Івент менеджмент

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.073
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н. Бондаренко Юлія Григорівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського мислення та поглядів, вдосконалення вмінь і практичних навичок в діяльності плануванні і організації заходів, реалізації й оцінці проєктів, та розуміння важливості івент-менеджменту в сучасних умовах.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ): Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук. Загальні компетентності (ЗК): ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Фахові компетентності (ФК): ФК 8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом. Фахові компетентості спеціалізації (ФКП): ФКП 2.1. Поглиблені знання з управління інноваціями: володіння інноваційними методами управління, розуміння методологічних прийомів визначення ефективності інноваційного менеджменту з використанням сучасних інформаційних систем і технологій, уміння здійснювати економічне оцінювання інноваційних процесів.
Результати навчання: ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. ПРН 19. Базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних організаційно-правових форм господарювання, органах державної влади, місцевого самоврядування. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. АіВ 1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити: Основи інвентики та дизайн-мислення Управління якістю інноваційних туристичних і рекреаційних продуктів, Івент менеджмент (КР). кореквізити: Формування і розвиток команди інноваційного проекту.
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни управління івентами розглянуті підходи та методи управління івент проектами, відповідно до яких формуються процеси управління найрізноманітнішими проектами, в томи числі і в соціокультурній сфері. Івент менеджмент – це комплексна дисципліна, яка поєднує загальні положення теорії та практики менеджменту; спеціальні знання, які відображають особливості предметної області діяльності; специфічні методи та прийоми управління, отримані в результаті вивчення загальних закономірностей, притаманних всім проектам. Таким чином, в процесі навчання студенти освоюють принципи розробки концепції заходу, планування логістики та координацію технічних аспектів перед безпосереднім виконанням умов заходу. Отримають навики планування дій заходу, його розробку та контроль за проведенням запланованого заходу, сприятиме отриманню практичних основ з івент технологій; формування сучасного управлінського мислення та оволодіння навичками професіонального планування, організації подій у діловому, громадсько-політичному та приватному житті.
Опис: (1) Теоретико-методологічні основи івент-технологій. Івент-менеджмент у системі соціокультурних комунікацій. (2) Івент-менеджмент як складник інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні. (3) Цілі та завдання подієвих заходів. (4) Методологія дослідження виняткових подій. (5) Технологія розробки програми заходу. (6) Планування івент заходів. (7) Івент-менеджмент як інструмент управління персоналом. (8) Івент-маркетинг. (9) Ефективність управління заходами та оцінювання результатів. (10) Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. (11) Просування в івент-менеджменті: особливості, інструменти, стратегії. (12) Ризики івент-менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: Методи навчання і викладання: Лекційні та практичні заняття – пошук джерел інформації та використання інформаційно-рецептивного методу, абстрактно-логічний і системно-структурний, критичний аналіз, аналіз та синтез зібраної інформації, інтерпретація. Лабораторна робота - виконання лабораторних робіт, командна робота, аналіз ситуаційних задач. Самостійна робота – дослідницький метод. Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: вибіркове оцінювання усних відповідей, вирішення ситуаційних задач на практичних заняттях; обговорення, виконання та захист лабораторних робіт. Використання методів оцінювання знань: вибіркове усне опитування; тести, дискусія, оцінка активності, розвиток креативного мислення, пошук оригінальних рішень, уточнень, обов’язковий синтез проаналізованої інформації, вміння формулювати управлінське рішення.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: практичні заняття – 15 балів, лабораторні роботи – 30 балів. Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 45 балів, усна компонента - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення: 1. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Івент менеджмент» для студентів спеціальності «Менеджмент» (укладачі: Бондаренко Ю.Г.). Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12678 Рекомендована література: 1. Балашов, А. М., & Мошек Г. Є. (2018). Сучасний менеджмент у питаннях і відповідях. Київ: Алерта. 2. Батенко, Л. П., Загородніх, О. А., & Ліщинська, В. В. (2017). Управління проєктами. Київ: КНЕУ. 3. Великочий, В. С., & Шикеринець, В. В. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності (самостійна робота студентів). Київ: ТОЗ «Видавничий дім АртЕк». 4. Зеленська, Л., & Романова, А. (2015). Івент-менеджмент: словник-довідник організатора заходів. Київ: НАКККіМ. 5. Івент-менеджмент – организация мероприятий на высшем уровне. URL: http://www.pr2b.net/index.php/articles/91-listprevent 6. Кожушко, Л. Ф., & Кузнецова, Т. О. (2016). Менеджмент організацій: теорія та практика. Рівне: НУВГП. 