмент»: методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Вступ до фаху «Менеджмент»» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» всіх форм навчання. / Укл.: Мірошник Р.О. 2021 р.
11. Schermerhorn Jr, John R., Daniel G. Bachrach, and Barry Wright. Management. John Wiley & Sons, 2020.
12. Hamel, Gary. "The future of management." Human resource management international digest (2008).
13. Daft, Richard L., and Dorothy Marcic. Understanding management. Cengage Learning, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Вступ до фаху "Менеджмент"
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.002
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: канд. екон. наук, доцент Передало Христина Станіславівна
канд. екон. наук, доцент Мірошник Роман Олександрович
канд. екон. наук, доцент Таранський Ігор Петрович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
1. ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
2. ЗК5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
3. ЗК9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
фахові компетентності:
1. ФК1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.
2. ФК4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.
3. ФК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
4. ФК7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
5. ФК8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
6. ФК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Результати навчання: Програмні результати навчання:
ПРН 3. демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства;
ПРН 4. демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень;
ПРН 8. застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації;
ПРН 24. уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів.
Автономія і відповідальність
АіВ 1. управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: попередні та супутні дисципліни:
Вступ до фаху «Менеджмент» (КП).
кореквізити: Менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Вступ до фаху «Менеджмент» відображає основні положення, які дозволяють студентам ознайомитися з основними теоретичними та методологічними аспектами сучасного менеджменту та набути практичних навичок в сфері управління організаціями. Цілями курсу є здобуття студентами управлінських знань, ознайомлення з сучасними концепціями лідерства, тайм-менеджменту, поведінкової економіки, інструментами маркетингу, набуття навичок у комунікуванні, прийнятті, демонстрації та обгрунтуванні управлінських рішень.
Опис: Тема 1. Вступ. Сучасні підходи в менеджменті.
Ключові категорії менеджменту. Менеджмент 3.0
Тема 2. Ключові аспекти психології лідерства як основи менеджменту.
Сутність понять "лідерство" та "лідер". Вими лідерів та теорії лідерства.
Тема 3.Поведінкова економіка.
основи поведінкової економіки. Nudge - технології.
Тема 4. Менеджмент організацій і його структура.
економічна природа організації. Її види та структура. Види менеджменту.
Тема 5. Роль корпоративної культури в системі менеджменту.
сутність корпоративної культури та її види.
Тема 6. Оцінювання персоналу в системі менеджменту.
Види та напрямки оцінювання. системи оцінювання.
Тема 7. Адаптація персоналу в організації.
Види та напрями адаптації. Значимість програм адаптації на підприємствах.
Тема 8. Актуальні проблеми менеджменту організацій.
Сучасні системи поглядів на менеджмент. Сучасні школи менеджменту.
Тема 9. Загальна характеристика логістичних систем та логістичних операцій.
Класифікація логістичних систем та логістичне планування
Тема 10. Академічна доброчесність у закладах вищої освіти
Приклади порушення академічної доброчесності. Її виховання.
Методи та критерії оцінювання: Методи навчання і викладання: Лекції та практичні заняття – інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу, самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод. Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Поточний контроль. Методи оцінювання знань: оцінка активності, виконання практичних завдань, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо. Контрольний захід – усне опитування, тестовий контроль. Поточний контроль – виконання практичних та завдань; Підсумковий контроль – письмовий контроль (письмова форма – тестування, задачі); усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль проводиться у формі заліку, що передбачає виставлення оцінки на основі поточного контролю під час проведення пар (усне експрес - опитування, виконання завдань, виступи та презентації) (80%) та виконання контрольної роботи (20%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Лугова В.М. Основи самоменеджменту та лідерства: [навчальний посібник] / В.М. Лугова, С.М. Голубєв - Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеца, 2019. – 212 с.
2. Гоулман Д. Емоціний інтелект. – Харків: Віват, 2018. – 512 с.
3. Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : [навч. посіб.] / Л. ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
4. Менеджмент [Текст]: навч. посіб. / А.В. Бардась, М.В. Бойченко, А.В. Дудник. – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 381 с.
5. Основи менеджменту: Конспект лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; укладачі: Т.В. Лазоренко, С.О. Пермінова.– Електронні текстові дані (1 файл: 560 КБ). Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2021.166 с.
6. Менеджмент: навч. посіб./ Проданова Л. В., Мильніченко С. М., Бєлова О. І., Руденко О. А. ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2019. – 370 с.
7. Польова Л.В. Корпоративна культура. діловий етикет: навчально-методичний посібник / Л.В. Польова. - Івана-Франківськ: Фоліант, 2016. - 201с.
Навчально-методичне забезпечення
1. Вступ до фаху «Менеджмент» Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів першого(бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073«Менеджмент». Мірошник Р.О., Передало Х.С., Бондаренко Ю.Г., 2020 р.
2. Вступ до фаху «Менеджмент» Методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів першого(бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073«Менеджмент», Карий О.І., Мірошник Р.О. 2020 р.
3. Вступ до фаху «Менеджмент»: методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Вступ до фаху «Менеджмент»» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» всіх форм навчання. / Укл.: Мірошник Р.О. 2021 р.
Інформаційні ресурси
1. Schermerhorn Jr, John R., Daniel G. Bachrach, and Barry Wright. Management. John Wiley & Sons, 2020.
2. Hamel, Gary. "The future of management." Human resource management international digest (2008). 3. Daft, Richard L., and Dorothy Marcic. Understanding management. Cengage Learning, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).