7. Колянко, О. В. (2015). Корпоративна соціальна відповідальність. Львів: Видво Львів. комерц. акад. 8. Крушельницька, О. В., & Мельничук, Д. П. (2016). Управління персоналом. Київ: Кондор. 9. Паньків, Н. (2017). Іміджелогія та PR в туризмі. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 10. Пасічник, В. П. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності. Львів: Растр-7. 11. Петрашко, Л. П. (2016). Європейські бізнес-практики корпоративної соціальної відповідальності: міжпредметний тренінг. Київ: КНЕУ. 12. Поляничко, О., & Чернякова, А. (2016). Комунікативна професійна компетентність як умова взаємодії аніматора з клієнтом у процесі соціокультурної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3, 320–326. 13. Радіонова, О. М. (2015). Конспект лекцій з курсу «Івент-технології». Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. 14. Світайло, Н. Д., & Повалій, Т. Л. (2020). Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Практикум із соціокультурної діяльності». Суми: Сумський державний університет. 15. Світайло, Н. Д., & Повалій, Т. Л. (2020). Практикум із соціокультурної діяльності. Суми: Сумський державний університет. 16. Солоха, Д. В., & Сапельнікова, Н. Л. (2016). Моделювання системи оцінки ефективності менеджменту соціокультурної діяльності. Менеджер, 2, 33–41. 17. Філіна, А. П. (2016). Культурний простір: основні його види та культурна діяльність суспільства щодо задоволення соціокультурних потреб громадян. Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 1, 82–86. 18. Ходаківський, Є. І., Богоявленська, Ю. В., & Грабар, Т. П. (2016). Психологія управління. Київ: Центр учбової літератури. 19. Чекштуріна, В. М. (2015). Формування комунікативної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності. Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації, 46, 161–169. 20. Щербина-Яковлева, О. Ю., Світайло, Н. Д., Клочко, М. О., & Щербина, А. М. (2018). Менеджмент соціокультурної діяльності як напрям наукового та технологічного знання. Суми: Репозитарій СумДУ. Інформаційні ресурси: 1. Власенко, О. Б. Івентивний менеджмент як окремий напрям дослідження у сучасній науці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_09/138.pdf 2. Корпоративна соціальна відповідальність. URL: http: //stud.com.ua/39622/menedzhment/korporativna_sotsialna_vidpovidalnist Дата звернення: 18.11. 2017 р. 3. Сидор, І. П. Соціокультурні технології в організації дозвілля. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/Vchu/N144/N144p146-149.pdf – Загол. з екрана 4. Струтинська, І. В. (2015). Бренд-менеджмент: теорія і практика. Тернопіль: Прінт-офіс. URL: http://elartu.tntu.edu.ua /bitstream/123456789/7116/6/Navchalno_metodychnyj_pidruchnyk.pdf
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Івент менеджмент (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.076
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н. Бондаренко Юлія Григорівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у майбутніх фахівців спеціальності «Менеджмент» сучасного управлінського підходу, розвиток творчого мислення, набуття практичних навичок у сфері планування та організації заходів, що відповідають певній концепції, розробки збалансованого бюджету та плану витрат заходу, а також ретельний контроль за дотриманням встановлених часових рамок. Окрім цього, представлення та захист заключної роботи з можливістю її реалізації.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ). Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук. Загальні компетентності (ЗК): ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу. Фахові компетентності (ФК): ФК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації. ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними. ФК8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
Результати навчання: ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН 7. Виявляти навички організаційного проектування. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Управління комунікаціями туристичних організацій (КП), Івент менеджмент (КР). кореквізити: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни управління івентами розглянуті підходи та методи управління івент проєктами, приділена увага технології розробки програми, організації та проведення заходів, подій; оволодіння методами оцінки результатів і визначення ефективності управління заходами, подіями; особлива увага приділена опануванню основ методології дослідження виняткових подій. Івент менеджмент – це комплексна дисципліна, яка поєднує загальні положення теорії та практики менеджменту; маркетингу; логістики; управління персоналом, комунікації у професійній діяльності, проєктного менеджменту тощо. Таким чином, в процесі навчання студенти освоюють принципи розробки концепції заходу, планування логістики та координацію технічних аспектів перед безпосереднім виконанням заходу, бюджетування, РR-менеджмент тощо. Отримають навики планування дій заходу, його розробку та контроль за проведенням запланованого заходу, що сприятиме отриманню практичних основ з івент технологій; формування сучасного управлінського мислення; аналітичного і креативного підходу до вирішення поставлених завдань; в процесі навчання відбувається формування лідерських якостей та оволодіння навиками професіонального планування, організації подій.
Опис: Розділ І. Планування і опис івент-заходу. Характеристика архетипу івент-заходу. Розділ ІІ. Організування івен-заходу Розділ ІІІ. Формування звіту з використанням застосунку Trello. Оцінювання результатів заходу.
Методи та критерії оцінювання: Вступна лекція: евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод. Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: перевірка розділів курсового проекту, усне опитування, презентація курсового проекту, захист курсового проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: виконання курсової роботи - 70 балів, захист курсової роботи (усна компонента) - 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Івент менеджмент» для студентів спеціальності «Менеджмент» (укладачі: Бондаренко Ю.Г., Огінок С.В.). Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=12678 Базова література: 1.Дергачова Г. М. Івент-менеджмент: навчальний посібник. Київ : КПІ ім. Ігоря Сикорського, 2022. 99 с. 2.Радіонова, О. М. Івент-технології: навчальний посібник. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – 67 с. 3.Мельченко В. І. Особливості розвитку event-менеджменту як елемента інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні / В. І. Мельченко, І. П. Фоміченко, В. П. Баштовий, О. В. Пахомова. Вісник економічної науки України. 2021. № 2(41). 106–112 с. 4.Повалій Т. Л., Світайло Н. Д. Івент-менеджмент: навчальний посібник. Суми: Сумський державний університет, 2021. 198 с. 5.Мисик В.М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. №3. С. 44-48. 6. Ніколюк О.В., Дьяченко Ю.В., Савченко Т.В. Особливості розвитку івентменеджменту в україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. 98-103 с. 7.Дьяченко Ю.В., Седікова І.А., Бондар В.А. Event менеджмент як складник інформаційно комунікаційних технологій у публічному управлінні. Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: державне управління. 2020. Т. 31 (70). Вип. № 6. 39-44 с. 8.Олексюк Г.В., Ангелко І.В., Самотій Н.С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. №3 (97). 120-130 с. 9.Хитрова О.А., Харитонова Ю.Ю. Стан і тенденції розвитку івентменеджменту в україні. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: економіка і менеджмент. 2018. Вип. 30..27-31 с. 10.Bladen С. The service semiotics of luxury events: an exploration for future research and events management industry practice. Research in hospitality management. 2021. Vol. 11. Issue 1. Pp. 53-57.Балашов, А. М., & Мошек Г. Є. 2018. 11.Батенко, Л. П., Загородніх, О. А., & Ліщинська, В. В. Управління проєктами. Київ: КНЕУ. 2017.12.Великочий, В. С., & Шикеринець, В. В. Менеджмент соціокультурної діяльності (самостійна робота студентів). Київ: ТОЗ «Видавничий дім АртЕк». 2018. 13.Зеленська, Л., & Романова, А. Івент-менеджмент: словник-довідник організатора заходів. Київ: НАКККіМ. 2015. Допоміжна література: 1.Назарова Г. В. Сотнікова Ю. В. Креативна економіка та менеджмент : навч. посіб. Харків, 2018. 160 с. 2.Пархоменко І.І. Британська наукова традиція вивчення івент-менеджменту: основні поняття (Г. Боудін, Х. Пієлічаті, Дж. Елз). Вісник київського національного університету культури і мистецтв. Серія «менеджмент соціокультурної діяльності». 2018. Вип. 2. 63-76 c. Інформаційні ресурси: 1.Жежуха В. Й., Мисик В. М. Івент-менеджмент в Україні: проблеми, тенденції, перспективи та напрямки реінжинірингу. Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій. 2022. 31–45 c. URL: https://reicst.com.ua/asp/article/view/monograph_paradigmatic_03_2022_01_2 99 14. 2.Larina N, Ivanytskyi N The role of event management in public governance. Public Administration and Regional. 2024. URL: https://pard.mk.ua/index.php/journal/article/view/422/394 3.Власенко, О. Б. Івентивний менеджмент як окремий напрям дослідження у сучасній науці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. URL: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_09/138.pdf 4.Гріньова А. Вправи, які допоможуть розвинути креативність та гнучкість мислення. URL: https://happymonday.ua/6-vprav-dlja-rozvytku-kreatyvnosti 5.Вершинін Є. Техніки креативності. Метод шести капелюхів. URL: https://www.ar25.org/article/tehniky-kreatyvnosti-metod-shesty-kapelyuhiv.html.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).